voisittekolinkata jostakin nettikaupasta alle sata euroa maksavan häkin ? kiitoos paljon jos viitsit auttaa :)
alle 100€ hyvä häkki rotille ?
1
113
Vastaukset
- Sedä
Hyvää häkkiä tuskin tuohon hintaan saa, ellei sit käytettynä. Uusina ovat vähintään pari sataa ;)
Yksi hyvä systeemi on rakentaa häkki kokonaan itse rautakaupan verkosta, tai ostaa iso (esim. 100cm) kanihäkki ja rakentaa siihen päälle verkosta ainakin 80cm korkea osa. Rakentaminen ainakaan siistin näköiseksi ei ole kovin helppoa, ja mulla ainakin jäi väkisinkin reunoja, joihin rikon itseni aina siivotessa. Kanihäkkikin pitää toki verkottaa tai rotat tulee läpi.
Hyvään häkkiin kannattaa ehdottomasti panostaa, se helpottaa elämää valtavasti. Rotat kun on muuten aika halpoja otuksia. Esim tää tai samanlainen Critten Nation double on kokonaan aukeavan seinänsä ja metallipohjansa kanssa loistava:
http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakit_aitaukset/rotan/rotta_tilavat/197529
Kannattaa etsiä käytettynä, nämä kun eivät käytössäkään hajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657