Olisin kiinnostunut kokeilemaan, että miten unelma kasvaisi ja ehkä jopa kukkisi, mutta en tiedä, mistä sellaisen taimen saa. Olisiko kenelläkään tietoa, että mistä niitä unelman taimia voisi saada? Sehän on sellainen hienohelman tapainen pieniä valkoisia kukkia tekevä huonekasvi.
unelman taimia?
iloa kukista
2
139
Vastaukset
- Pioni
Kasvata siemenistä, niin minä tein.
Omani ei ehtinyt kukkia, tauti tuli ja vei.
Puutarhaliikkeestä saat siemeniä. Kun itse ostin, samassa pussissa oli useita asparagus-lajeja. Kaikki eivät itäneet, sain vain yhden unelman ja pari hienohelmaa.
Kannattaa kokeilla, samaan ruukkuun kannattaa laittaa ainakin kolme siementä, jotta saat näyttävämmän kasvin.- se aloittaja
Kiitos tiedosta. Täytyypäs kysellä puutarhasta niitä siemeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647