Jeesuksen luokse nauttimaan seurastaan

Elän mm. ilossa

Elä rauhassa ja kuole rauhassa niin elät ikuisesti. Jeesus tulee pian. Ole valmiina, sillä hän tulee kuin varas yöllä ellet ole hengellisesti valveilla. Mitä paremmin Jeesukseen tutustuu sitä enemmän Häntä rakastaa. Ainakin minulla se on mennyt niin. Hänen tapansa pitää minut oikealla tiellä ovat kiinnostavat. Vaikkapa kun teen väärin ja Jeesus pettyy minuun niin silti Hän ymmärtää minua, mutta haluaa myös minun tehneen väärin ja mitäon opittava, jottaen jatkossa samaan vääryyteen kompastu. Tämä vaihe on edessäni uskonelämässäni nyt.Vielä vuosi sitten en ollut tässä asti. Kasvun huomaan itsessäni ja olen siitä kiitollinen. Pahan tekeminen ja sanoisinko pettymyksen tuottaminen Jeesukselle aiheuttaa mulle erotunteen rakkaudestaja se tuntuu kivuliaalta. Olen tämän erotunteen syyn vastikään tajunnut. Iso havainto minulle.

Onneksi lihan heikkoudesta johtuvat pahuuden teot saa anteeksi. Kannattaa heti pahuutta tehtyään mennä katumuksen kanssa pyytämään anteeksi. Turha kiusata itseään erossa Herrasta. Jumala on olemassa. Hän on sinun isäsi ja jos ei ole vielä niin toivottavasti joskus voit sanoa Hänelle: " Isä"

http://www.youtube.com/watch?v=Fs10Rr14WxY

5

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 139

Hyvin samankaltaisia kokemuksia minulla. Olen iloinen, että tulit kirjoittamaan tuon puheenvuorosi tänne. Ethän jää vieraaksi jatkossakaan :).

• Elän mm. ilossa

" haluaa myös minun tehneen väärin "

haluaa myös minun ymmärtävän tehneen väärin.

Hän herkistää minua huomamaan tekemiäni vääryyksiä. Toisen ihmisen loukkaaminen ei Jeesusta ilahduta. Hän saa sydämeni huutamaan hätääntyneenä erontunteesta. Enpä tiedä ymmärtääkö tätä selvitystä kukaan,mutta olen tosissani.

• 139

Kyllä ymmärtää, ole huoleti. Huomasin tuon pienen lipsahduksesi, mutta arvasin, ettet tarkoittanut sitä niin :).

• KiitosJeesus jaKeijo
    • satujahannevain

On se mukavaa kun voi jutella satujumalien kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33