Minä ja siskoni etsimme hoidettavaa ja liikutettavaa/vuokrahevosta tai -ponia. Hevoskokemusta löytyy monien vuosien takaa!! On ollut monia hoitohevosia sekä yksi vuokraponi. Kokemusta on ratsastamisesta, hoitamisesta sekä tallitöistä. Jos joltakulta sattuu löytymään porin lähistöltä hevosta/ponia meille liikutettavaksi niin ota yhteyttä Sähköpostiin: nenniina@hotmail.com
(Kerromme sähköpostilla tarkemmin itsestämme sekä sovimme mahdollisista hinnoista) :D
Olisi tosi hienoa jos joku iloittelisi mahd. nopeasti!
Etsitään hevosta/ponia liikutettavaksi
Liikutusapu hepalle
1
106
Vastaukset
- -98
Annan pari vinkkiä näin hevosenomistajana. Kauhean moni ei luota jos sopimus hoidetaan lasten kanssa kahdestaan. Kannattaisi laittaa ilmoitus hevostalli.nettiin minäkin löysin sieltä ekan vuokra ja ylläpitohevosen ja jopa minun nykyisen hevosenkin! Onnea kuitenkin etsintään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657