Hei!
Se on aika rasittavaa, kun jeesustelijat tyrkyttää uskontoa jokaisessa Suomi24:n chat-huoneessa! Sehän rikkoo uskonnon-/uskonvapautta, kenelläkään ei ole oikeutta tyrkyttää uskontoa heille, joita ei kiinnosta
Minun mielestäni uskonto pitäisi sallia vain Uskonto-kategorian huoneissa, chatin puolella!
Mielestäni jokaisen huoneen kuvauksessa pitäisi olla seuraava lause: "Muista kunnioittaa toisten chattaajien vakaumusta."
Kiitos!
Uskonvapauden riistoa chatissa!
4
115
Vastaukset
Moikka,
Uskonnonvapaus tarkoittaa myös sitä, että siitä saa puhua julkisesti. Tästä syystä emme voi rajoittaa sitä puhetta ainoastaan tiettyyn paikkaan.
Terveisin,
Rasmus
Suomi24- milli3
hei sinäkin uskot johonkin, alkuräjähdykseen?? tai ei mihkään?? aika hankalaa elää kun ei usko mihkään..
- inssi vaan
Yleensä nämä uskonnottomat tyrkyttävät vakaumuksiaan estotta kunnioittamatta suomalaisten kristillisiä arvoja. Siis periaatteessa tämä uskonnottomien seura on suurin yhteisö Suomessa ja he eivät kunnioita kristittyjä pätkääkään. Kunnioitus muuten juontaa juurensa Raamattuun ja se on kristittyjen kirja.
- Chariwe
Olen itsekin ateisti mutta ei tuollainen minua haittaa. Aina voi sitten vaikka ruksia ne henkilöt, joiden jutut eivät kiinnosta. Toisaalta, olen kyllä saanut melkein parhaat (uskonto)keskustelut aikaan erään uskovaisen kanssa =)
Tietenkin olisi kohteliasta olla tuputtamatta uskoa, oli kyseessä sitten kristitty, hindu tai vaikka wicca.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850