Olen lähdössä Miamiin kesäkuun lopulla viikon ajaksi (28.6-7.7.03).
Tiedän että tuo ajankohta on jo hurrikaanikautta MIamissa, joten sääolosuhteet hieman pelottaa.
Kertokaa kokemuksia jos olette matkustaneet Miamiin tuohon aikaan vuodesta.
Saattaako sää olla todella paha? Sataako kokoajan ja onko paljon myrskyjä? Kannattaako kovasti huolehtia asiasta?
Millainen on Miamin sää kesällä? Kokemuksia?
miamih1
2
341
Vastaukset
- 1333
Kuumaa ja kosteata on ja ukkoskuuroja iltapaivisin. Joka paiva sama ilma.
- missmiami
Kuuma. Tukahduttavan kuuma. Joten varautukaa lampoon! Ukkoskuuroja aika paljon, mutta Miamissa ukkoskuurot kestavat noin sen 5 min ja ovat ohi, mutta niita voi olla useampia paivan aikana. Hurrikaaneja ei voi etukateen ennustaa. sinne vain, hyva loma tulee olemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657