http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013060117098009_uu.shtml
Yksi asennevammainen hälläväliä-toukka vähemmän riskinä liikenteessä muille. Darwin, love U!
Hyvä Darwin
8
291
Vastaukset
- osaanlukea
Ei muuten ole, kuski sairaalaan ja vänkäri kuoli.
- reilu peli...
Vänkäri olisi hengissä jos poliisit olisi heti alussa ampuneet kuskia reilusti päähän. Tulee yhteiskunnalle kalliiksi elättää tuollaista sisäsiittoista liripäätä linnassa. Reilusti vain henki pois ja maininta kuolinilmoitukseen että poistettu muonavahvuudesta yhteiskunnallisista syistä, ja vanhempien nimi osoitteineen lisäksi.
- enmfgienguipegiuebgb
Oli ilmeisesti se kuski tänään itkemässä siinä kolaripaikalla. Siinä oli joku tyyppi jolla oli iso laastari päässä, ja kädessä side. Jos oli se kuski, niin ei paljo sympatiaa heru sille.
Minkä vitun takia niitä poliiseja piti edes yrittää pakoon? Kyllä Suomessa yleensä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin, toisin kuin Ruotsissa.
Ja mitä rattijuopumuksesta saa, muutama päiväsakko ja thats it. Nyt on vähän toisin, vaikka ei kai tuo kuolema edes suurenna tuomiota(näin vain suomessa), mutta henkisesti varmaan aika hajalla jätkä.. - r e i l u a
ööö... kukaan vielä syyttäny poliisia....?
- lhnouigybiuyfgiuy
Miks pitäis syyttää poliisia??? Nehän lopetti takaa-ajon aika lyhyeen huomattuaan sen liian vaaralliseksi.
- tietoa1
siinähän se just onkin kun poliisit EI todellakaan lopettanut takaa-ajoa niinkun lehdissä lukee. Vaan olivat ihan loppuun asti auton perässä, ja tästä olen varma kun tunnen henkilön joka tämän kaiken näki.
- asennetta!!!
Asennevamma ja munattomuus vaivaa jos pitää poliisia syyttää kun itse toimii väärin.
Kumpikin olisi hengissä jos kuski olisi pysähtynyt, KUTEN KUULUU TEHDÄ JOS POLIISI KÄSKEE PYSÄHTYÄ.
Ja toisaalta sama tilanne olisi, jos EI OLISI LÄHDETTY OLLENKAAN AJELEMAAN KÄNNISSÄ JA KAMOISSA.
- rakastanhäntä
asettukaa toisen asemaan ja lukekaa nämä viestinne uudestaan, kuvitelkaa olevanne sen henkilön asemassa,jota yhä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657