Auttakaa mua! Mulla on kaksi urosgerbiiliä ja tänään huomasin kun menin katsomaan niitä että he eivät mene enään toistensa lähelle niin paljon kuin ennen ja jos ne menevät toistensa lähelle niin minun toinen gerbiilini lähtee heti sitä toista
karkuun. Mistä tämä voisi johtua? Auttakaa minua!
Apuaa
gerbiilirakas
3
56
Vastaukset
- Jos vaikka...
Ehkä ne on ottaneet matsia joskus ja häviäjä voi mahdollisesti pelätä/vältellä vahvempaa jolta on saanut turpaan?
- Ipsu
Enpä usko että mitään kummallista, kyllä minunkin gerbut välillä jahtaavat toisia ja sitten pitävät taukoa toisistaan ja loppujen lopuksi vähän ajan päästä eivät edes voi olla ilman toveria.
Seuraile niiden puuhia ja jos ne ottaa vähän matsia niin se ei haittaa mutta pureminen on kiellettyä jos näät haavoja tai purema jälkiä niin vie gerbusi eläinlääkäriin. - gerbiilirakas
ok. Kiitos kaikille vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667