Onko mitään neuvoja..?

Kaikkipäinpersett

En tiedä kauanko enää jaksan, mun poikaystävä jätti mutt pari kuukautta sitten, ja otin sen silloin ihan hyvin , mutta nyt pystyn ajatella vain häntä ja joka ilta itken itseni uneen koska rakastan häntä vieläkin ja olen varma että ei hän ei minua rakasta. Viikko sitte sain tietää että äitilläni on syöpä joka on vakavan asteen, ja isälläni on niin paljon lääkityksiä että hän on aina aivan tukkurassa. Mä en enää tiedä miten mä jaksan ku kaikki menee päin persettä! Koulukuraattorillakin käyn mutta ei se muuta puhu kuin koulunkäynnistä ja mun poissaoloista ( koulu huonontunut mull ku vanhemmat eros vuos sitte, enkä oo vieläkää päässyt yli) . Mä oon tosi tunteellinen ja tosi huono kertomaa tunteistani tai yliopäätää näyttää mun tunteita, ja mua on kiusattu ihan ykkösestä saakka ja oon nytte seiskalla, ja mulle eilen aamulla ilmotettiin että mun mummikin on vakavasti sairas, mä en usko et mä enää jaksan tätä elämää, haluisin vaa ett tää kaikki loppuu..

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ainakaan tee mitään tyhmää, okei..? Oot viel todella nuori ja sulla monta hyvää asiaa edessä. Ja et sä halua
      Sun elämäntilanne kuulostaa todella vaikeelta, mut sun täytyy vaan jaksaa. Ihan varmasti löydät vielä jonku ketä rakastat ja joka tulee auttamaan sua vaikeiden asioiden kanssa.

Iten en osaa edes kuvitella miltä tuntuu kokea kaikki tuo samaan aikaan... Enkä osaa varmaan edes auttaa sua mitenkään =/ Mutta toivon todella paljon että kaikki kääntyy hyvin päin.

Yritä puhua tunteistasi jonkun kanssa tunteistasi, lääkäri tjsp. Se vaan menee pahammaks jos odotat että joku tulee sun luo... Ainakin pystyt anonyymisti siitä puhumaan, se on hyvä aloitus.

Toivon kaikkee hyvää sulla.. Ja kiltti, älä tee mitään tyhmää. OK? (:
      (Ja anteeks kun en osaa auttaa sua yhtään paremmin)

• myötäeläjänä

On kyllä nuoren ihmisen hartioille pantu raskas taakka.Yksikin vaikeus kerrallaan riittäs mutta sulle romahti kaikki kerralla päälle.On tosi vaikeeta antaa mitään neuvoja vaikka elämää on takana roimasti...Yritä nyt kuitenki pitää ittestäs huolta ensin,ja sitten vasta toiset..Kun sinä tämän vaiheen ylität saat huomata että mitkään pienet vaikeudet ei sinun maailmaas heilauta....Voimia sulle roppa kaupalla.Minä kannan sinun asiaa tuonne taivaan isän syliin......

• yski monista

Kyllä on nuoren ihmisen harteille pantu raskas taakka.Yksi vaikeus kerrallaankin ois riittänyt,mutta sulle romahti koko läjä kerralla..En osaa kyllä sulle mitään erityisiä neuvoja antaa,mutta nyt on tärkeää että hoidat itseäsi ensin ja sitten vasta toiset.Sinä tulet huomaamaan myöhemmin kun tämä vaikea vaihe on ohi ettei pienet tuulet sinun elämääsi horjuta.Voimia,voimia roppa kaupalla sulle rakas lapsi,kannan nämä sinun huolesi Taivaan Isän syliin....................

• Keissa

Jospa yrität puhua kuraattorin kanssa noista koti-ja ihmissuhteisiin liittyvistä murheista. On hyvä että saat käydä koulua, mutta ei maailma kaadu jos yksi kouluvuosi menee pipariksikin. Asioita voi aina jälkeenkin päin opiskella. Kuraattorin tulisi tämä asia ymmärtää jos hän on tilanteen tasalla mitä sinulle siviilissä menee.
      On hyvä että voit surra ja itkeä ja kokea surua noiden ikävien asioiden vuoksi. Mahdollista on että noiden läheisten terveys vielä kohenee ja he ovat täällä sinun kanssa vaikka on tullut sairautta. Elämässä sattuu aikoja että on kimpussa vaikeuksia. Sitten saattaa olla jopa vuosia helpompaa.
      Onkmo sinulla muita sisaruksia ja voitko jakaa asioita heidän kanssaan. Asioitsa juttelemeinen ja niiden jakaminen auttaa nyt tässäkin tilanteessa. Kirjoittele kun siihen oelvan sopiva hetki.
      Voimia tällekin päivälle.

• myötäeläjanä

Tulipa taas useampana painoksena tuo mun kirjotus.Mutta tiedät että sua ajatellaan..............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223