Heippa!
Olen 18-vuotias sosiaalinen, luotettava ja vastuutuntoinen opiskelijatyttö Lohjalta. Lastenhoito kokemusta minulta löytyy pienemmistä lapsista ihan kouluikään asti. Kotiaskareet sujuvat myös lastenhoidon yhteydessä. Olen hyvin joustava työajoissa eli viikonloput ja illat käyvät myös hyvin. Minulla on mahdollisuus aloittaa jo nyt. Asun voudinpuistossa ja mutta mahdollisuus liikkua myös muualle päin Lohjaa.
Otathan yhteyttä niin jutellaan lisää! :)
lastenhoitaja94@hotmail.com
Lastenhoitaja tarjolla, Lohja
2
201
Vastaukset
- sonttu75
hei olisiko sinulla tänä iltana aikaa tulla hoitamaan kahta lasta 5v poika ja 3v tyttö.minun hoitaja peruutti tulonsa viime tinkaan ja minulla työt alkavat 20.00.enkä saa ketään tilalle olisi ihana jos pääsisit tässä minun numeroni niin voit vaikka soittaa 0466365040 sonja
- sonttu75
hei olisiko halukasta lastenhoitajaa tänä iltana tarjolla 5v pojalle sekä 3v tytölle lohjalla.olisi akuutti tarve ottaisitko yhteyttä pikaisesti ketä kiinnostaa tähän numeroon voi soittaa 0466365040 toivon kuitenkin kokemusta lastenhoidosta ja että viihdyt lasten kanssa.odotan yhteyden ottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329