Alkuperäisellä rap musiikilla joka kumpusi Usa:n ghetoista oli jotain sanottavaa.Ei pelkkä pipo ja reppahousut olleet pääasia niin kuin suomessa.Teollistettuahan se on niinkuin Idolsit ynnä muu humppa suomessa.
Suomirap huono vitsi
AlfredJKwak
3
681
Vastaukset
- lumisorsa
sellaista kuin suomiräppi ei ole olemassa! se on semmosten nössejen puuhaa jotka matkii niitä oikeita RÄppäReitä
- BAILEY02
en tiä kuka sä oot mutta kerroppas ketä ne oikeet RäPpÄrIt SuN mIeLeStÄ On,oletko kuunnellut busta rhymessiä,tai cypress hilliä, tai ketään muuta kuin kentien p diddiä ja eminemiä?kerro,en ole haastamassa riitaa,kysyn vain
- PikkuMikko
"Teollistettuahan se on niinkuin Idolsit ynnä muu humppa suomessa. "
Älä herjaa hyvää musiikkia kuten humppaa! Eläkeläiset rule! (http://www.humppa.com)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349