Eikö avioliittovalalla ole enää mitään merkitystä?
Meillä uskottomuuskriisi, jälleen kerran. Alussa tuntui, että nyt mieheni ottaa vastuun ja pyrkii muutokseen....sitten alkoi selittely ja puolustelu. Mies oli masennuksen vuoksi saikulla pari kuukautta ja jotenkin koin, että nyt hän todella ajattelee minuakin. Mutta, pikkuhiljaa, töihinpaluun Jälkeen on alkanut ns.selittely.
Epäilenkin hänen olevan yhteydessä toiseen naiseen, vieläkin. Vaikka laittoikian tälle viestin, jossa käski jättämään perheemme rauhaan.
Jotenkin miehen ajatukset vaihtelevat...voihan se syyllisyydentuntokin vaikuttaa.
itse käyn psyKIatrilla? Saan sieltä voimia asioiden käsittelyyn.
Sitä, tuleeko tästä ero en vielä tiedä.
Kun mikään ei riitä
Arpa on heitetty
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635