ostin helmikuussa läheisestä kukka kaupasta tälläsen jonku bambu kasvin se on noin 50cm pitkä ja se on ylhäältä semmonen spiraalimainen. oon pitänyt kasvia aina vesi maljakossa ja vaihtanut veden kahesti kuukaudessa niin kuin liikeessä sanottiin. kasvi oli myös liikkeessä vesimaljakossa. nyt tämä spiraali osa on tedella vaalea ja kuihtuneen näköinen myös kasvin hiljattain kasvattamat lehdet ovat kuihtumaan päin. Kasvi on aika varjoisessa paikasaa eikä oikeastaan saa yhtään aurinkoa mutta kesäisin huoneeni ontodella kuuma. Joten onko ideoita miten tämän kasvin voisi pelastaa ja mikä tämän kasvin nimi on kun en ole siitä ollenkaan varma
Voisko joku vähä auttaa
ideoita
1
85
Vastaukset
- Tipi-13
Kasvisi ei ole bambu vaan ruokotraakkipuu jota myös kutsutaan onnenbambuksi. Samanlainen hoito, kuin muillakin traakkipuilla. Istuta se multaan, valoisa paikka (ei suoraan auringon valoon) ja anna mullan kuivahtaa kastelujen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647