Olisiko muita syksyllä vaasaan lähtiöitä? Oisiko jollain kertoa vinkkejä, esimerkiksi mitkä VOASin asunnoista parhaita, mitkä kannattaa kiertää kaukaa? Millaisia ovat kalustetut asunnot?
syksyllä 2013 VAASAAN?
2
179
Vastaukset
- aerga
Parhaat: Puuvilla, Kirkkopuistikon kohteet, keskustan kohteet.
- vaasaopiskelija
Heippa ja hyvä valinta tulla Vaasaan! :)
VOASin asunnoista edellä mainitut taitaa olla parhaita, mutta esimerkiksi Ahventiellä asuu useita kavereitani, eivätkä he ainakaan koskaan ole valittaneet. Riippuu vähän siitä haluatko välttämättä asua keskustassa vai käykö Palosaari. Kauempana olevia kaupunginosia (esim. Gerby) en suosittele. Palosaarelta kuitenkin pääsee melko nopeasti ja helposti keskustaan.
Olympiakorttelilla (eli mitä siellä nyt olikaan, Sekahaku ja Olympia) on vähän kyseenalainen maine. Siellä on tosi paljon maahanmuuttajia, mutta myös opiskelijoita. Hyvällä paikallahan se on, mutta itse en muuttaisi. Yksi kaveri muutti sinne vähän aika sitten, ja hän on ihan hyvin viihtynyt eikä ole ollut mitään häiriötä. Se kai vähän riippuu minne päin Olympiakorttelia muuttaa ja millaiset naapurit sattuu saamaan.
Tervetuloa Vaasaan! :)
PS. Kannattaa myös katsella yksityisten markkinoiden asuntoja. Vaasassa ei niin kovin korkeat vuokrat ole, eli saattaa saada samalla rahalla kuin VOASin kämpän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615