Kuinka kauan te kokeneemmat olettaisitte tämän aseen kestävän niin että kerran viikossa käy pelaamassa?
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/well-m1a1-thompson.html
Kauanko kestää?
9
183
Vastaukset
- dww4
Tuossa on muoviset sisäosat ja muovia kokonaan, eli on todella kevyt ja lelun tuntuinene. Itse asiassa sitä ei edes voi luokitella airsoft aseeksi. Noita saa lelu liikkeistä 40 eurolla. ei kannata ostaa. Ehkä kestää kuukauden pelit.
Valitettavasti mua kerran huijattiin ja postista tuli tollanne romu. Ei kannata edes harkita jos aijot airsoftata sillä. Kannattaa kattella juoksuhaudasta tai huutonetistä käytettyjä. Jos ympärivuotiseen käyttöön meinaat niin talvella hajoo rataslaatikko. Ei tuollainen muovi rimpula kauaa kestä... Jos kesä käytössä niin epäilen että tän kesän loppuun tai maksimissaan ens kesän alkuun.
Sähköase mikä kestääkin jtn vaati suurinpiirtein 200€. Toki Cyma:lta saa ihan kohtuullisen hyviä ja kestäviä n.150€.
Esim: http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028b.html
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028u.htmlKannattaa kattoa taiwangun.com, sieltä paljon halvemmalla saoja aseita kuin suomessa, esim. Cyma alumiinirunkoinen M4 ~160€ ja Kalash teräksinen AK 120-180€
- [hurlumburlum]
Okei hyvä. Eli siis se hajoaa todnäk alle puolessa vuodessa ja takuu korvaa ja saan uuden.
- [hurlumburlum]
En minä tuota olisi edes ostamassa. Testasin vaan että ovatko ihmiset tietoisia sellaisesta kuin "tuotevirhevastuu". Eli jos ase hajoaa alle kuudessa kuukaudessa ilman käyttäjän vikaa niin kauppa korvaa. Kun kaikki valittaa aina että "älä osta tota se hajoo kahessa päivässä". Enkä nyt tarkottanut tota mun esimerkkiä vaan kaikkia halpoja aseita yleensä.
- dwr4
Pointti oli siinä, että miksi tollanen pitäisi ostaa josta ei ole airsoft aseeksi? typerää rahat tuhlausta. Silloin ei tuotevirhevastuut auta vittuakaan. Koittakaa nyt ymmärtää
- dwr4 -_-
dwr4 opettele ekana kirjottaa ennenku tuut valittaa vitun tyhmä tissiposki, kaikilla ei oo varaa vaa sellatteisii 300€ oikeesti vitun pelle
- dwr4 -_-
dwr4 -_- kirjoitti:
dwr4 opettele ekana kirjottaa ennenku tuut valittaa vitun tyhmä tissiposki, kaikilla ei oo varaa vaa sellatteisii 300€ oikeesti vitun pelle
ja kyllä se muute auttaa se virhevastuu jos vaikka ammut jollain muoviläpyskällä ja se hajoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088