Lipitän pillua mielelleäni ja naiseni pitää siitä. Itse joudun "tyrkyttämään" kaluani suihinottoon, toki hän homman hoitaa, mutta innokkuus puuttuu ja latistaa "tunnelman". Mikä avuksi? (En tarrvitse neuvoja hygieeniasta).
Miten saisi Naisen innostumaan Suuseksistä?
7
404
Vastaukset
Lopetat naisesi pillun nuolemisen tai vaihdat naista..Suihinotto kuuluu suuseksiin ja suuseksi on osa seksiä ja seksi on tärkeää parisuhteessa.
- suikkariako vailla?
Ole kuule ukko tyytyväinen kun saat naiseltasi suuseksiä, toiset joutuu käymään vieraissa ylipäätään suuseksiä saadakseen.
Jos mun ongelma olis että vaimo ei oo suuseksiä antaessaan innokkaan oloinen, olisin kuitenkin ikionnellinen. Onkohan viime suuseksikerrasta vaimon kanssa jotain 5 vuotta ja sitä edellisestä kerrasta kuluikin yli 10 vuotta. Ja alle 5 minuuttia sitä hupia kestää ennen kuin "leuat on turtana".
Onneksi on noita kakkosnaisiakin aina välillä ollut ettei tarvii valittaa suuseksin puutetta ja ottavat suihin yli puoli tuntiakin saadakseen spermat nieluunsa.. - Chariwe
Eipä tuossa ole montaa vaihtoehtoa.
Joko hyväksyt sen, ettei naisesi tykkää suuseksistä (meillä kaikilla on omat mieltymyksemme) tai jätät hänet (mikä minusta on idioottimaisin vaihtoehto jos suhde muutoin on kunnossa).
Oletko koskaan kysynyt naiselta, mikä suihinotosta tekee vastenmielistä?
Tietysti voitte kokeilla esim. makukondomeja tai ns. syötäviä hierontavoiteita (jos asia on esim. mausta kiinni).
Ja Lefkelle, ei ole mitään, mikä "kuuluisi" seksiin. Seksi määräytyy molempien mieltymysten mukaan. Seksi (kuten parisuhdekin) on kompromisseja täynnä. - va35dfasa
Tähän voi vaan todeta että "vaihtamalla paranee" jos asia on niin hiton tärkeä.
- Suurmela
Ihmistä ei voi pakottaa tykkäämään asiasta, josta hän ei pidä. Itselläni kaalikääryleet aiheuttavat oksennusrefleksin eikä kukaan pysty minua pakottamaan tykkäämään kaalikääryleistä.
En usko, että pystyt tekemään mitään. Jos otat toisen naisen, niin sitten eukkosi ottaa pakosta kalusi suuhunsa, koska ei halua menettää sinua. Mutta etpä taida nauttia sittenkään.
Olen hyvin kokenut mies ja minun mielestäni aika harva nainen oikein tykkää fellaatiosta. Moni kyllä otttaa suuhun, muttei liiemmin nauti. Hyvin harvassa ovat fellaatio artistit - ainakin Suomessa. Ranskassa ja Espanjassa fellaatio on paljon parempitasoista ja tietenkin Thaimaassa, jossa naiset ovat kouliintuneet taitaviksi ajatellen vain rahaasi.- Syväkurkku
"Moni kyllä ottaa suuhun, muttei liiemmin nauti".
Äläpä yleistä! Minä nautin suihin otosta ja suorastaan vaadin sitä, koska kiihotun siitä itse, nam,,,,, Ja kun mies vielä nuolee minua samaan aikaan,,,,vaude!!!!
- Vuodet opettavat
Olen 47 v. nainen. Itse en pitänyt aluksi suuseksistä. Syynä tähän oli silloisen mieheni liian pitkä kalu, joka tuntui ikävältä ja sai aikaiseksi oksennusrefleksin.
Nyt kun olen ollut useamman miehen kanssa, olen oppinut sanomaan etten halua saada spermaa suuhuni ja olen oppinut myöskin tekniikat, miten nautin itse ja miten mies.
Kaikki miehet eivät myöskään osaa antaa suuseksiä. Hyvän vinkin sain yhdeltä kaverilta, että pyydä miestä olemaan paikoillaan antaessaan suuseksiä, jotta itse voit määrätä tahdin ja tyylin millä laukeat. Ja tämä keino toimii !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164