kiristystä

ahne paskiainen

Vaimo petti minua naimisissa olevan miehen kanssa, suhde taisi kestää toista vuotta. Olen funtsannut laittaa kaverille viiden tonnin laskun siitä etten kerro sen muijalle. Vaan onko se lain edessä kiristämistä? Maalaisjärjellä aatetuna se ei voi olla, eihä ne oo mitään lakia rikkoneet. Pistäkö laskun postiin?

14

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ne oo lakia rikkoneet mutta sun puolelta toi olis kiristämistä. Tota tapahtuu kaiken aikaa, nyt vaan osu sun kohdalle. Pureskele ja niele tai eroa. Harkita kannattaa. Ja jos jatkaa, hoitaa oma posti miettien mikä vei tähän, fiksata asioita ja antaa menneiden olla menneitä.

• miksi salata?

Ilmoita vaimolle ilman korvauspyyntöä.Jos lapsia,ilmoitus sosiaaliviranomaisille.Merkintä "osallisena aviorikokseen"Jatkossa voi olla tärkeä kirjaus.

• 4trefdc

"Jos lapsia, ilmoitus sosiaaliviranomaisille" - niin mitä tässä nyt ilmoitettaisiin..? Lapsia ei kaiketi ole heitteille jätetty ja kas kun sellaista käsitettä kuin aviorikos ei ole olemassakaan. Tervetuloa 2000-luvulle.

• aika parantaa

Jotenkin ymmärrän kertaluontoisen pettämisen, mutta naimisissa olevalla aikuisella ihmisilla on toista vuotta salasuhde??

Minä vaatisin 5.000 euroa henkisestä kivusta ja särystä. Olkookin sitten kiristystä.

Toisaalta sattunut mikä sattunut, ei auta enää vaikka päälläsi seisoisit.

• halavalla menee

Tottahan pettäjämies maksaa sen 5000€, jos asia pysyy salassa ja haluaa pitää kunnon vaimonsa. Mutta jatkaisitko sinä horovaimosi kanssa?

• ads as d

Ei maksa, koska summa on liian korkea eikä ole mitään takeita siitä, että maksettuaan kiristäjä ei iske uudelleen.

Kyseessä on kumminkin kiristus eli rikos. Ovela äijä kääntää sen tietenkin mielenvikaisen kiristäjän syyksi.

• amok1

Varatut salasuhteen osapuolet tietävät kyllä riskit, joten vältä tekemästä itsestäsi pelleä - kuten yllä kirjoitettiin, aviorikosta ei enää 2000-luvulla ole, mutta kiristys tunnetaan edelleen.

• Maksaa laskun 29

Korvaus henkisistä kärsimyksistä ja hoidon tarpeesta täyttyy kun käyt psykiatrilla ja laitat tulevien hoitojen sekä sukupuolitartuntataudin seuranta 1v vielä laskuun. Paha hiv ja kuppa kun ei näy kun vasta 6 kk kuluttua tartunnasta aikaisintaan. Maksattaisin myös aviovuoteen uusinnan jos teidän kämppää käytetty

• Suorat sanat

Paras kosto yksinkertaisesti on, että kerrot sen muijalle. Siinäpä äijä sitten maistelee omaa lääkettään. Luulee kuitenkin pääsevänsä, kuin koira veräjästä kaikesta vastuusta.

• Lol........

Paritusta se on jos laskun laitat.....:)

• puntit tasan
        Lol........ kirjoitti:

Paritusta se on jos laskun laitat.....:)

Jos se mies on kestinnyt vaimoasi esim. kustantamalla hotelliöitä, illallisia, juomia, kuljettanut autolla, niin miehen vaimo voisi lähettää laskun sinun vaimollesi. Vai möikö vaimosi itseään rahasta, bensasta, ruoasta. Minkähän kanssa olet naimisissa.

• tiedonhalua

Kannatan ehdottomasti vaimolle kertomista, ainakin mä haluan tietää jos mun rakas mieheni pettää mua.

• Kypärä

Käräytä tyyppi vaimolleen, mutta älä kiristä. Olet käräjillä aika varmasti. Petä vaimoasi ja lopulta jätä se ämmä. Sulla on avoin valtakirja vaimoltasi tehdä ihan mitä haluat, anna mennä! Arvoton lunttu.

• Käry parempi

Ilman muuta käräytät! 5donaa olisi ihan pikkuraha siitä suuresta ilosta, mikä kärystä sulle seuraa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe