Asutaan kaksin pienehkössä asunnossa jossa säilytystilaa on todella vähän. Kengät pitäisi saada johonkin siististi säilytykseen, kun nyt ovat mullin mallin siellä täällä mihin on saanut tungettua.
Varsinaisia kenkähyllyjä tänne ei mihinkään saa mahtumaan, mutta jossain netissä näin joskus sellaisen rautaisen korkean ja kapean kenkätelineen joka olisi mahtunut meidän pieneen tuulikaappiin. Onko kellään tietoa missä tällaisia myytäisi?
Kattoon/korkealle yltäviä avonaisia kenkätelineitä?
...
1
234
Vastaukset
- Rikula
Alkuperäinen kysyjä ei vastausta enää tarvinne, mutta keveitä ja korkeita teräksisiä kenkätelineitä seinälle tai oveen myy aina silloin tällöin Lidl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552655
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 341749
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329