Minulla ei ole enää pieniä lapsia ja nyt tarvitsenkin asiantuntija-apua, jota luulen täältä löytyvän. MItä vien ystäväni lapselle lahjaksi? Lapsi on poika ja 1,5-vuotias.
Mitä lahjaksi puolitoistavuotiaalle?
Mymmeli7
4
237
Vastaukset
- Ihmettelen vaan
Miksi 1,5-v tarvitsee lahjan?
- Mymeli7
Miksi lahjoja ylipäänsä annetaan? Ajattelin jotain kuvakirjaa, esim. Tietääkö joku jonkun kirjan, joka kiehtoo pikkumiestä aina uudestaan ja uudestaan?
- vinkkejä
Kuvakirjat, nuppipalapelit tai yksinkertaiset muutaman palan palapeit, hakka puulelu, parkkitalo autoineen .. nämä on olleet suosikkeja meillä tuon ikäisenä
- MYMMELI7
Kiitti paljon! Ja nyt vaan kauppaan. Tuo nuppipalapeli oli aikoinaan (20 v. sitten)meidänkin lasten suosikki :-) Sen olin kokonaan unohtanut. Ostan sellaisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023504
- 623157
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342664- 802443
- 852438
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422104- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491711Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221710- 121696