Olen menossa Japaniin, mitä sieltä esimerkiksi kannattais nikonin järkkäriin ostaa, objektiivejä Nikoniin?
Esmerkkejä hintaeroista?
MAtkalla Japaniin.... mitä kannattaa ostaa
4
138
Vastaukset
- tulet pettymään
Japani ei ole halpa maa...
- Gaijin 4X
Japani ei ole todellakaan kallis maa esim.: lyhyet taksimatkat todella halpoja 2-3 km noin 5 € sekä joukkoliikenne on halpaa (Shinkansen on kallis ). Ruan hinta riippuu siitä missä ja mitä syö ( ruoka ei ole todellakaan pelkkää raakaa kalaa): hyviä ruokapaikkoja löytyy runsaasti. Maan tavat on hyvä tuntea esim syömäpuikkoja ei kannata laittaa pystyyn aterioinnin jälkeen.
Kameraliikkeistä voi löytää edullisia tarjouksia esim Nikon 1 oli 2 v sitten paljon halvempi sieltä ostettuna.
- Gajata
Japani ei tosiaan varmastikaan ole se halvin vaihtoehto, etenkään jos haluaa tehdä ostoksensa isoissa megamyymälöissä joista saa myös englannin kielistä palvelua. Kannattaa käyttää apuna Kakaku.com sivustoa, se on japanilainen hintavertailusivusto (ei siis nettikauppa, vaan se linkittää haetut tuotteet joko myyjän tai myyjäliikkeen sivuille).
http://kakaku.com/camera/ - Japaniin ihastunut
Suosittelen n. parikymppistä Geishaa. Yksikin riittänee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850