Kiinnostaako aloittaa harrastamaan paintballia ?
Itsellä olisi tarkoituksena alkaa pelaamaan useamminkin ja olisi mukava jos saisi jonkun näköisen ryhmän kasaan minkä kanssa käydä peliä harrastamassa.
Kokemuksella ei siis ole mitään väliä vaan riittää, että on kiinnostunut ja pystyisi käymään useammin kuin kerran kuukaudessa, jotta kiinnostus pysyisi yllä.
Joten mikäli aihe kiinnostaa, mutta et ole löytänyt peliseuraa niin laita viestiä ketjuun ja katsotaan saisiko ryhmän kasaan.
Itse asun helsingin alueella joten toivon mukaan olet myös lähistöltä kotoisin.
Aloittelijat huomio!
Wballs
2
933
Vastaukset
- airsoftrulez
Fail!
- 11111111111111111111
Minkä ikäisiä tulos pelaa ja metsä vai sup air?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615