Sain juuri gerbbuja kaksi kappaletta ja toinen nisstä joi vettä riittämiin jo entisessä kodissaan,mutta nyt kun olen tämän koko lopupäivän ajan seurannut toinen joka ei juonut ei myöskään juo täällä. Onko normaalia,että juuri muuttanut gerbbu poikanen ei juo uudessa kodisa? gerbut on noin. 7vko:n ikäisiä.
onko normaalia?
3
50
Vastaukset
- Kuunkorsi
Hyvä, että huomasit asian! Itsekin huolestuin, kun uudet gerbiilini eivät juoneet koko päivänä. Gerbiilit nimittäin juovat melko usein päivän mittaan. Tarkista juomapullo heti! Kun juomapullo roikkuu häkissä, painele sormella suuosaa, josta gerbiilit juovat. Tuleeko siitä vettä?
Jos vettä ei tule, pullo on huonossa asennossa tai pullo on viallinen. Pullon tulee olla pystyasennossa, sillä vinossa sieltä ei välttämättä tule vettä. Jos pullo on vanha, siellä voi olla tukos. Yritä saada gerbiilit juomaan mahdollisimman nopeasti. Jos gerbiilit eivät ala juomaan, pyydä apua sieltä mistä ostit gerbiilit, eläinkaupoista tai eläinlääkäriltä. Hoida asia jo huomenna, älä odota enää päivääkään! Tule sitten kertomaan, että miten kävi :)- jenny4
Oikeestaan gerbiilit on aavikkoeläimiä, eikä ne juo paljoakaan :)
- Sedä
Gerbiilit juo tosi vähän, ja aika harvoin koska ne on kotoisin kuumilta alueilta. Luultavasti se juo ihan kunnolla, et vain huomaa, kunha pullo vaan toimii. Vasta muutettuaan ne voivat olla muutenkin ujompia, joten ehkä se käy vaan salaa juomassa kun olet esim. vesassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667