Menin youtubeen ja katsoin sitä uutta "erikoislähettipalvelua" ja siellä oli hyvä kommentti joka sopii hyvin tähän aiheeseen:
"ovat pistäneet postimies paten aivan pilalle. ei pate ennen pelleilyt joidenkin lepakoiden kanssa, eikä lennellyt helikopterilla tai ajellut moottoripyörällä, vaan oli ihan tavallinen postimies. muutenkin näistä hahmoista on tullut jotenkin lapsellisia, ennen Lennukin väsäili kaikkea järkevää eikä jotain idioottimaisia linnunkarkottimia"
Minua ärsyttää juuri tämä. Pilataan hyvä ohjelma turhilla lisäjutuilla kuten juuri nämä moottoripyörät ja helikopterit. Sarja oli lempi lastenohjelmani pienenä ja haluaisin että sitä näytettäisiin vieläkin (niitä vanhoja jaksoja) telkkarista.
T: Postimies paten fani
Ps. Saako netistä katsottua niitä vanhoja jaksoja ilmaiseksi? Ei ollut suomeksi ainakaan youtubessa.
Postimies pate
postman2
2
215
Vastaukset
- SuolatonPate
Hei! Nyt on poistettu kaikki vanhat jaksot Youtubesta ja Yle Areenasta. Lieneekö syynä niiden kristinuskoa sisältävät viitteet? Yhtäkään ohjelmaa ei enää voi katsoa. Juurikin tästä uudesta "erikoislähettipalvelusta" on poistettu kaikki viisaan pastorin esittämät kommentit, kuten "etsivä löytää", ja legendaarinen "Sade - kastelee bniin jumalisen kuin jumalattoman". Siinä olikin jo liikaa suomalaisille kestettäväksi. Suola piti poistaa.
- löytyypäs
Niitä löytyy DVD versioina kirjastoista eli eivät ole todellakaan kadonneet:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635