Onko thaimaalainen nainen maailman seksikkäin?

Taitaitai

Thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu, että nainen haluaa miellyttää miestään monin tavoin. Thaimaalainen nainen tulee onnelliseksi tehdessään miehensä onnelliseksi esimerkiksi hieromalla. Keittiö on thaimaalaiselle naiselle usein ominta reviiriä ja miehen vaaliminen huikealla thaimaalaisella ruokakulttuurilla tekee niin ikään perheen molemmat puoliskot onnellisiksi.

Tämän päivän ulkonäköihanteisiin kuuluu, että nainen on hoikka. Thaimaalainen nainen on lähes aina.

Aika usein kuulee väitettävän, että älykkyys on seksikkyyttä. Useimmissa testeissä aasialaiset pärjäävät muita paremmin. Thaimaalainen nainen on siis mm. eurooppalaisia kanssasisariaan seksikkäämpi silläkin saralla.

44

569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • empä usko

Mukavia voivat olla, mutta yleensä parasta lisääntymismateriaalia on israelilainen yliopistomuija. Aasialainen on jotenkin mekaaninen. Lähi-idän asukki on luova ja romantinen, eksoottinen jopa.

• Huoh*,,,,

Ja otanta oli, huoh*

• k o lo l i

Länsi-Afrikassa elävä ja oleva sikäläinen nainen,aurinko,lämpö..Musa ja ruoka,naisten värikkäät ihonmyötäiset mekot ,ne muodot...SIINÄ MAAILMAN UPEIN OLENTO!

• China Dragon

Kauniita naisia on ympäri maapallon. Lähempänä kuin luuletkaan joten silmät auki.
      Vaalaihoisessa kaunottaressa on puolensa, mustassa omansa ja aasialaisessa myös. Lattareita unohtamatta.

Aivan sama mkuka noista olisi kohteena haluaisin seuraavanlaisen elämän harmonian hänen kanssaan.

http://www.youtube.com/watch?v=0dSeYecM6wA

• täysi nolla

Minulla oli tiedekuntaan päästessäni naisista korkeimmat pisteet. Keskiarvoni koulussa oli aina jotain 10. Vuosituloni ovat korkeammat kuin suurimmalla osalla miehistä. Mutta eipä kukaan tässä elämässä ole älyäni ihaillut tai pitänyt seksikkäänä. Miksi aasialaisen naisen äly on seksikkäämpää kuin suomalaisen naisen äly? Muslimimieheni sanoo, ettei ole eläessään tavannut sellaista naista, joka rakastaisi yhtä paljon kuin minä. Ei minulta siis tunteitakaan puutu. Mutta suomalaisen miehen silmissä olen täysi nolla...aina.

• kale12

Eivät eri kulttuuripiireihin kuuluvien naisten väliset erot ole sellaisia, kuin jotkut miehet luulevat. Erot ovat vain heidän villiintyneen mielensä luomia harhoja, joilla ei ole vastinetta todellisuudessa.

Naiset ovat ennenkaikkea naaraita, riippumatta siitä mitä kulttuuria edustavat.
        Niimpä heillä on jo biologisella tasolla valmiita käyttäytymismalleja jotka on ympätty jo heidän geeneihinsä.
        Niimpä ei olekaan ihme, että eläin ja ihmisnaaraiden välillä löytyy yhteneviä käyttäytymis malleja.

• Huh hu puistattaa
        kale12 kirjoitti:

Eivät eri kulttuuripiireihin kuuluvien naisten väliset erot ole sellaisia, kuin jotkut miehet luulevat. Erot ovat vain heidän villiintyneen mielensä luomia harhoja, joilla ei ole vastinetta todellisuudessa.

Naiset ovat ennenkaikkea naaraita, riippumatta siitä mitä kulttuuria edustavat.
        Niimpä heillä on jo biologisella tasolla valmiita käyttäytymismalleja jotka on ympätty jo heidän geeneihinsä.
        Niimpä ei olekaan ihme, että eläin ja ihmisnaaraiden välillä löytyy yhteneviä käyttäytymis malleja.

Se on muuten aivan hirveetä lukea, kun joku mielestään älykkö ja kaikkien alojen asiantuntija hakee sieltä täältä lainauksia ja soveltaa niistä ihan ikiomaa evoluutiopsykologiaa.

• Rubens_

Suomalaiset miehet ovat myös visuaalisia. Mikä olikaan BMI?

• Uusi näkökulma

Tämä olikin yllätys, että aasialainen valitaan älyn perusteella. Mitähän väliä sillä älyllä on kun on tarkoitus tehdä nainen onnelliseksi olemalla tämän palveltavana eikä yhteistä kieltä useinkaan näillä Suomi-Thai-pareilla ole.

Onnea vaan heille kaikille. Minä en tuota onnea tarvitse.

• Patinoitunut runomies

Kyllä thaimaalainen nainen on varmaankin maailman seksikkäin, koska eniten seksimatkoja tehdään Thaimaahan. Maksullista seksiähän saa joka maassa, Suomessakin. Silti se ei riitä, vaan pitää saada thaimaalaista. Monet tuovat näitä jumalaisia seksiolentoja mukanaan Suomeenkin.

• Chom chom

Jos määrittelet seksikkyyden hoikkuudeksi ja miellyttämishaluksi ja arvioit ihmisiä keskiarvojen kautta, thaimaalainen nainen lienee mielestäsi seksikkäin. Ei kuitenkaan kannata valita puolisoa sen perusteella, mitä muut ovat mieltä ja mitä esim. yleisiin ulkonäköihanteisiin kuuluu.

Älykäs nainen ei ehkä ota kehuna, jos häntä kehutaan seksikkääksi älynsä takia. Eikö älyllä ole muuta merkitystä? Jotenkin tuntuu siltä, että monen miehen kantti ei kestä älykästä naista - paitsi jos nainen on niin fiksu, että vetelee lankoja taustalla ja antaa miehen kuvitella, että mies on perheen pää.

Kokemuksen syvällä (?) rintaäänellä voisin sanoa, että naisen seksikkyyteen vaikuttaa merkittävästi se, miten mies häntä kohtelee ja ilmaisee arvostuksensa.

Mielestäni miehen palveleminen ja miellyttäminen ymmärretään usein väärin. Ei nainen sitä tee siksi, että mies olisi hänen mielestään luomakunnan kruunu vaan siksi, että toista palvelemalla tuodaan suhteeseen/perheeseen lämpöä ja onnea ja sitä kautta saavutetaan etuja myös itselle. Nähdään ikään kuin oman välittömän edun yli ja tehdään yhdessä töitä yhteisen päämäärän takia, samalla puolella. Yhteisön etu on yksilön etu - ja toisinpäin. Toki maailmassa esiintyy myös tyylipuhdasta manipulointia ja pettämistä, mutta tahdoin selventää "palvelualttiuden" taustaa vähän eri näkökulmasta.

• China Dragon

Minä olen ainakin niin keskiverto mies etten halua tohtorinaista vierelleni.
      Ihan tavallinen ja normaali nainen on minulle paras vaihtoehto.

En halua paikata vajaavaisuuksiani älykkö vaimolla, voisi olla että sellainen rinnalla tulisi vielä enemmän "vajaa" olo.

• China Dragon

Mitä mies hakee vaimosta?

Ainakin itse pärjään ihan kivasti ilman naista, siis taloudellisesti.
        Ilman vaimoa elämä ei ole täydellistä, sellainen olo kuin tarvitsisi jotain rinnalleen jakamaan tuntoja, asioita joita kokee. Niin hyviä kuin myös huonoja.

Ihaninta on mennä nukkumaan vaimon viereen lämpimään vuoteeseen, kietoa kätensä hänen ympärilleen ja nukahtaa tyytyväisenä. Tuolloin tietää että kaikki on ihan ok oli ulkona paukku pakkanen tai räntäsade, se ei haittaa. Kaikki se mitä tarvitsen on siinä edessä, vasten minua ja tunne on syvä.

• Chom chom

China Dragon, eivät tohtorit niin kamalia ja epänormaaleja ole :)

Koulutus kertoo ihmisestä jotakin, korkeakoulutus ehkä jossain määrin tavasta analysoida ja prosessoida tietoa, ja jonkin verran pitkäjänteisyyttäkin se vaatii. Monilla on näitä ominaisuuksia, vaikkei olisi minkäänlaista tutkintoa.

Mieheni rinnalla en ole ensisijaisesti älykkö vaan nainen ja vaimo. Pärjäämme molemmat omillamme, mutta sitä suurempi arvo on sillä, että vapaaehtoisesti haluamme olla yhdessä. Tunnistan hyvin tuon kokemuksen, että millään muulla ei ole merkitystä, kaikki tärkeä on tässä.

• China Dragon
        Chom chom kirjoitti:

China Dragon, eivät tohtorit niin kamalia ja epänormaaleja ole :)

Koulutus kertoo ihmisestä jotakin, korkeakoulutus ehkä jossain määrin tavasta analysoida ja prosessoida tietoa, ja jonkin verran pitkäjänteisyyttäkin se vaatii. Monilla on näitä ominaisuuksia, vaikkei olisi minkäänlaista tutkintoa.

Mieheni rinnalla en ole ensisijaisesti älykkö vaan nainen ja vaimo. Pärjäämme molemmat omillamme, mutta sitä suurempi arvo on sillä, että vapaaehtoisesti haluamme olla yhdessä. Tunnistan hyvin tuon kokemuksen, että millään muulla ei ole merkitystä, kaikki tärkeä on tässä.

Chom chom,

No eivät varmasti ole kamalia ja epänormaaleja. Nainen joka omaa syviä tunteita kiehtoo mieltäni. Kyllä tohtorikin voi olla aistikas, sopivaa nautintoa hakeva.

Analyyttinen elämän ote on ihan järkevä tapa lähestyä myös yhteistä elämäänsä puolisonsa kanssa. Usein huomaa joitain pieniä muutoksia joista voi keskustella avoimesti ilman asioiden kriisiytymistä, ikäänkuin antaen "oikean lääkityksen" alkaviin vaivoihin:)

Mielestäni on tärkeämpää analysoida omia tunteitaan, ei vain puolisonsa.
        Kuunteleminen on tärkeämpää mitä puhuminen, jos vielä ymmärtää mitä toinen oikeasti tarkoittaa...ilman sanoja, se on hienoa...lähes telepaattista.

Parisuhteissa huomaa myös vaiheen jossa ei ymmärrä edes itse itseään. Se pistää kyllä miettimään miten omituisia me ihmiset olemme. Joskus "kultainen lanka" katoaa vaikka kaikki olisi ihan hyvin.

Korkeakoulutus on kannatettavaa, kehittäähän se aivokapasiteettia ainakin hetkeksi. Luetun/tentityn tiedon ja oikeasti opitun tiedon välinen ero on toki häilyvä, mutta selkeä. Luetun muistaa vain alle puolivuotta ja toisen, analyyttisesti käsitellyn tiedon muistaa vuosia, jopa koko ikänsä.

Moni ihminen on matemaatikko mutta harva on matemaattisesti älykäs, moni on lääketieteen tohtori mutta väitän että heistä alle 10% on "älykköjä" työssään saati sitten parisuhteissaan.

Älykkyyttä on monenlaista, jos mies olisi kohdannut tohtori naisen joka omaa myös syvää tunneälyä on miehen kyllä pidettävä "kultakimpaleestaan" kiinni. En edes kirjoita mitään kauneudesta...

• China Dragon

"Niimpä ei olekaan ihme, että eläin ja ihmisnaaraiden välillä löytyy yhteneviä käyttäytymis malleja"

Kale12...onkohan tuo nikkisi sellainen josta voisi päätellä teidän iän?

Tietysti elämillä ja ihmisillä on samanlaisia käyttäytymismalleja. Sukupuolivietti on yksi niistä. Eläinkunnassa naaras usein valitsee johtavan uroksen koska se luo turvaa naaraan jälkipolville. Järkevää ja ymmärrettävää.
      Kale12, kyllä sinulle löytyy vielä nainen joka katsoo teidän olevan se "alfauros" ja antautuu jos olet sen arvoinen.

Eipä tuohon ole muuta sanottavaa:)

• FI+TH happy marriage

Jostain syystä Suomessa kaikkein heikoin kysyntä on juuri akateemisilla naisilla. Ilmeisesti juuri heillä itsekkyys ja feministiset asenteet ovat kaikkein yleisempiä. Thaimaassa ei edes tiedetä mitä sana feminismi tarkoittaa.

• Ei päänsärkyä kitoos

"Jostain syystä Suomessa kaikkein heikoin kysyntä on juuri akateemisilla naisilla."

No ei ihme, niillä on ne vitun mielipiteensä ja kun ikää kertyy niin aina vaan pahemmaksi muuttuu.

• Chom chom
        Ei päänsärkyä kitoos kirjoitti:

"Jostain syystä Suomessa kaikkein heikoin kysyntä on juuri akateemisilla naisilla."

No ei ihme, niillä on ne vitun mielipiteensä ja kun ikää kertyy niin aina vaan pahemmaksi muuttuu.

En tiedä, onko kyse heikosta kysynnästä vai keskimäärin korkeammasta rimasta. Luultavasti eniten ennakkoluuloista.
        Mun mielipiteeni tulevat ylä- eikä alapäästä...

• TIngo
        Chom chom kirjoitti:

En tiedä, onko kyse heikosta kysynnästä vai keskimäärin korkeammasta rimasta. Luultavasti eniten ennakkoluuloista.
        Mun mielipiteeni tulevat ylä- eikä alapäästä...

Itse taas miehenä väittäisin päinvastaista, osittain älykkyys kiinnostaa minua, mutta vaikea tavata naisellista maisteria. Monta idioottimiestä (siis koulutettua maisteria) kiinnostaa perhe ja tavallinen perhe-elämä, ei kotona soffalla piereskelä miehen kopio. Tässä on oma ongelmani, älkää mollatko täsät ;)

Maailma muuttuu vain niin nopeasti, ettei ihmiskunta ehdi sopeutumaan samassa tahdissa (Darwinismin opetuksia). Kasveillakin menee vuosisatoja/tuhansia pienemmän muutoksen sopeutumiseen, pystyisivätö miehet sopeutumaan uuteen naiskuvaan 50vuodessa, en usko tähän, naiseliinen nainen muuttuu mieheksi, kuinka mies kykenee sulattamaan muutoksen? Naiselle muutos on helppo, ei vaadi mitään, mutta vuosituhansien opit miehisyydestä kumottaisiin feminismillä hetkessä, voisiko toimia edes teoriassa? Ehkä siksi naisia kiinnostaa myös aito sovinistinen mies, turkkilainen/italialainen/gambilainen ;) Ehkä naisillekin tuottaa tuskaa omaksua miehistä roolia liian nopella aikataululla ;)

• Chom chom
        TIngo kirjoitti:

Itse taas miehenä väittäisin päinvastaista, osittain älykkyys kiinnostaa minua, mutta vaikea tavata naisellista maisteria. Monta idioottimiestä (siis koulutettua maisteria) kiinnostaa perhe ja tavallinen perhe-elämä, ei kotona soffalla piereskelä miehen kopio. Tässä on oma ongelmani, älkää mollatko täsät ;)

Maailma muuttuu vain niin nopeasti, ettei ihmiskunta ehdi sopeutumaan samassa tahdissa (Darwinismin opetuksia). Kasveillakin menee vuosisatoja/tuhansia pienemmän muutoksen sopeutumiseen, pystyisivätö miehet sopeutumaan uuteen naiskuvaan 50vuodessa, en usko tähän, naiseliinen nainen muuttuu mieheksi, kuinka mies kykenee sulattamaan muutoksen? Naiselle muutos on helppo, ei vaadi mitään, mutta vuosituhansien opit miehisyydestä kumottaisiin feminismillä hetkessä, voisiko toimia edes teoriassa? Ehkä siksi naisia kiinnostaa myös aito sovinistinen mies, turkkilainen/italialainen/gambilainen ;) Ehkä naisillekin tuottaa tuskaa omaksua miehistä roolia liian nopella aikataululla ;)

Riippuu, mitä feminismillä tarkoitetaan. Mielestäni feministi voi olla naisellinen - tai feministi voi olla mieskin. Feministin ei tarvitse kumota miehisyyttä.

Mutta niin se vain vielä monella alalla on, että miehekkyys nähdään pätevyytenä ja naisellisuus tunteellisuutena tai heikkoutena.

• ji hjö

Sen kyllä uskon:-) Siksi he juuri ovatkin sellaisia miesten palvelijoita.

• cerepie

Nyt pitäisi saada sitä tilastoa ja tutkimuksia esille väitteesi tueksi, kiitos.

• ?????????????
        cerepie kirjoitti:

Nyt pitäisi saada sitä tilastoa ja tutkimuksia esille väitteesi tueksi, kiitos.

Mihin väitteeseen?

• kale12

Ei minusta, minusta niissä on jotain selittämättömällä tavalla luihua röyhkeyttä.

• ....................

Paraskin puhumaan luihuista? Poju itse on läpimätä vätys, joka syyttää omaa reppanuuttaan ja saamattomuuttaan muita. Heikko itsetuntokin taitaa olla?

• Vastaan kun kysytään

Jonkun mielestä voi olla, itse en ole ikinä pitänyt sitä ulkonäköä kauneusihanteena, ei sinne päinkään. Saati pitänyt sitä kansaa varsinaisen välkkynä.

Harrastuspiirissä on eräällä tyypillä thaivaimo, mutta mies ei ilmiselvästi ole valinnut tätä ulkonäön vuoksi. Tämä perhe on tyytyväisen oloinen, mies on mukava ja tavallinen, vaimo on mukava ja tavallinen, lapset kivoja. Seksikkääksi tai erinomaisen älykkääksi ei voi sanoa kumpaakaan vanhemmista, mutta ei heillä näköjään ole siihen mitään paineita tai tarvetta.

• mghc5

Kauneimmat naiset on Brasiliassa. Thainaisilta puuttuu muodot ja kasvotkaan ei juuri miellytä. Luonnettakin naiselta odotan. En pelkkää mielistelyä.

• 456464645

Kiina, Japani ja Etelä-Korea

Eikös näistä 2 ollut teidän tarkan seulan hyväksymiä maita?

• .........

Just noiden maiden naiset ovat seksikkäitä etenkin kiinalaiset, kun osaavat näyttää naisellisuutensa ja haluttavuutensa ilman että näyttävät huorilta.
        Suomalaiset naiset saisivat ottaa oppia myös aasialaisten naisten iloisuudesta ja ystävällisyydestä.

Thaimaalaiset naiset eivät minua kuitenkaan säväytä ulkonäöllisesti.

• Brush-Uncle
        ......... kirjoitti:

Just noiden maiden naiset ovat seksikkäitä etenkin kiinalaiset, kun osaavat näyttää naisellisuutensa ja haluttavuutensa ilman että näyttävät huorilta.
        Suomalaiset naiset saisivat ottaa oppia myös aasialaisten naisten iloisuudesta ja ystävällisyydestä.

Mies 32:lle. Suurin osa kauneusleikkauksista tehdään ikääntymisen muutosten vähentämiseen. Tehdään toki myös jonkin verran kasvojen piirteitten muuttamiseksi. Pitää paikkansa, että Aasialaiset haluavat muuttaa kasvojaan enemmän länsimaalaisemmaksi, mutta tuskin kovin suuressa määrin. Syy, miksi he haluavat näin tehdä on siinä, että ihminenhän ei koskaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. En minäkään ole. Minä haluaisin, että ihoni olisi tummempi ja hiukset tuuheat ja pikimustat. Näin ei kuitenkaan ole. Me tykkäämme aasialaisten tummasta ihonväristä, mustista kulmakarvoista ja mustistä silmistä, sekä hiuksista. Eksotiikka aina miellyttää. Aasialaiset taas eivät pidä itse missään arvossa näitä ominaisuuksiansa, vaikka me tykkäämekin. Aasialaisia taas miellyttää vaaleaihoiset ihmiset.

• Chom chom
        ......... kirjoitti:

Ystävällisyydestä, muidenkin kuin naisten, voi todellakin ottaa oppia, mutta iloinen ilme ei tarkoita sitä, että kaikki olisi hyvin. Tunteet ovat ihmisillä samanlaisia, mutta se, miten niitä saa/kannattaa ilmaista, vaihtelee tosi paljon. Kaikilla asioilla on kääntöpuolensa. Hyvä, ettei asioita jää vatvomaan, mutta en ole varma, onko pyrkimys unohtaa tai jättää ikävät asiat huomiotta aina se paras tapa. Toki hymy riisuu aseista, mutta monesti se on "vain" opittu käyttäytymistapa. Omaan rauhaan vetäytyminen taas tulkitaan usein loukkaantumisena tai surullisuutena. Pitäisikö siitäkin ottaa oppia ;)?

Kauneusleikkauksista: länsimainen kauneuskäsitys tuntuu olevan in monessa Aasian maassa. Niin siellä kuin Suomessakin on naisia, jotka ovat ulkonäkönsä takia valmiita leikkauksiin ja niitä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Niin kuin Brush-Uncle totesi, erilainen ulkonäkö viehättää. Mutta joissakin maissa naisen ulkonäöllä on painoa esim. työpaikan tai tasokkaan aviomiehen saamisessa, jolloin oman kehon muokkaaminen nähdään panostuksena tulevaisuuteen. Mielestäni ymmärrettävää, mutta surullista.

• Työkeikkailija
        Brush-Uncle kirjoitti:

Mies 32:lle. Suurin osa kauneusleikkauksista tehdään ikääntymisen muutosten vähentämiseen. Tehdään toki myös jonkin verran kasvojen piirteitten muuttamiseksi. Pitää paikkansa, että Aasialaiset haluavat muuttaa kasvojaan enemmän länsimaalaisemmaksi, mutta tuskin kovin suuressa määrin. Syy, miksi he haluavat näin tehdä on siinä, että ihminenhän ei koskaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. En minäkään ole. Minä haluaisin, että ihoni olisi tummempi ja hiukset tuuheat ja pikimustat. Näin ei kuitenkaan ole. Me tykkäämme aasialaisten tummasta ihonväristä, mustista kulmakarvoista ja mustistä silmistä, sekä hiuksista. Eksotiikka aina miellyttää. Aasialaiset taas eivät pidä itse missään arvossa näitä ominaisuuksiansa, vaikka me tykkäämekin. Aasialaisia taas miellyttää vaaleaihoiset ihmiset.

Meidän Shanghain toimiston nuoret naiset ovat kylläkin järjestyksessä leikeltyjä, yksi toisensa perään.

Ennen he olivat kaikki profiilista litteitä takaraivosta sääriin. Nyt kun on palkka ja elintaso kohonnut, niin samalla toimistoon on alkanut ilmestyä pulleita rintamuksia ja pyöreämpiä silmiä.

Hiukset oli tähänkin asti värjätty mustista ruskeiksi. Se muoti kuulemma tuli Japanista ja sai kuulemma näyttämään "tokiolaiselta liikenaiselta". No joo, tällaisia hienosäätöjä on asiaan perehtymättömän vaikea ymmärtää.

Tavaratalon alusvaateosasto on täynnä peffasta topattuja alkkareita, siellä ei kai vielä suosita brassien silikonipeffoja.

Nuorimmat tytöt haluavat vielä näyttää suosituilta sarjakuvahahmoilta, androgyynit pillifarkkuihin puetut tikkujalat, jalasssa pulleat lenkkarit, kiiltävä paksu otsatukka ja sen alla isot pyöreät silmät.

Aloituksessa puhuttiin kylläkin thaimaalaisista, siihen kommentoisin, että määritelmä "maailman seksikkäin" ei ole koskaan tullut siinä asiayhteydessä mieleen.

• Aasiassa Beach house
        Työkeikkailija kirjoitti:

Meidän Shanghain toimiston nuoret naiset ovat kylläkin järjestyksessä leikeltyjä, yksi toisensa perään.

Ennen he olivat kaikki profiilista litteitä takaraivosta sääriin. Nyt kun on palkka ja elintaso kohonnut, niin samalla toimistoon on alkanut ilmestyä pulleita rintamuksia ja pyöreämpiä silmiä.

Hiukset oli tähänkin asti värjätty mustista ruskeiksi. Se muoti kuulemma tuli Japanista ja sai kuulemma näyttämään "tokiolaiselta liikenaiselta". No joo, tällaisia hienosäätöjä on asiaan perehtymättömän vaikea ymmärtää.

Tavaratalon alusvaateosasto on täynnä peffasta topattuja alkkareita, siellä ei kai vielä suosita brassien silikonipeffoja.

Nuorimmat tytöt haluavat vielä näyttää suosituilta sarjakuvahahmoilta, androgyynit pillifarkkuihin puetut tikkujalat, jalasssa pulleat lenkkarit, kiiltävä paksu otsatukka ja sen alla isot pyöreät silmät.

Aloituksessa puhuttiin kylläkin thaimaalaisista, siihen kommentoisin, että määritelmä "maailman seksikkäin" ei ole koskaan tullut siinä asiayhteydessä mieleen.

"Tavaratalon alusvaateosasto on täynnä peffasta topattuja alkkareita"

On myynissä Suomessakin Suomalaisille

"Hiukset oli tähänkin asti värjätty mustista ruskeiksi."

Niin, taitaa sitä hiusvärjäystä täällä pohjolassakin moni harrastaa

"Nyt kun on palkka ja elintaso kohonnut, niin samalla toimistoon on alkanut ilmestyä pulleita rintamuksia ja pyöreämpiä silmiä. "

On Tuksu, Huksua, Luksua, Viidakko tähtöstä ja lukemattomia muita, osa Eestin klinikalla käyneitä osa ihan Suomessa tissinsä täyttänyttä.

"Nuorimmat tytöt haluavat vielä näyttää suosituilta sarjakuvahahmoilta, androgyynit pillifarkkuihin puetut tikkujalat, jalasssa pulleat lenkkarit, kiiltävä paksu otsatukka ja sen alla isot pyöreät silmä"

Tuokin muoti on löytänyt tiensä kylmään pohjolaan.

"Aloituksessa puhuttiin kylläkin thaimaalaisista, siihen kommentoisin, että määritelmä "maailman seksikkäin" ei ole koskaan tullut siinä asiayhteydessä mieleen."

Terävä huomio Sherlock, ei se tule mieleen Suomalaisestakaan.

• 20+9
        Brush-Uncle kirjoitti:

Kyse on myös siitä, että länsimaista kulttuuria ollaan pakkosyötetty ja aivopesty globaalisti ympäri maailmaa. Jos löytöretket ja siirtomaaherruudet olisivat suorittaneet Kiinalaiset, ja Coca Cola, Hollywood sijaitsisivat Afrikassa, ja tätä kulttuuria olisi syötetty yli 100 vuotta, niin miten se olisi vaikuttanut Eurooppalaisiin ihmisiin ja heidän tarpeeseensa värjätä ihonsa tummemiksi?

• kale12
        Brush-Uncle kirjoitti:

Luonnon oma määre kauneudesta on symmetria. Kaikki poikkeamat symmetriasta ovat epäesteettisiä.
        Symmetrian säännöillä naisten kauneutta arvioitaessa valkoinen nainen voittaa kisan ylivoimaisesti.
        Muiden rotujen naisten kasvoissa esiintyy liikaa epäsymmetriaa.

• ei hyvää päivää
        kale12 kirjoitti:

Luonnon oma määre kauneudesta on symmetria. Kaikki poikkeamat symmetriasta ovat epäesteettisiä.
        Symmetrian säännöillä naisten kauneutta arvioitaessa valkoinen nainen voittaa kisan ylivoimaisesti.
        Muiden rotujen naisten kasvoissa esiintyy liikaa epäsymmetriaa.

Ja tämän julkaisu ja tieteellinen tieteellinen tutkimus oli tehty missä? Symmetria meni oikein, mutta et Se olisi myös ihonväriin liittyvä on täyttä huuhaata. Sähän olet aivan käsittämättömän tyhmä ihminen, ja todella vaarallinen yhdistelmä: tyhmyys, rasismi ja siihen sekoitettuna taidejulkaisujen täydellinen väärin tulkitseminen ja sekoittaminen. Voiko olla enään pöntönpää ihmistä olla olemassa. Jeeessus sun puheitas, tajuatko itsekkään idiotismismisi huipentumaa? Älä puhu semmoisesta mistä et tiedä mitään.

• jujgykkk
        ei hyvää päivää kirjoitti:

Ja tämän julkaisu ja tieteellinen tieteellinen tutkimus oli tehty missä? Symmetria meni oikein, mutta et Se olisi myös ihonväriin liittyvä on täyttä huuhaata. Sähän olet aivan käsittämättömän tyhmä ihminen, ja todella vaarallinen yhdistelmä: tyhmyys, rasismi ja siihen sekoitettuna taidejulkaisujen täydellinen väärin tulkitseminen ja sekoittaminen. Voiko olla enään pöntönpää ihmistä olla olemassa. Jeeessus sun puheitas, tajuatko itsekkään idiotismismisi huipentumaa? Älä puhu semmoisesta mistä et tiedä mitään.

Korjaus tiede ei taide, ennakoiva tekstin syöttö.

• hell4
        ......... kirjoitti:

Kaikenkaikkiaan suomalaiset miehet että naiset saisivat ottaa oppia muiden maiden eikä vain aasialaisten, iloisuudesta ja ystävällisyydestä. Mitä näitä aasialaisia ja kiinalaisia tässä pääkaupunkiseudulla on kohdannut, niin aikamoisa hapannaamoja ovat.

• China Dragon
        Chom chom kirjoitti:

Ystävällisyydestä, muidenkin kuin naisten, voi todellakin ottaa oppia, mutta iloinen ilme ei tarkoita sitä, että kaikki olisi hyvin. Tunteet ovat ihmisillä samanlaisia, mutta se, miten niitä saa/kannattaa ilmaista, vaihtelee tosi paljon. Kaikilla asioilla on kääntöpuolensa. Hyvä, ettei asioita jää vatvomaan, mutta en ole varma, onko pyrkimys unohtaa tai jättää ikävät asiat huomiotta aina se paras tapa. Toki hymy riisuu aseista, mutta monesti se on "vain" opittu käyttäytymistapa. Omaan rauhaan vetäytyminen taas tulkitaan usein loukkaantumisena tai surullisuutena. Pitäisikö siitäkin ottaa oppia ;)?

Kauneusleikkauksista: länsimainen kauneuskäsitys tuntuu olevan in monessa Aasian maassa. Niin siellä kuin Suomessakin on naisia, jotka ovat ulkonäkönsä takia valmiita leikkauksiin ja niitä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Niin kuin Brush-Uncle totesi, erilainen ulkonäkö viehättää. Mutta joissakin maissa naisen ulkonäöllä on painoa esim. työpaikan tai tasokkaan aviomiehen saamisessa, jolloin oman kehon muokkaaminen nähdään panostuksena tulevaisuuteen. Mielestäni ymmärrettävää, mutta surullista.

Kyllä, aasiassa varakkaat ottavat edustusvaimoja, tyttöystävät ovat erikseen jos rahaa on riittävästi.

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ei naama ymmyrkäisenä saa hymyä oikein missään maassa. Sopiva asenne ihmisiä kohtaan luo hymyä ympäristössä niin Suomessa kuin myös muissa maissa. Oma asenne ratkaisee!

Ymmärrän hyvin miksi ihmiset ihannoivat kauneutta, eri tavalla eri puolella maailmaa. Jokaisella on oma käsitys seksikkäästä miehestä tai naisesta.
        Jokainen mies pitää tietynlaisesta naisvartalosta, siihen on lääketieteellisesti isketty silikooni rinnoilla ja botoxilla.
        Viisaammat ihmiset hakevat enemmän syvällisiä asioita eikä botoksilla täytetyt huulet merkitse mitään jos pään sisällä ei oikein liiku, eli keskustelu paljastaa jotain mitä botox ja silicon ei voi peittää.

Kannattaa pitää kroppa kunnossa normaalilla urheilulla ja antaa kasvojen olla se minkä luoja on suonut. Alastomana katsotaan ihmisen visuaalinen kauneus, ei vaatteilla asioita voi korjata, niillä voi vain peittää.

• China Dragon
        China Dragon kirjoitti:

Kyllä, aasiassa varakkaat ottavat edustusvaimoja, tyttöystävät ovat erikseen jos rahaa on riittävästi.

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ei naama ymmyrkäisenä saa hymyä oikein missään maassa. Sopiva asenne ihmisiä kohtaan luo hymyä ympäristössä niin Suomessa kuin myös muissa maissa. Oma asenne ratkaisee!

Ymmärrän hyvin miksi ihmiset ihannoivat kauneutta, eri tavalla eri puolella maailmaa. Jokaisella on oma käsitys seksikkäästä miehestä tai naisesta.
        Jokainen mies pitää tietynlaisesta naisvartalosta, siihen on lääketieteellisesti isketty silikooni rinnoilla ja botoxilla.
        Viisaammat ihmiset hakevat enemmän syvällisiä asioita eikä botoksilla täytetyt huulet merkitse mitään jos pään sisällä ei oikein liiku, eli keskustelu paljastaa jotain mitä botox ja silicon ei voi peittää.

Kannattaa pitää kroppa kunnossa normaalilla urheilulla ja antaa kasvojen olla se minkä luoja on suonut. Alastomana katsotaan ihmisen visuaalinen kauneus, ei vaatteilla asioita voi korjata, niillä voi vain peittää.

Tärkeintä elämässä on seuraava kysymys, aamulla herätessä tukka pörröisenä...eikä niin edustavana!

http://www.youtube.com/watch?v=USrflLJfZBE

• Chom chom kirjoitti:

Tuo on aivan totta.
        Täällä Suomessa laki suojelee "vähemmän kauniita" koska työhön otossa ammattipätevyys ratkaisee (tai ainakin pitäisi ratkaista) joten länsimaissa kauneusleikkaukset ovat tyypillisesti vain kyseisen henkilön oman turhamaisuuden aiheuttama tarve.

Esimerkiksi Kiinassa tilanne on monta kertaa enemmän tai vähemmän pakon sanelema. Jos nainen ei halua joutua liukuhihnan ääreen vaan haluaisi siistin ja hyväpalkkaisen työn kriteerit työhönotossa ovat useimmiten:
        1. Sinun pitää olla kaunis
        2. Vartalosi pitää olla sopusuhtainen ja sinun pitää olla tyypillisesti vähintäin 165 - 170 cm pitkä.
        Vasta jos täytät 2 ensimmäistä kriteeriä, aletaan tutkimaan riittääkö sinulla myös ammattipätevyys hakemaasi työhön.

• JS.

Missä noin lukee? Anna linkki.

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe