Hei,
Olen ostamassa seuraavanlaista Nintendo Wii-pakettia käytettynä tutulta. Paljonko itse maksaisitte siitä, minkä arvoinen tuollainen hyväkuntoinen paketti on, minun on vaikea arvioida? Mukana on:
-Wii-pelikonsoli
-2 kpl tavallista peliohjainta
-2 kpl Nunchuk-peliohjainta
-Super Mario Bros Wii-peli
-Mario Kart-peli
-Super Mario Galaxy-peli
-Super Mario Galaxy 2-peli
-Wii Sports-peli (5 eri urheilulajia)
-Sports Party-peli (9 eri urheilulajia)
Kiitos jo etukäteen!
Paljonko maksaisitte tästä Wii-paketista?
Keilaaja
4
232
Vastaukset
- afasg
Hmm, katotaas. Wii, yksi ohjain nunchuk 3 peliä uutena maksaisi 140€, eli otetaan se lähtöhinnaksi. Pelit ja toiset ohjaimet mukaan laskettuna hinnaksi tulisi 180€ mutta taas kun se on käytetty niin hinta laskee 120-140 välille, ja kun myyjä on tuttu niin itse maksaisin ainakin 130€
- Keilaaja.
Kiitos avusta, tuo auttaa. Ovatko muut suht. samoilla linjoilla hinnan suhteen? :)
- No just
Kyselin hintoja konsoliliikkeistä niin tosta ei saa juuri mitään.
- asdtqae
Konsloliliikkeet eivät yleensä osta käytettyjä konsoleita/pelejä/tarvikkeita jos markkinoilta löytyy samoja uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450