Myydään kaksi avaamatonta Craze-purkkia. Purkit myydään yhdessä hintaan yhteensä 70€. Pelkästään NOUTO Turusta. Todennäköisesti tiedät, mitä olet ostamassa, mutta ennen ostopäätöstä haluan sinun tiedostavan, että tuote on vedetty pois myynnistä ainakin hetkellisesti yhdestä lisäravinteita myyvästä paikasta ja lisätietoa syistä löytyy täältä: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/craze-239-g
Eli ota yhteyttä maililla [tietoapaikoista(miukumauku)gmail.com]. Ilmoitus on voimassa perjantaihin 31.5.2013 asti.
Hinta: 70€
Yhteystiedot: tietoapaikoista(miukumauku)gmail.com
O: Craze x 2, avaamattomat, Candy Grape & Berry Lemonade, NOUTO Tku
11
268
Vastaukset
- CrazePWO
Vielä ehtii :)
- samu 82
Vieläkö myynnissä??
- CrazePWO
Täältä löytyy. Vieläkö on kiinnostuneita?
- CrazePWO
Tuo viimeisin EI ole minun viestini. Olen siis alkuperäisen viestin lähettäjä ja vielä löytyy nuo Crazet. Asun tosin HELSINGISSÄ elokuun loppuun asti, joten nouto täältä olisi paras.
Kukaan tuskin haluaa maksaa tuntemattomalle tämän foorumin kautta ennakkoon ja postiennakolla en viitsisi lähettää. Tkuun voin ehkä toimittaa jossain vaiheessa myös elokuun aikana. Tarkkailen nyt ainakin elokuun alkupuoliskon tuota sähköpostiani taas suht säännöllisesti. Eli laittakaas mailia.
Ps. Ostajan tulisi olla täysi-ikäinen. En hyvällä omallatunnolla voi myydä alaikäiselle tuota, kun sillä saa tyhmästi käytettynä varmasti huonon olon aikaiseksi ja sitten on iskä/äiskä minun kimpussa. JA POTENTIAALINEN OSTAJA - ks. tuo linkkini ylhäältä. - CrazePWO
Sain purkit myytyä eilen.
- craze3
Myynnissä 4 purkkia Craze Berry lemonadea hintaan 35 euroa kappale postikulut lisätään hintaan, nouto myös mahdollinen Tuusulasta.
Yhteyden otot eero.m-k@hotmail.com- craze4
Vieläkö crazet löytyy?
- emmander
Ei kellään sattuisi olemaan crazea vielä myynnissä?
- crystalcraze
Pistäppä sähköpostis täältä löytyy 1 ja puolikas purkillinen
- Emmander
crystalcraze kirjoitti:
Pistäppä sähköpostis täältä löytyy 1 ja puolikas purkillinen
Video! Onko jäljellä? Emppu.ervasti@gmail.com
- Salikissa
Jos joltain vielä löytyy niin täällä ostaja :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164