Miten aukaisette A=Holen?

2=1

Miten te "avaatte" a-holen ennen anaali seksiä?

Kyllä sama kysymys kun aihekkin. millä, miten ja muuten saattte anuksenne auki tai kumppaninne ennen peppuilua? ettei kirpaise kun sisälle tunkee, mikä liukkari on parasta? dildo? montako sormea? kuinka kauan? vibra? normi seksiä ennen? ja muut? Miten te sen hoidatte?

8

2098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies9

Olisi kiva itsekkin tietää.

• kylläkiitos

Ihan vaan silleen että ku alkulämmittelyt on tehty ja on tarpeeks rentona niin liukkaria ja sitten vaa jyskyttämään. vähän se sattuu mutta on sen arvoista ja kipu alkaa lievittyä mitä kauemmin sessio kestää :-D

Sormien tunkemisesta peppuun en tykkää joten sitä ei meillä harrasteta. Eikai peppuseksiin mitään sen erikoisempia metodeja tarvita. Harjottelemalla oppii, esim. missä asennossa ja millä tahdilla vedellään.

Itellä semmonen vinkki naisille että takaapäin asennossa saa (ainakin omasta mielestäni) itsensä hyvin rennoksi. :-)

• B-rapun vierailija

Aluksi tietenkin kaikki esileikit, jotka on teille kokeneille konkareille varmaan itsestään selvyys, joten siirryn jo siihen vaiheeseen kun ootte tyttösen kanssa päässeet toiminta-asteeelle
      Rohkeesti vaan imuttaan tyttösen klittaa , (oothan jo muut paikat suukotellut), siitä sit sormia pimppaan, kaikki neljä, vaikka vain osan matkaa, niin kauan että tavara on kunnolla kostunut, eikä haitaks oo hyvänmakuinen luikkarikaan.
      Pikkusormi pimpasta pois ja koukkuun, kolme muuta sysii pimpassa ja kieli vaan lipoo klittaa ja pikku sormen rystynen pehmittää B-rapun suuta.
      Kyl sen sit pikkusormessas huomaat kun B-rapun pielet on rentoutuneet joten pikkusormen voi oikasta varovasti porautumaan peremmälle.
      Rytmikkäästi vaan jatkoa, joskus tyttöni jo ruikkaa kasvoilleni mut en välitä oon mies. enkä hiiri, koittakaa olla tekin.
      Kun pikkusormi on avannut ja rentouttanut B-rapun kunnolla siirrän pimpan puolelta nimettömän sille kaveriks, mut varovasti, kirjoitin VAROVASTI, äläkkä kiirehdi ( jos sult ei oo jo tulossa, mut jos niin käy ei se haittaa, homma jatkuu), kyl se siit hitaasti onnistaa, kunhan vaan varmistelet että kuivuus ei oo kiusananne.
      Sitten vasta kun nuo kaksi sormea on jälleen hyvin rentoutuneessa B- rapussa jatkat kolmannella sormella, ja sit viel neljäskin sormi, mut muista liukkaus, varovaisuus ja rauhallisuus, äläkä rupee hötkyileen, ei sul mihkään kiire oo, koska oot mies jolle naisesi on se joka määrää tahdin , MUISTA SE !!!! ..
      Neljän sormen käytöllä on b-rappu jo valmis ottamaan sisään tuon maan mainion pikkukaverisikin, ja ootte molemmat valmiita nauttimaan siitä mistä kaikki eivät ymmärrä tai uskalla nauttia
      Huomioi että tuon em. operaation aikana käy joskus aina niin että rentoutuminen vapauttaa pierujakin mukaan sessioon, turha siitä on olla järkyttynyt.
      Riippuen miten päin tyttöäsi imutat on itse mietittävä, saatat 69:ssä saada pierun silmilles ja makaamalla jalkovälissä tyttönen ehkä ejakuloi päin näköö valitse siitä, mutta nauti kummiskin

• Reikärohkean kamu

Mies avaa peppuni niin, että nai ensin vaginaan niin kauan, että saan orgasmin. Orgasmi rentouttaa ja samalla kosteuttaa paikat. Sen jälkeen rentoutetaan anuksen sulkijalihas joko sormin tai miehen kalulla varovasti sisään päin työntäen.
      Itse osallistun rentouttamiseen pääni sisällä, eli tavallaan päätän avata sulkijalihaksen kalulle. Avaamiseen menee aikaa yleinsä 5 minuutista 15 minuuttiin, mutta kiirettähän ei saa pitää, koska silloin sattuu ja kipu vie ainakin itseltäni fiilikset.

• Mua on pannut 15 vuotias poika , se pani mua tosi ihanasti kysyen ? Että haluaako 43 vuotias jätkä lisää kalua ? kehui että nai vaikka koko yön. :) Ei lisättävää ja tällainen naintisuhde. !

• Reikärohkean kamu
        Zake.K kirjoitti:

Mua on pannut 15 vuotias poika , se pani mua tosi ihanasti kysyen ? Että haluaako 43 vuotias jätkä lisää kalua ? kehui että nai vaikka koko yön. :) Ei lisättävää ja tällainen naintisuhde. !

Ymmärsit väärin. Olen nainen ja tuo reikärohkea, mieheni on tuo reikärohkean kamu. Että näin.

• Pakilan Paroni

Ennenkuin kukaan viisastelee mitään, sanon ensin itse että puhtaus on kaiken a ja o. Sen jälkeen itse asiaan niin, että daamin peppuaukkoa nuollaan, ja huolellisesti. Klitta on jo ennen sitä viritetty, ja klittaa tulee huomioida kaiken aikaa myös peppua lähestyttäessä ja käytettäessä. Kieltä tulee antaa pii-ii-iitkään, ja sen jälkeen voi daamin toiveiden mukaisesti käyttää myös sormea tai kahta; tuskin useinkaan sentään neljää, kuten tuolla aiemmin vihjailtiin.

Sen jälkeen kalu painetaan hitaasti sisään, ensin vain tattia myöten. Myös työntöjen tulee olla hitaita, aluksi. Kun kaikki toimii, ryhtyy nauttiva daami hieromaan itse klittaansa, jolloin mies voi keskittyä kiihtyvään ja syvenevään työntelyyn. Very nice! :-)

Mainittakoon, että jotkut naiset tietävät itse niksinsä. Asentojen suhteen näyttää siltä, että peppu on mainittujen esileikkien jälkeen parasta avata niin, että nainen käy päällesi ja ohjaa itse kalun sisään halutussa kulmassa ja haluttuun syvyyteen. Tässä asennossa ohjat on naisella, jolloin kivusta ei ole pelkoa. Ei ainakaan pitäisi olla. Rohkeasti kokeilemaan vaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe