" Huumorisävytteisestä dancepop-tyylistään tunnetun Hausmylly-yhtyeen laulaja Mika ”Micky” Kauppinen on kuollut. Suru-uutisen vahvisti Iltalehdelle yhtyeen keikkamyyjä. –Pitää paikkansa, bändi ilmoitti Mikan poismenosta eilen lauantaina. Fiilikset ovat surulliset, tunnusti Marko Palomäki MP-Viihde Oy:stä. Suru-uutisesta huolimatta bändi oli esiintynyt lauantai-iltana Kokemäellä Stadium Live Clubilla. –Esiintymisellä pojat halusivat kunnioittaa Mikan muistoa. Kauppinen oli kuollessaan 44-vuotias. Hän oli perustamassa yhtyettä vuonna 1989. Hausmylly lukeutui 1990-luvulla maan suosituimpiin discotanssittajiin, kunnes suosio alkoi 1990- ja 2000-luvun vaihteessa hiipua ja vuonna 2007 yhtyeen kerrottiin hajonneen lopullisesti. Viime vuosina yhtye on kuitenkin aktivoitunut uudelleen ja tehnyt keikkoja uudella kokoonpanolla, jossa ainoana alkuperäisjäsenenä on ollut nimenomaan Kauppinen. –Kuluvalle kesälle keikkoja oli myyty iso nippu. Niiden kohtalosta bändi päättää tulevien päivien ja viikkojen aikana, Palomäki ennakoi. Ensi vuonna Hausmyllyn perustamisesta tulee kuluneeksi 25 vuotta. –Mika oli tulevasta juhlavuodesta innoissaan. Valmisteilla oli myös uutta musiikkia, Palomäki paljasti. Mika Kauppisen kuolemasta uutisoi ensimmäisenä Stara.fi."
R.I.P Kauppisen Mika(Hausmylly)
36
6999
Vastaukset
- Hausem
Mikäs sille tuli ?
- Fanittaja4ever
Prkl, ku oon aina tykänny Hausmyllyn kipaleista. Hyvää matkaa Mika!
- Tiia ja Riina
Mikä ihmeen hausmylly sosiaalisessa mediassa ei suosiota ja kannatusta kuin kolmisentuhatta eli se määrä mitä pikkukaupungin lähiössä asukkaita
https://fi-fi.facebook.com/hausmylly - mikä tuli kuka on
ei kovin hyvä matka
- snirrff lei
Tiia ja Riina kirjoitti:
Mikä ihmeen hausmylly sosiaalisessa mediassa ei suosiota ja kannatusta kuin kolmisentuhatta eli se määrä mitä pikkukaupungin lähiössä asukkaita
https://fi-fi.facebook.com/hausmyllyTässä näette jos jätkissä olisi imua niin suosio olisi Chisun luokkaa
https://fi-fi.facebook.com/chisuofficial
mutta tyhjästä kun on niiiiin paha nyhjästä
- Siru Pärssinen
Starahan on täysin idioottien tekemä paskalehti
- lady vaan
Ainakin näytti kovin alkoholisoituneelta kuten bändin alkuperäinen laulajkin 3v sitten kun olin 7 bilereisteilyllä.Surullinen näky.Rauha hänen muistolleen.
- rpo17
Tuon lady nimike , Mikan tuntien, on kohdallasi aivan ylimääräinen.
- r.i.p.
Mihin tämä kaveri kuoli?
- sairaus vei
Pitkäaikaiseen sairauteen. Eikä ole tehnyt itsaria.
http://m.iltalehti.fi/popstars/2013052017038341_ps.shtml
- saa kai kysyä
Mikä sairaus kyseessä?
- otetaan huikka, ryyp
Et saa kysyä. Suomessa ei saa tehdä tällisii kysymyksiä.
- Mikantuttu
Syöpä
- sfvse
mikä syöpä?
- kaljoo ja tupankia
Haimasyöpää vastaan taisteli vuosia.
- edellinen
Onko varma tieto?
- läheinen ystävä
Ei pidä paikkaansa, kyseessä ei ollut syöpä...
- jouhevaa
Se on vaan hyvä, et tuo haimasyöpä tulee absolutisteillekin. Ei tarvitse kaljaa ja tupakkaa. Tasapuolista.
- herätys pahvit
Tässä näette miten jäässä Suomen media on Hausmyllyhän on menneen talven lumien kyläorkka eikä mitään muuta jätkät on tyhjän nyhvertäjiä ja sitten jos yhdeltä menee lipat niin on se aihe heh pelkästään lehden pönttötoimitukselle ei kukaan lehtien ostajista ole kiinnostunut tyhjästä uutisesta
- LaijaaKoo
Nyt on mennyt jotain pieleen. Kyse on kuitenkin yhdestä Suomen legendaarisimmista bändeistä kautta aikojen. Opettelehan faktat:)
- mimmi441
samaa mieltä,un LaijaaKoo!!ehdottomasti hyvä bändi!tansittu on monet Hausmyllyn biisit:=)
- PRO AQVIT
Ai legendaarisimmista haha haah hais ta nyt jo pas ka "lekendaarinen" ehkä Jämsän kyläkuppilan kouralliselle asiakkaille
Musiikki mitäänsanomatonfa floppailua jätkissä ei karismaa paperia ja paskan jauhetta- Sinä tiedät
Niin tietenkin Sinun saavutustesi rinnalla kalpenee suosituinkin yhtye oi ylettömän viisauden lähde. Kiitos kun kerroit minulle totuuden.
- toimiston yövuoro
Sinä tiedät kirjoitti:
Niin tietenkin Sinun saavutustesi rinnalla kalpenee suosituinkin yhtye oi ylettömän viisauden lähde. Kiitos kun kerroit minulle totuuden.
Lotharilla on saavutuksia titteli maan aktiivisin aikuisviihteen yrittäjä CV:stä löytyy ammattitutkinto ja palkintokaapista palkintoja autourheilusta ja kansainvälinen tunnustus ikäluokkansa strippauksen EM-tason mitali eli hohtava poika tämä Anssi
- olet s**litt*v*
Surullista, että Mika kuoli noin nuorena. Hausmylly teki kivaa musiikkia. Sinä joka arvostelet muita, kuinkahan hyvä ihminen itse mielestäsi olet ja mitä olet saanut elämässsäsi aikaan. Taidat olla kateellinen, niitähän piisaa.
- Pirpana toimistolta
olet s**litt*v* kirjoitti:
Surullista, että Mika kuoli noin nuorena. Hausmylly teki kivaa musiikkia. Sinä joka arvostelet muita, kuinkahan hyvä ihminen itse mielestäsi olet ja mitä olet saanut elämässsäsi aikaan. Taidat olla kateellinen, niitähän piisaa.
Kuka Mika?
Joo, mikä sairaus Mikalla sitten oli, johon se sitten kuoli ? Siitä ei ole mitään tietoa missään.......paras yhtye tohon aikaan.....näin ne ainakin kahdesti livenä noihin aikoi-hin......ja kun ostin heidän jonkun uusimman levynsä tässä jokin aika sitten, niin huo-masin, että hänellä oli vaimo ja poika......surullista......toivottavasti jaksavat kumpikin.
- läheinen ystis
Poika hänellä oli, mutta vaimosta oli eronnut jo vuosia sitten...
- herätys pahvit
Ei kukaan ole kiinnostunut yhden kyläbändin soittajan slovarista keksikää nyt tyhmät parempia juttuja millä nostelette vaatimattomia toimittajanpalkkojanne
- mustamies
Hausmylly rulas jo silloin kun sä taputtelit paskaa mr. herätyspahvi
- mervi881
Voi miten surullinen uutinen Mikan poismeno..Hausmylly oli kyllä niin mielettömän hyvä bändi, kaikki 90-luvulla nuoruutensa eläneet varmasti muistavat aina!
Mahtavia biisejä, itekkin aina välillä tulee fiilisteltyä näiden biisien parissa ja nuoruus tulee mieleen :) - selvä sävel
Surkeaa kyläkaraokea ei mitään muuta
- hausmyllys rules
voi kurja Mika ompi pois nyt mutta kappaleet pyörii mielessä monen moneen kertaan ja muistoa kunnoittaen omaisille sekä bändin pojille:( joten muistakaamme miten he vetivät keikkoja ympäri Suomen ja monien 90-luvun eläneiden keikoiilla olleena tullee tppa linssiin..
- ihan outo
Kuka Mika?
- hepex
mika oli hyvä mies
- herätys pahvit
Menneen talven kyläorkesterin soittaja delaa ja jo on messua toimittajien aivopieruja kesähelteellä vaihtakaa hei ilmastointilaitteet sinne hikisiin toimittajankippeihin ja etsikää juttuja oikesta glamourirista staroista joka sentään on jotain tää orkka ei ole muuta kuin harmiton kyläbändi
Mr.Lothar esimerkki ansioituneesta taiteilijasta jonka performanssi tulepuhaltaminen ei varmasti jätä kylmäksi uik
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047