Naiset: Miksi lihava mies ei kelpaa?

mies.

No niin vastauksia nyt kun tuo yks nainen kyseli et miksi ei lihava nainen ei kelpaa.

Miksi lihava mies ei kelpaa lihavalle naiselle.

En tarkoita sairaan lihavia vaan ihan n 10 kg ylipainon omaavia?? Itsellä on just 10 kg liikaa painoa.

87

3214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellinen luonto

Näin kerran lihavan ihmisen kaupungilla. Me kavereiden kanssa naurettiin sille. :D

Hassua muuten, että en ole koskaan nähnyt todella lihavia eläimiä. Ajatelkaapa jos luontodokkarissa olisi lihavuudesta kärsivä leijona, joka ei jaksaisi metsästää. Tai lihava apina, joka olisi liian painava kiipeämään puuhun. Kala joka olisi niin lihava että se vain kelluisi pinnalla, olisi hassu.

Joskus taisin kuulla ylipainoisista pullasorsista, että ne eivät enää kyenneet lentämään pois, kun tuli talvi.

• taivaanvuohi62

Et ole nähnyt kissojani...

• hyi hyi
        taivaanvuohi62 kirjoitti:

Eläinrääkkäystä.

• taivaanvuohi62 kirjoitti:

Hei, ei niitä saa sairaiksi syöttää >:(

• .....

Eikö se käsitelty jo siinä ketjussa? Lihava mies nyt vaan ei kiihota naista seksuaalisesti, mutta lihavalla naisella on vaan erilainen naiseus kun sillä hoikalla.

• dfdjqr

" lihavalla naisella on vaan erilainen naiseus kun sillä hoikalla."

Ja erilaisella tarkoitetaan varmaan epänaisellisuutta.

Onhan lihavalla miehelläkin erilainen miehekkyys kuin hoikalla. Olen kuullut jopa sanonnan "mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa"

• .....
        dfdjqr kirjoitti:

" lihavalla naisella on vaan erilainen naiseus kun sillä hoikalla."

Ja erilaisella tarkoitetaan varmaan epänaisellisuutta.

Onhan lihavalla miehelläkin erilainen miehekkyys kuin hoikalla. Olen kuullut jopa sanonnan "mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa"

Lihavan miehen lihavuus on fyysistä henkistä laiskutta, lihavan naisen lihavuus on erilaista naisellisuutta, ei epänaisellisuutta. Ok, ehkä lihava nainen on epätäydellinen, mutta sehän vain on inhimillistä. Se että on epätäydellinen ei tarkoita etteikö olisi yhtä oikeutettu laatukumppaniin kun täydellisemmätkin. Miehet voivat oppia haluamaan lihavia naisia jos haluavat, mutta naiset eivät pysty haluamaan lihavia miehiä. Jnpp.

• dfdjqr
        ..... kirjoitti:

Lihavan miehen lihavuus on fyysistä henkistä laiskutta, lihavan naisen lihavuus on erilaista naisellisuutta, ei epänaisellisuutta. Ok, ehkä lihava nainen on epätäydellinen, mutta sehän vain on inhimillistä. Se että on epätäydellinen ei tarkoita etteikö olisi yhtä oikeutettu laatukumppaniin kun täydellisemmätkin. Miehet voivat oppia haluamaan lihavia naisia jos haluavat, mutta naiset eivät pysty haluamaan lihavia miehiä. Jnpp.

Mitä muka naisen lihavuus on, jos ei fyysistä henkistä laiskuutta... tai no joo, ei minulla kyllä ole tänään aikaa väitellä trollin kanssa.
        Ehkä löydät jonkun muun väittelemään. :)

• Kukkuras

Tämä on mielestäni hyvä aihe vaikkakin vähän pinnallinen. Kun miehen haluista, usein sanotaan heidän rakastuvan silmillään, ja naiset taas enemmän muilla aisteillaan. Kuitenkin näkee hyvin harvoin, että ns. normaalipainoinen nainen haluaa reilusti ylipainoista miestä. Naisilla on itseasiassa tiukemmat kriteerit ulkonäön suhteen kuin miehillä. Miehet vaan joutuvat tyytymään usein lihavaan naiseen, sillä eivät muuta saa,ja miehellä on useimmiten suurempi tarve valloittaa naisia kuin naisella saada miehiä. Pidänkin aivan kukkupuheena sitä että nainen ei mukamas olisi visuaalinen kumppanin suhteen kuten mies.

• Naisasialooser11
        ..... kirjoitti:

Lihavan miehen lihavuus on miehekkyyttä, seksikyyttä, nallekarhumaisuutta sekä puhdasta heteroutta. Lihavan naisen lihavuus taas on kuvottavaa epänaisellistä, miesmäistä epäseksikästä suohirviömäisyyttä.

• Kyllä mulle kelpaisi ylipainoinen mies. Varsinkin, jos sitä ylipainoa olisi vain tuo mainitsemasi 10 kg. 20 kg:kin olisi vielä ihan ok, mutta jos ruvetaan puhumaan niin lihavasta miehestä, että se lihavuus rajoittaa elämää, niin sitte tulee kyllä ongelma. Kosmeettinen ylipaino ei tätä naista haittaa, jos muuten on mukava ja aktiivinen mies.

• plösö

Ei mua ainakaan rajoita mikään. Käyn salilla ja heitän sellasii 20 kilsan pyörälenkkejä aika usein. Ylipainoa taitaa olla just 10 kg ja olen painanut 80-82 kg 4 vuoden ajan että ei se paino ole noussut.

• niiskunniisk

niiskun niiskun niiskun

• jennie.87

Mun silmää miellyttää sopivan lihaksikas tai normaalivartaloinen mies. Lihava ei ole mielestäni hyvännäköinen ja sellainen ei minua kiihota, joten ei ole järkeä alkaa seurustelemaan lihavan miehen kanssa.

• Anonyymi

sitte itket lähipubissa ku et saa ketää!

• Reipas Mies

Kyllä nauran ääneen kun joku väittää että miehen urheilullisuus tuo hoikat muoti naiset kukkakimppu kourassa treffeille pyytämään.

Ei näin ei Suomessa juttu mene meidän parisuhdemarkkiniolla. Jos olet urheilullinen mies, olet askeleen verran edellä niihin plösöihin kaljajarmoihin nähden, mutta silti, silti kaikki vaatimuksen miehen laadusta koskee optimipainoistakin miestä. Näitä määreitä voi asettaa kuka vain 120kg maijatavis ja naisilla on kaikki ässät kädessään mitä miehen laatuvaatimuksiin asetetaan. Vain parhaat pua- ytm miehet voivat sanoa naiselle "meikkaa tai ulos" tyyliin.

Elämä on. Tietenkin miehen ja naisen kuntoilu kannattaa sinänsä, on kiva olla terveempi vanhempana kuin löysäillä nuorena kotisohvalla. Nykyään on hyvää ruokaa paljon tarjolla helposti. Pääosin työt ovat kroppaa rasittamattomia, tai ainkin niihin useampi pääsee ennen kuin kroppa on kaput. Tietysti on aloja joista yhä jäädään sairaseläkkeelle suoraan.

Syöminen on vaikeaa, sitä tekee liian vähän tai liian paljon. Kumpikin tuottaa terveydellisiä haittoja.

• mies...

Naiset: Miksi sopusuhtainen mies ei kelpaa?

• Ilman miestä

No jos sillä ei ole aivoja päässä, niin kuin useimmilla miehillä ei ole. Ovat tuolla jalkojen välissä.

• Pallerot.
        Ilman miestä kirjoitti:

No jos sillä ei ole aivoja päässä, niin kuin useimmilla miehillä ei ole. Ovat tuolla jalkojen välissä.

Hyvä että edes siellä.

• tipu

En osaa sanoa miksei lihava mies kelpaa lihavalle naiselle mutta tässä hoikan naisen mietteitä.. Itselleni miehen lihavuudessa on moniä syitä ja näkökulmia miksi tälläinen kumppani ei kiinnosta, tässä niistä pari:
      - mies ei ole seksuaalisesti viehättävä. Aika iso este parisuhteen muodostumiselle.
      - lihavan kumppanin terveydelliset riskit mietityttää paljon. Ja iän myötä painon nousu todennäköistä, jolloin suurempi lihavuus = isommat terveysvaikutukset.
      - olen tarkka syömästäni ruuasta, sen laadusta ja kasvavassa määrin ruoan ekologisuus on alkanut kiinnostaa. Tästä syystä uskon että minun ja lihavan miehen yhteiselo saman katon alla olisi tuhoon tuomittu, koska todennäköisesti mielipiteet ruoasta/herkuista menisi täysin ristiin.
      - lihavan mieltää helposti myös laiskaksi. Sohvalla makaavaa ukkoa en kestäisi. Liikunnan lisäksi tulee ihmisen olla aktiivinen kotitöiden suhteen niin talon sisä- kuin ulkopuolellakin.

Parisuhde lihavan kanssa olisi onneton minulle, mutta todennäköisesti myös tälle lihavalle osapuolelle, jos olisin haluton ja hänen syömisistään huomautteleva pirttihirmu.

Sinun kohdalla tuo 10kg ylipaino ei kuulosta suurelta. Varmasti on mahdollista löytää kiinnostuneita naisia. Tai tuskin mahdotonta karistaa pois noita kiloja.

• 678767876

Itse painoin alta sata viimeksi teininä ja olen naista saanut, pidemmäksikin aikaa. Enkä mitään punkeroita, yksi exä esim. on kuntosaliohjaaja/personal trainer.

• kylläsinuttunnistaa

Jaa tänään vika on painossasi, välillä se on pituudessasi ( 168 ), välillä työttömyydessäsi ja useimmiten naamassasi.

• rahalla saa.

Joillekkin kelpaa. Kyllä tuolla kadulla näkee miehiä jotka painaa 110 kg ja enemmänkin ja niillä on nainen joka paina korkeintaan 70kg. Eli miehillä on rahaa ja se tekee miehestä kiinnostavan naisen silmissä jos on rahaa.

• bvcgghjhtcg

Voi ihminen olla kiinnostava ilman rahaakin, kunhan ei ole vässykkä.

• Ei.saa.rahalla

Kyllä se kiinnostavuus löytyy jostain muualta kuin miehen lompakosta. 10 kg ylipaino ei ole edes paha, mutta onhan se ruman näköistä, jos läski tursuu housunkauluksen yli. Eikä naisen lihavuus ole yhtään kauniimpaa katsottavaa. Aika omituinen päätelmä, että 110 kiloinen mies saa hoikan naisen vain rahalla.

• ,.-

löydä, lihavanainen.

• jknvyutghbbv

Taidat vaan olla nössö, koska ei 10 kiloa ole mitään.

• hubatsu32

Jos vaikkapa 180 cm pituisen miehen ihannepaino olisi n. 77 kg, niin minusta 10 kg lisää siihen ei kyllä tee miehestä vielä lihavaa.

Minusta pelkkä paino ei kerro kaikkea. Mies voi olla seksikäs, hyvä sängyssä, hänellä voi olla hyvä itsetunto ja hän voi olla aktiivinen, vaikka ylipainoa olisi 20-30 kg.

Minulla on ylipainoa ja se on todennäköisesti suurini yksittäinen syy sinkkuuteeni. Oman kokemukseni mukaan ylipainoisetkaan miehet eivät halua ylipainoista naista. Myönnän suoraan, etten itse haluaisi niin lihavaa miestä, joka ei jaksa tehdä mitään painonsa vuoksi ja onhan se tietysti terveysriskikin, jos painoa on hirveästi. Ylipainostani huolimatta tykkään liikkua ja tehdä kaikenlaista, joten olisi kivaa, että mies olisi samantyyppinen.

• atm aina.

Kyllä mulle kelpa läski nainen. Mä en kelpaa niille. Tällä naamalla ei voi olla nirso.

• pqp

Väärin!

• Nainen48w.

Olen itse normaalipainoinen nainen, ja mua inhottaa jos mies on läski. Kamalaa olla sängyssä ja yrittää pitää toista hyvänä, kun käsien alla vaan löllyy... usein lihavat on myös muutenkin laiskoja, mitä itse en todellakaan ole., Ja esim. lenkkeillessä haluan, että mies pysyy vauhdissani eikä vingu, kun menen omaa vauhtiani. Ylipäätään lihavuus ihmisellä merkitsee jonkinlaista henkistä laiskuutta, eikä siinä ole mitään kiinnostavaa.

• Ei.kiitos

Olen samaa mieltä kanssasi. Kerran yritin tapailla lihavaa miestä, mutta kun itse tykkään liikkua ja touhuta ja toinen vain haluaa röhnöttää sohvalla ja ainoa liikunta on sohvan ja jääkaapin välinen matka, niin aika pian alkoi ärsyttää. Ja seksihän onnistui vain takaapäin, kun ukon maha oli muuten tiellä. Muutenkin ällötti katsella sellaista pullukkaa, edestäpäin katsoen ei voinut tietää onko kalsarit jalassa vaiko ei, kun maha roikkui esiliinana edessä. Eli ylipainoa oli kymmeniä kiloja ja ihan syömällä hankittua, ei mikään sairaus kyseessä.

• plösö.

Poljetko 50 kilsaa pariin tuntiin fillarilla kuten minä. Usein hoikat naisdet hyytyy ekaan ylämäkeen kun niillä ei ole mitään lihaksia. Hoikka voi olla hyvännäköinen mut se ei tarkoita et hoikka on hyvänkuntoinen. Olen salilla nähnyt kun hoikat nostelee 2 kilon käsipainoja eikä ne lihakset kehity ikinä. Voit sanoa että olet hyvänkuntoinen jos sulla on molemmissa käsissä 17 kilon käsipainot ja nostat niitä 15 kertaa ylös.

• plösö.

Ja laita jalkaprässiin 160-200 kg ja nosta ylös alas 10 kertaa niin sitten pääset ylämäkeäkin ylös vauhdilla

• "Olen salilla nähnyt kun hoikat nostelee 2 kilon käsipainoja eikä ne lihakset kehity ikinä."

-Riippuu täysin liikkeestä ja sarjapituudesta.

" Voit sanoa että olet hyvänkuntoinen jos sulla on molemmissa käsissä 17 kilon käsipainot ja nostat niitä 15 kertaa ylös. "

-Ei, et voi sanoa. Sama kuin yllä, riippuu täysin liikkeestä ja sarjapituudesta.

On melkoinen ero sillä jos esim treenat kiertäjäkalvosimia käsipainoilla kuin jos teet penkkipunnerrusta käsipainoilla. ;)

• Jjmk111
        plösö. kirjoitti:

Ja laita jalkaprässiin 160-200 kg ja nosta ylös alas 10 kertaa niin sitten pääset ylämäkeäkin ylös vauhdilla

Lol. Siinä prässissä tulee olla se 400-500kg ainakin.

• muodotar

Naisen kuuluu olla muodokas. Kurvikkaalla naisella on hormonit kohdillaan ja kauniit muodot. Naishormoni aiheuttaa sen, että naisilla on enemmän rasvaa. Miehillä taas kuuluu olla alhainen rasvaprosentti. Hoikka mies on viriili ja kestävä. Lihavasta miehestä ei ole naisen rakastajaksi.

• läski hei.

pullan syöminen ja laiskuus aiheuttaa sen että naisilla on enemmän rasvaa.

• idiootti!!!
        läski hei. kirjoitti:

pullan syöminen ja laiskuus aiheuttaa sen että naisilla on enemmän rasvaa.

Opiskele biologiaa!

• ,,,,,,,,,,

Kurvikas tarkoittaa kapeaa vyötäröä, leveää lantiota ja pystyjä rintoja ja pyllyä. Muualla kuin pyllyssä ja rinnoissa ei saa rasvaa olla ja niissäkin vain sopivasti. Naisen hyvä paino on pituus - 115.

• ,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

Kurvikas tarkoittaa kapeaa vyötäröä, leveää lantiota ja pystyjä rintoja ja pyllyä. Muualla kuin pyllyssä ja rinnoissa ei saa rasvaa olla ja niissäkin vain sopivasti. Naisen hyvä paino on pituus - 115.

Laitetaan nyt vielä esimerkkinainen: http://img.imgur.com/3bO2L.jpg

• Läski ei kaunista
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu. Ei läski ole naisellista. Naisilla on kyllä luonnostaan korkeampi rasvaprosentti, mutta ei se tarkoita mitään senttien rasvakerrosta. Kurvit ovat naisellisia. Kurveihin kuuluu esim kapea vyötärö, lantion kaari, säärien muodot ja terhakat rinnat. Läski ei tee naisellisemmaksi, vaan piilottaa nuo kurvit.

Puollukat ovat kovasti mainostamassa itseään naisellisina ja haukkuvat hoikempia anorektiksi, vaikka niillä hoikilla on yleensä ne naiselliset kurvit paremmin näkyvissä.

• ,d,
        idiootti!!! kirjoitti:

Opiskele biologiaa!

olen biologi

• .G.
        ,d, kirjoitti:

olen biologi

Huom: Toivoisit olevasi.

• Hrrrr______

Kyllä kelpaa. :) Minut on hurmannut ja vietellyt mies, joka on uskomaton sängyssä. Muista, että naiset kiinnostuu enemmän siitä mitä kuulevat kuin mitä näkevät.

• kyä näin o

Mies saa olla minkä ikäinen,näköinen ja kokoinen tahansa.Tärkeintä on raha&asema.Se vetää naisia kuin sokeri muurhaisia puoleensa.Katsokaa vaikka Flavio Briatorea.Hän on vatsakas vanha fossiili.Ja luonteeltaan varmasti sellainen "rikas vanha paskiainen".Ja mikä mallin vartaloinen kolmekymppinen nainen hänellä onkaan! Puhumattakaan Hugh Hefneristä.Muistakaa miehet vielä:RAHA.

• Reipas Mies

Naisilla on monesti se aeroobinen kunto tärkeää vaikka itse fyysinen voima on pieni. On norjan notkea kroppa sekä pieni farkku koko. On helppoa summata painosta ja pituudesta jotain matemaattista. Siellä hikoillaan kuntopyörän sarvissa tunti ja disco-jumppazumba siihen päälle.

Maratoonari mies on helposti pulkannaru naisten silmään ja puntinpumppaaja mies plösö ylipainoinen.

Oikeasti ne hunksien ja alusvaate kataloogien miehet on treenattu puntilla ja aeroobisella harjoituksella tarkasti vastaamaan nykyistä mielikuvaa atleettisesta miehestä. Voimakas mies voi näyttää plösöltä jostain kohti, mutta naiselle rasvakudos ei anna armoa. Riippuu paljon miten kroppaa on rasitettu. Raksamiehet yleensä tekee kovaa työtä, mutta harva on hunksi six-pak vatsainen ja tennispallo-hauiksinen.

Se että naisella on hyvä boobsit sekä mittasuhteiltaan hyvä kroppa on todella harvinaista. Pelkkä kasvo on lähes aina vähintään hyvä jos vähän viitsii meikata.

Tuskin monikaan palstalta elämässään pääsee samaan super-ytm-kastiin kuin Heff ja Briatore on, joten naisen etsintä on perustettava muuhun toivoon.

• johandra

Tjaah, oon aika normaalikroppainen nainen 167/60, ja viehätyn kyllä myös niistä pyöreämmistä miehistä. Kunhan mies on mukava ja sovimme yhteen niin ei lievä ylipaino haittaa pätkääkään. Toki joillakin ne ylikilot asettuvat "kauniimmin", sekä miehillä että naisilla...
      Ex-avomies oli 185/110 eikä silti näyttänyt lihavalta, vaikka ei todellakaan mikään urheilullinen tyyppi ollutkaan. Olihan hän rotevan näköinen, mutta ei lainkaan pahalla tavalla. Miellytti kyllä mun silmää :)
      Ihan jokaista naista ei välttämättä kiinnosta parisuhdemielessä se tiukimmassa kunnossa oleva mies. Toki molempien täytyy ulkoisesti olla toistensa mieleen jotta se ihastus pääsee aluilleen, mutta siis on meitäkin joiden preferenssi miehessä on se vähän pyöreä ennemmin kuin täysin rasvaton :)

Ja kun tuo raha-asia on taas nostettu monesti esiin, niin todettakoon että henkkoht mulle itselle ei miehen rahat merkitse mitään. Ex-avokin kanssa jaettiin asumiskulut, ruokalaskut ja muut yhteiset laskut, muuten molemmat hoitivat omat raha-asiansa. Tienasimme suunnilleen saman verran. Raha ei todellakaan takaa normaalissa parisuhteessa rakkautta, rahan perässä juoksee vain "gold digger" naiset ja miehet. Ja jos sellaiseen suhteeseen itse menee tyytymään niin saa katsoa vain peiliin. Jouduin itekin kerran tekemään niin, kun suunnilleen elätin "ikiopiskelija" ex-poikaystävääni nuorena. En halua koskaan olla riippuvainen kumppanin tuloista, enkä halua enää koskaan kumppanin elelevän mun kustannuksella.
      Meitä ihmisiä on niin moneen junaan.

• !!!!

Et ole oikeassa.

• sinkku-

Mua on iskenyt moni läski nainen. Siis sellaset mua 30 kg painavammat. Ei mua kiinnosta jos nainen on syönyt itsensä lihavaksi niin ei nainen sitten huolehti muustakaan. Sellaset 100 kg keijukaiset ei ole ihan terveitä. En minäkään täydelline ole mut mä sentään kuntoilen säännöllisesti. Joku 5-12 kg on vielä sopivaa mut 30kg on liikaa ja sit kannattaa miettiä et tarttisko tehdä jotain.

• pötsi.

Lortot luule aina olevansa parempia kuin miehet joten lihavat naiset haluaa komean miehen jotta kehtaisivat kulkea kaupunkilla.

• siksipä juuri

Yksinkertaisesti siksi, että pyöreä/leveäkasvoinen mies on kuvottava. Osa ylipainoisista näyttää tavallaan aikuiselta vauvalta, eivätkä vauvan näköiset miehet todellakaan kiinnosta, kun ei ole sairaita haluja olemassakaan.

Ihan totta, jos ei leukaviivoja pysty erottamaan, on liian lihava ja plösö. Hyi.

• 14+13

Olen itse normaalipainoinen nainen. En pidä vielä 10 kg ylipainoa minään, mutta reippaasti ylipainoinen kaljamahainen mies ei kiinnosta, koska:

- en itse ole kovin kiinnostunut ruoasta, joten toisen jatkuva mässyttäminen käy hermoille

- haluan liikkua ja kävellä paljon, mitä lihavat eivät yleensä tee -> riitaa

- olen herkkä hajuille - monet normaalipainoisetkin ihmiset haisevat yököttävälle - ja lihavat hikoilevat paljon...

Toisin sanoen reippaasti ylipainoiset ihmiset eivät sovi elämäntapaani, koska oma elämäni ei pyöri syömisen ymparillä. Ja nyt ei siis puhuta vain vähän pullukoista.

• tukehtumisvaara

Mähän litistyisin kuoliaaksi sen alle!! En mä sellasta kohtaloa kyllä halua.

• ...

Ei pieni ylipaino haittaa todellakaan. Ainoastaan terveydellisistä syistä toki toivon kumppanin huolehtivan itsestään, mutta en sen takia miestä jättäisi, jos hänellä on 10kg ylipainoa.

• Onninkanainen

Sohvaperuna ei kiinnosta. Jos mies on liikkuva ja muuten lähtee mukaan uusiin juttuihin, ylipaino ei haittaa. Ehkä sanoisin, että hyvä peruskunto ja iloinen mieli on ne asiat mIllä jaksaa elää mielekästä elämää.

Olen ollut suhteessa kohta 6 kk ja emme ole kertaakaan jääneet istumaan telkkarin äärelle. Aina on jotain tekemistä. Molemmilla on ylipainoa, mutta hyvä aktiivisuustaso ja halu liikkua:) Jos söisi vähemmän, paino olisi alhaisempi...mutta hei, nautitaan tästä yhdessä nyt....

• ei bilehile 25v n

Kyllä kelpaisi ja hyvin! Mulle pääasia on että mies pitää hygieniastaan huolta ja terveydestään sillä tavalla ettei sairastuisi mihinkään vakaviin sairauksiin. Itse olen normaalipainoinen (painoindeksi asteikolla) olen liikunnallinen, katson mitä puen päälle ja käyttäydyn hyvin.
      Joko sulla on ollu tähtäimessä liian pinnalllisia ihmisiä tai jotain.
      Mulla ei ole suuria ongelmia saada miesseuraa, mun ongelma vaan on että olen rauhallinen persoona, ja miehet joiden kanssa olen seurustellut ja jotka mua on ulos pyytänyt on ollut liiankin meneviä tyyppejä..

• aletaank olee?

Eli sulle kelpaisi tällänen 10 kg ylipainoa omaava atm mies. Pidän kyllä hygieniasta huolta. Suihkussa käyn kerran tai kaksi kertaa päivässä ja olen terve muutenkin. Tauteja mulla ei ole. Itse olen kans rauhallinen, baareissa en juurikaan käy.

• Helkkari1

Ei ihme että olet ATM jos käyt suihkussa jopa kaksi kertaa päivässä. Ethän sinä haise millekään.

Terveen ihmisen hien voi huuhtaista pois illalla raskaan työpäivän jälkeen, mutta muutoin ihoa ei tarvitse pestä kuin kaksi kertaa viikossa.

YTM ei pese itseään kuin joka toinen päivä, eikä koskaan aamulla, ja antaa sillä tavoin mahdollisuuden feromoniensa levitä ympärilleen houkuttelemaan naisia.

Hygienia ei huonone vaikka ei käykään kaksi kertaa päivässä suihkussa!

• Elä narraa, tunnen montakin paria joissa ukolla on sitä liikapainoa 20-70 kiloakin. Hyvin näkyy kelpaavan. Suurin tuntemani mis painaa 170kg ja sen emäntä juuri ja juuri 50 kg, siinä ne silti yhdessä on ja elää vieläpä ihan onnellisina.

• lottamari<3

Kaksi lihavaa yhdessä voi olla vähän vaikeaa, mutta voihan sopusuhtainen nainen valita ison miehen, joka on mukavampi kuin tikkumies...kaksi tikkua yhdessä ei kiva.

Itse tykkään isoista miehistä, ihan kunnolla isoista, eikä vaan vähän ylipainoisista....en siis läskeistä vaan ihan kunnon lihaksikkaasta, ehkä vähän mahaakin omistavasta karjusta. Miehellä saa olla vähän ylimääräistä massaa, sellainen mies on aina parempi kuin kukkakeppi.

• plösö.

Läski on rumaa vaikka miten sitä ajattelis.

• lottamari<3
        plösö. kirjoitti:

Läski on rumaa vaikka miten sitä ajattelis.

Kuiva kalkkunakin on ruma vaikka miten sitä ajattelis, laiha roikkuva lihakin on rumaa vaikka miten sitä ajattelis.

Ruma on niin suhteellinen käsitys eri ihmisten näkemänä. Joillekin jo muutaman kilon ylitys on kauheaa ja hieman pyöreät muodot on jo lihavuutta. Joidenkin julkkisten on ollut pakko laihduttaa vaikka ovat olleet muodokkaita, kauniita ja hyväkroppaisia, (Adelein muut) mutta yleinen..lähinnä amerikkalainen ihannepaino...ja ihannenainen käsitys on edelleen tuo luiseva langanlaiha luuviulu, jolla kuitenkin on pyöreä peppu ja isot tissit. Miten naisella voi olla takapuoli ja isot rinnat samalla, kun hän on näivettynyt tai laiha - ei mitenkään muuten kuin plastiikkakirurgisesti.

Itse sanoisin, että mielummin vähän yläkanttiin paino kuin liian alas. Lihavampi on aina kauniimpi ja vaatteet istuvat paremmin.

Itse olen aina ollut liian hoikka ja vaatteeni joutunut aikuisenakin ostamaan joskus lasten tai nuorten osastolta, kun pienetkin koot normaaleissa koossa ovat kuin telttoja. Olen aina saanut syödä mitä vaan, enkä liho...mutta ellen syö hyvin, laihdun kyllä nopeasti..siis..ne geenit.

• 6+14
        lottamari<3 kirjoitti:

Kuiva kalkkunakin on ruma vaikka miten sitä ajattelis, laiha roikkuva lihakin on rumaa vaikka miten sitä ajattelis.

Ruma on niin suhteellinen käsitys eri ihmisten näkemänä. Joillekin jo muutaman kilon ylitys on kauheaa ja hieman pyöreät muodot on jo lihavuutta. Joidenkin julkkisten on ollut pakko laihduttaa vaikka ovat olleet muodokkaita, kauniita ja hyväkroppaisia, (Adelein muut) mutta yleinen..lähinnä amerikkalainen ihannepaino...ja ihannenainen käsitys on edelleen tuo luiseva langanlaiha luuviulu, jolla kuitenkin on pyöreä peppu ja isot tissit. Miten naisella voi olla takapuoli ja isot rinnat samalla, kun hän on näivettynyt tai laiha - ei mitenkään muuten kuin plastiikkakirurgisesti.

Itse sanoisin, että mielummin vähän yläkanttiin paino kuin liian alas. Lihavampi on aina kauniimpi ja vaatteet istuvat paremmin.

Itse olen aina ollut liian hoikka ja vaatteeni joutunut aikuisenakin ostamaan joskus lasten tai nuorten osastolta, kun pienetkin koot normaaleissa koossa ovat kuin telttoja. Olen aina saanut syödä mitä vaan, enkä liho...mutta ellen syö hyvin, laihdun kyllä nopeasti..siis..ne geenit.

Mä väittäisin että riippuu niinnn siitä miten ne kilot asettuu kroppaan, että onko se parempi olla vähän ylä- vai alakanttiin. (Sanomattakin on selvää että se ihannepaino olisi kaikille paras, mutta...)

Naisissa esim se klassinen tiimalasi-malli - aivan hyvin voi olla pikkusen paino yläkanttiin (huom, ei kuitenkaan mitään reilua ylipainoa) ja näyttää silti hyvältä.
        Sit taas tyypillisen päärynän pyllyyn kun kertyy liikaa tai omppuvartalo ottaa lisää massaa mahaan niin eihän se nyt kivalta näytä, vaikka kilot ja pituus olisi tasan samat kuin tiimalasin mallisella kaverillaan.

Miehilläkin on niitä eri ruumiinrakenteita vaikka ei yhtä selvästi silmään pistäkään kuin naisilla. Joillekin miehille ne liikakilot asettuu tasaisesti jolloin lievä ylipaino ei herätä mitään huomiota. Jotkut taas saavat lisäpainon pyllyyn/reisiin taikka mahaan. Joskus näkee näitä äärimmäisen pahasti turvonneita, lähes raskaanaolevan näköisiä pallomahamiehiä, joilla on kuitenkin ihan normaalipaksuiset jalat ja kädet. Ja on tullut vastaan näitäkin miespäärynöitä, joiden normaalin yläkropan jatkoksi on siunaantunut "eukkomaiset" läskireidet ja löllöpylly.

Yllätys yllätys että ne onnelliset miehet ja naiset joilla ne muutamat liikakilot jakaantuu nätisti ympäri kroppaa ovat luonnollisesti silmää miellyttävämpiä, kuin huonommalla muodolla varustetut kanssapullerot. Heidän lievä ylipaino harvoin haittaa toista sukupuolta sanottavammin.

• e576ktt

Jos ulkona käy edes joskus niin varmasti näkee että ihan hyvin kelpaa.

Eli siis turha aloitus.

Kukaan normaali mies ei selittele kuinka monta kertaa käy päivässä suihkussa tai että laittaa deodoranttia. Pään sisältä ne ongelmat katsos löytyy.

• rumamies.

Olen läski ja ylpeä siitä. Ainakaan naiset ei tykkää minusta ikinä.

• Fitnessbodyy

Se menee niin että lihavat ovat lihavien kanssa ja normaali kokoiset ihmiset ovat normaalien kanssa :) That's it ei sen vaikeempaa!! " Ainakaan naiset ei tykkää minusta ikinä" dream on eivät nyt varisnkaan miehetkään kiinnostu ;)

• runkkaus on kivaa

No kyllä läskit naiset haluu niitä bodareita ja jonkin verran ylipainiset miehet joutuu runkkaamaan.

• isoäijjä

Ihan samanlainen läski vässykkä se lihava nainenkin voi olla. Ei vaan seksuaalisesti kiinnosta läskit naiset.
      Tarviiko siihen muuta syytä.
      Tosin en silti hauku laiskoiksi lihavia, ne tekee samat asiat kun laihatkin, sairaus monella syynä siihen. Entä sitte?

Jos ei läskit kiinnosta ni ne ei kiinnosta.
      Mut ihan turha vinkua sellasta, ettei läski mies tee mitää, makaa sohvalla ei ulkoile on vaa laiska. Toi on yleistämistä ja ihmisen lokeroimista.
      Voihan laihoistakin sanoa, ihme lankunpätkiä. Ei persettä, ei tissejä.
      Jokaiselle on varmasti omansa, perkelettäkö sitä täällä miettii.

• hgui

Parempi vähän pyöreähkö kuin laiha hintelä kukkakeppimies.

• 2011klo

Minä yllätin itseni terveyskeskuksessa. Sinne saapasteli reilusti ylipainoinen keskimittainen, tyylittömästi pukeutunut mies, jolla oli vielä tukka ja parta sellaista pikaista parturin apua kaipaavaa sorttia. Mies kysäisi muilta odottajilta yhden lauseen verran neuvoa ja huomasin katsahtavani häneen erittäin kiinnostuneena. Hän vaikutti hyvin sympaattiselta ja muistan ajatelleeni, että tuo mies olisi varmaan kiva tuntea.
      Niin että kyllä naiset saattavat vähemmän timmejäkin miehiä silmäillä.

• JaskaJuu

Mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen rankasti ylipainoinen, ja olen ollut normaalipainoinenkin. Yhtä en ymmärrä näissä mielipiteissä, miksi lihavaa pidetään nimenomaan henkisesti laiskana? Siis henkisesti. Väitän että teen päälläni töitä enemmän kuin keskiverto suomalainen, ajatuksia on paljon, harrasta taidetta ja paljon muutakin. Jopa jotain fyysistä. Myönnän olevani fyysisesti laiska silloin tällöin, mutta en varmasti henkisesti.

Itse aiheeseen sanoisin että miehillä on haluja naisiin reilusti enemmän kuin naisella miehiin. Se on mielestäni syy, että lihavilla naisilla kyllä riittää vientiä, mutta lihavilla miehillä ei. Itseäni ärsyttää lihavat naiset jotka eivät anna kaltaisilleen miehille mahdollisuutta. Mutta mikäs teet, sellanen se maailma nyt siltä osin on. Jos asia olisi toisinpäin niin tuskin itsekään haluaisin lihavaa kumppania.

• Lihava-Ruma-Mies

Laihana en saanut naista. Lihavana olen saanut laihoja naisia. Kaverini joka on sairaan lihava, on seurustellut jo vuosia. Minä painan 89 kiloo.

• Nnnnaaiinenn

Ei kelpaa koska ei kiihota minua seksuaalisesti. Eläisin mielummin loppuelämäni autiomaassa kuin sallisin läskin miehen lähennellä minua.

• homo.tutka

Mielestäni sekin olisi perverssiä jos hoikat tai lihaksikkaat miehet kiihottaisivat sinua

• Nnnnaaiinenn
        homo.tutka kirjoitti:

Mielestäni sekin olisi perverssiä jos hoikat tai lihaksikkaat miehet kiihottaisivat sinua

Onhan se joo tosi perverssiä.

• häpeä.mölli

Et ole tainnut todellisessa puutteessa elää, meinaan ruoanpuutteessa.

Elä edes kuukausi yksin autiomaassa, äläkä puhu läpiä päähäsi, senkin typerä ja vajaaälyinen lortto.

Sinun kaltaisistasi ihmisistä kasvaa vittumaisia vanhuksia. Teillä on yhteinen piirre: te sivuutatte kerta toisensa jälkeen elämän tuomat pienet vinkit ajattelun aloittamiseen.

Mitä nuorena ei taida, sitä vanhana ei osaa.

• yksnainenvaan

Mua ovat lihavat miehet aina kiinnostaneet, huolimatta siitä minkä kokoinen tai ikäinen milloinkin olen ollut.

• Eihän se paha ole vaan pehmeää.

• pullea.parempi

niin miksi pitää olla joku malli poika bi bubbeli yli opisko korkea koulutettu vinku heinä poika eikä kunnon mies on työ rahaa ruokaa lihaa luiden ympärillä ruoka aikaan kotona eikä kaupungilla flirttaamasssa tinder tyttöjen kanssa yhdessä voisi käydä kaupassa tai r kioskilla ostamassa ruokaa ja tupakit poltella ne sitten saunoa tehdä ruokaa ja syödä ja vähän paneskellä pyöreät ovat lempeitä ja lempivät eivät ole jäykkiksiä jotka eivät osaa nauttia elämästä vaan aika töissä opiskelemassa laihduttamassa kunto salilla ei taida muna edes olla kovana kun ei ole energiaa

• döalfsföakl

Itse olen painoindeksin perusteella ylipainoinen, mutta eipä tuohon voi pahemmin luottaa. Rasvaprosenttini on kuitenkin 17% ja yleensä minua pidetään jopa hieman hoikkana. Treenaan paljon salilla ja lihaksia kylläkin löytyy.

Kyllä sen ylipainon näkee aika helposti ihmisestä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun paita lähtee pois.

• TotuusSattuu

Ulkonäköön vaikuttaa myös paljon se, miten rasva on kehossa jakautunut. Jos sitä on hyvin tasaisesti joka puolella, ihminen vaikuttaa hoikemmalta kuin se jolla rasva on kertynyt enemmän vain yhteen kohtaan kuten vaikkapa mahaan tai lantiolle. Tämä siis vaikka paino olisi sama tai jopa suurempi.

• Riippuu aika paljon millaisessa persoonassa se läski on kiinni.

Muuten 10 kg ylipainoa ei kerro vielä vartalosta yhtään mitään. Lihaksikkaassa kropassa joka voi olla jo pelkästään ilman läskiäkin jonkun typerän BMI-taulukon mukaan ylipainoa. Rasva näyttä urheilijalla erilaiselta kuin laihaläskin kropassa.

• TotuusSattuu

Juuri niin. Kyse on kehon sopusuhtaisuudesta. Lihaksettomalla läski erottuu selkeästi koska se vääristää kehon mittasuhteita. Hartioista, yläkropasta ja jaloista lihaksikas ihminen "kestää" enemmän kokoa myös muualla vartalossa koska vartalo näyttää sopusuhtaisemmalta vaikka keskivartalolla olisikin vähän ylimääräistä.

• TotuusSattuu kirjoitti:

Juuri niin. Kyse on kehon sopusuhtaisuudesta. Lihaksettomalla läski erottuu selkeästi koska se vääristää kehon mittasuhteita. Hartioista, yläkropasta ja jaloista lihaksikas ihminen "kestää" enemmän kokoa myös muualla vartalossa koska vartalo näyttää sopusuhtaisemmalta vaikka keskivartalolla olisikin vähän ylimääräistä.

Minä huutelen kehonkoostumuksen perään, kun puhutaan normaalipainosta ja terveydestä. Terveyteen sisällyttäisin myös vyötärön ympärysmitan, se kertoo myös paljon.

• Anonyymi

Ei se 10kiloa miehessä mitään haittaa, jos luonteet ja elämänarvot osuu kohdilleen.

• Anonyymi

Olen pitkä mies ja lihonut, en saa enää laihoja nättejä naisia. Siispä pitää laihduttaa että saa kauniita naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223