Elämän suuri haave toteutumassa. Rottamuksut varattu ja häkki varattu, pitäisi vain noutaa myyjältä!
... Miten kestän odottaa kuukauden että saan mieslaumani kotiin!
Kohtalotovereita?
Yay!
4
102
Vastaukset
- Amo-
Haha... :D Samaa mulla oli, ennenkuin neidit tuli meille.
- Riisi
ENNNN KESTÄ.
Mielikuvitushoppailin tänään ja ostinkin uutena lintuhäkin, joka sopii rotille. Hups, my bad. Ja löysin sen THE HÄKIN johon säästän rahaa ja ostan mukuloille kunnon asumukseksi.
Kuka vatipää keksi että kesä- ja elokuun välissä on joku fucking heinäkuu?
- Sedä
Voi, uusien lasten venaaminen on kyllä aina jännää aikaa, vaikka vanhat karvanaamat pyörisikin sylissä :)
- Riisi
Ei ole edes vanhoja palleroita sylissä, vaan nämä ovat ihka ensimmäiset ikinä! Haluaisin niiiiiiin hypätä elokuuhun ja hakea lapset kotiiiinnnnn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667