Minulla on mazda 626 farkku. vm.99. Matkustajan etupenkin integroidun lastenistuimen tunnistin antaa vikakoodin airbagin varoitusvaloihin. (hylättiin katsastuksessa) Voiko järjestelmän ohittaa tai korjata? Uusi tunnistin maksaa 700 euroa !!
Mazda 626 airbag vikakoodi
7
1240
Vastaukset
- pentti loimaa
Sama auto ja sama vika, mutta hanttimiehenpuoleinen istuin. Onko neuvoja. Pentti Loimaa
- Arto L
Onko virhekoodi siis 48 ? Siihen löytyy ainakin sellainen imitaatio anturi noin 50 euroa.
- Mazda 6
Arto L kirjoitti:
Onko virhekoodi siis 48 ? Siihen löytyy ainakin sellainen imitaatio anturi noin 50 euroa.
Mistä sellaisen anturin saa?
- TäälläOlisi
Mulla myynnissä airbag anturi ja hintaa olisi 40€...jos jotakin kiinnostaa...sopii malleihin 98-00 ainakin (626)....Pistäkää alle sähköpostiosoite jos huvittaa...oli vuoden käytössä itsellä ja pelaa hyvin.
- Anonyymi
TäälläOlisi kirjoitti:
Mulla myynnissä airbag anturi ja hintaa olisi 40€...jos jotakin kiinnostaa...sopii malleihin 98-00 ainakin (626)....Pistäkää alle sähköpostiosoite jos huvittaa...oli vuoden käytössä itsellä ja pelaa hyvin.
Onko vielä?
- Anonyymi
kannattaa etsiä ne piuhat penkin alta ja puhdistaa liittimet, yleensä vika ei ole tunnistimessa vaan johtosarjassa. hapettumaa tuppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657