Paljonko vois pyytää nurmikon leikkaamisesta? Siihen menee bensaleikkurilla sellanen tunti.
Paljonko rahaa nurmikon leikkaamisesta?
7
222
Vastaukset
- 17 v poika
Bensaleikkuri, jaahas. Itse en pyydä mitää kun meil on ajettava leikkuri ja juon faijan kaljat samalla kun kukaa ei ikinä vahdi kun hurjastelen meidä pihalla.
- asdy2347jugfc
ite saan about 750E noin isosta hommasta ajettavalla ruohonleikkurillA jos jaksan ees tehdä
- Mjeh
Herran jestas en kyllä ite antais noin suurta rahaa.
- Mjeh
Tarkoitan tuota 750E!!
- Lune Noire
Hänen kommentissaan haisee niin vahvasti trolli että etsin jo oman huoneeni läpi o.O
Mutta juu, joku 5-10 euroo ois kai ihan sopiva.
Toisaalta uskon että nurmikko on jo leikattu
- miljonääri espanjasta
Mun veli saa 20€ kerralta, 2000m2 piha, ei muuta.
- poiekavaan
Itse saan sen 5e, ja leikkaan "työnnettävällä" leikkurilla meidän kodin pihan. Siihen menee jtn. 30 minuuttia. 10-15e voisi olla sopiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595