Olen ostamassa mäykkyä ja huomasin että pentueen emältä puuttuu näyttelytulos kokonaan ja kasvattaja on nyt suunnitellut astuttavan nartun.
Saako jalostukseen käyttää narttua jolla ei vielä ole mitään tuloksia?
Pentueen isä on taas haalinut jo ison määrän titteleitä..
Nartulla ei tuloksia astutushetkellä?
tietämätön
1
135
Vastaukset
- Xxxxxxxx
Ei näyttelytulos ole mikään tae tai pakollinen juttu että pennut olisi ok, tai että niitä saisi rekisteröityä. Jotta pennut rekisteröidään kennelliitossa pitää mäyräkoirat olla silmätarkastettuja, kääpiöt myös polvitarkastettuja ja jos uroksella uupuu näyttelytulos on eläinlääkärin todettava että molemmat kivekset ovat laskeutuneet ja kirjattava se koiran tietoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647