Ne joilla ei ole varaa ostaa kansanautoa - Volkswagenia - joutuvat tyytymään Skodaan.
Skoda on rahvaan merkki
19
147
Vastaukset
- köyhille skoda
Näinhän se on, jos ei ole varaa edes kansanauto VW:n sitten ostavat köyhäkansanauton Skodan.
- Dipa dappa duu
Hupsis. Provoilijathan väittivät juuri eräänä päivänä tällä palstalla että Skoda on kalliimpi kuin Volkswagen.
Kansanautohan se on nimensä mukaisesti rahvaalle tarkoitettu. - kateus on rumaa
Mitäs kateelliset keksivät tähän? Taas kerran tutkittua tietoa:
http://www.kauppalehti.fi/etusivu/suomen rikkaat ajavat... skodalla/201201111257- luonnollista eikös
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole. Varakkaampien työsuhdeautot ovat firmojen nimissä ja perheiden kakkos-, kolmosatot ostetaan muiden perheenjäsenten käyttöön. Varakkailla on usein sellainen ominaisuus, ettei rahoja tuhlailla. Ehkä nousukaismaiset äkkirikkaat ovat tästä poikkeus, mutta heillä tuskin näkee skodiakaan...
- missä kateus?
Uskotko tosiaan, että varakkaatkaan hankkivat skodiaan edustus- tai muuhun sellaiseen käyttöön, jossa kulkuvälineen muu merkitys kuin tavaran kuljetus tai siirtyminen paikasta toiseen tulee jotenkin esille? Ja nämäkin tilanteissa, jossa varakkuuden näkyminen olisi oleellista tai edes suotavaa.
Et kai sentään?
Ja henkisesti köyhät luulevat itseään paremmaksi ja luulevat että joku on kateellinen kun maksavat muutaman tonnin lisää länsimaisesta brändistä ja vikaherkemmästä taka-akselistosta.
- Nyt erehdyit
Skoda ei ole länsimainen merkki.
- antibrändi
Nyt erehdyit kirjoitti:
Skoda ei ole länsimainen merkki.
Merkki on itä-Eurooppalainen, siihen liimattu auto sen sijaan on ihan samaa huttua kuin Volkkarit, Seatit ja pitkälti Auditkin. Kaikkien näiden merkkien tehtaita on pitkin Itä-Eurooppaa, ja samoilla tehtailla tehdään niin Audeja, Seateja, Volkkareita kuin Skodillacejakin. Että ihan turha luulla että merkeissä voisi olla merkittäviä laatueroja. Mutta kyllähän aina kannattaa maksaa muutama tonni ekstraa keulalla olevasta logosta...
- brändiauto
antibrändi kirjoitti:
Merkki on itä-Eurooppalainen, siihen liimattu auto sen sijaan on ihan samaa huttua kuin Volkkarit, Seatit ja pitkälti Auditkin. Kaikkien näiden merkkien tehtaita on pitkin Itä-Eurooppaa, ja samoilla tehtailla tehdään niin Audeja, Seateja, Volkkareita kuin Skodillacejakin. Että ihan turha luulla että merkeissä voisi olla merkittäviä laatueroja. Mutta kyllähän aina kannattaa maksaa muutama tonni ekstraa keulalla olevasta logosta...
"Kaikkien näiden merkkien tehtaita on pitkin Itä-Eurooppaa, ja samoilla tehtailla tehdään niin Audeja, Seateja, Volkkareita kuin Skodillacejakin."
Näin on. Halpatuotantomaihin on siirretty paljonkin länsimaisten tuotteiden kokoamisia..
Tehdäänkö sen sijaan Skodia yhdessäkään Länsi-Euroopan maassa? En ole kuullut ...
- edustusauto!
Sori vaan, minun firmassa on Superb edustusautona. Ei yhtään kauppaa ole jäänyt tekemättä Skodan vuoksi. Päinvastoin, monen muun firman kaverit ovat olleet tyytyväisiä saamaansa kyytiin.
ETTÄ SE SIITÄ- loka-auto
Sulla onkin paskakuskifirma. Arvostetuimmissa ammateissa Skodalla ei ajeta.
- heh,
Ei sinulla firmaa ole saati autoa, pieni pippeli vain, kukkuluuruu..
- edustusauto!
loka-auto kirjoitti:
Älä lausu väärrä todistusta lähimmäisestäsi!!!!!!!!
- aniimanni
loka-auto kirjoitti:
Loka-auto! Tuohan kuvastaa sinua hyvin. Eli kun Skodalla ei kuskata sontaa, sinulla ei tietenkään voi olla Skodaa, sontakuski kun olet.
- Skoda on iha hyvä:.
.
Satun nyt vain tykkäämään Skodan toimivuudesta
. - jewkeeeeni
Itse taas olen huomannut että Skoda on nimeen omaan rahamiesten auto, on meinaan nuop remonttikulut sitä luokkaa. Ostakaa joku 2.0 tdi ja kokekaa se.
- niiköluulet????
..onko kokemusta?
- jewkeeeni
Ei ole kokemusta. Kuhan täällä vit..essani kirjoittelen. Vit..uttaa, näkisittäpä sen minun kulkupelin niin ymmärtäisitte minua!!!!
- Skodissa haisee hiki
Sama se on minullakin. Vit..tta, kun joutuu munamankelilla meneen työkkäriin kuittaamaan päivärahoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164