Ei tässä näin pitänyt käydä.

Ex menestyjä

Miten tässä todellakin näin kävi? Olin ennen hyvin menestynyt ihminen, tai ainakin niin koin asian. Nyt olen ollut työttämänä ja opiskellut, mutta en silti usko saavani enää uutta työtä. Olin menestynyt yrittäjäkin, mutta rohkeutta ei enää kehittää ja ottaa riskiä. En ole tehnyt konkurssia, eli voisin vielä jatkaa mutta en pysty, kun rohkeus puuttuu. Mukaan on tullut itsetuhoinen ajattelu ja jotenkin minusta tuntuu, että olen kuilun partaallai. Parisuhde on surkea ja pitäisi se päättääkin, mutta ei saa enää mitään aikaiseksi.

8

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buuum

Oikeesti.. hae apu heti kun tuntuu siltä että tarviit sitä.
      Jos odotat että joku tulee auttaan sua, asiat vaan menevät pahemmaksi.

Ei muuta (: oon varma että jonakin päivänä olet taas menestyjä.. kuka tietää, ehkä tuut olemaan Suomen menestyvin henkilö :) Toivon sulle kaikkea hyvää!

• ^
        Anteeks kaikki kirjotusvirheet.... Taas sellainen ilta että... =)

• Ex menestyjä

Niin varmaankin pitäisi tehdä, eli hakea apua. Ei vain ole helppoa ottaa itseään niskasta kiinni.

• ei elämä lopu

Sinun on pysäytetty tällä tavoin. Ihmisen menestyminen on paljon muutakin kuin työtä, aina vaan yhä parempia tuloksia, liikevoittoja.
      Nyt tarvitset lepoa ja henkilön jonka kanssa tarkastella elämän uusia puolia. Kun yksi vaihe loppuu, toinen alkaa.

• turha ihminen

omassa tilanteessa on yhteistä aloittajan kanssa. Olen korkeasti koulutettu, työtön, opiskelen jotain 'ajankuluksi', mutta mikään ei motivoi. Olen jo keski-ikäinen ja tuntuu ettei työmarkkinoilla ole mitään minulle. Olen hakenut varmaan sataan paikkaan, tuloksetta. Vaimo lähti heti kun jäin työttömäksi ja muutenkin ihmissuhteet retuperällä.. en vaan jaksa tavata ketään, en käydä millään 'deiteillä'. Monesti mietin, että pääsisipä jo haudan lepoon, niin väsynyt olen.

• loner4life

Joo, olen minä aina ollut vähän omituinen, mutta nyt haluaisin vaan kuolla kun joku pään sisällä estää normaalin elämän. Ottaa päähän tämä ikuinen pulma joka minulla on ollut.

• luuseri34143

ainakin olet saanut maistaa menestystä, itse olen syntynyt luuseriksi ja sellaisena tulen kuolemaan, en ole elämässäni onnistunut missään. pelkkiä loputtomia epäonnistumisia. eläisin mielummin päivän menestyjänä kuin ikuisuuden tällaisena häviäjänä.

• Ex menestyjä

Kiitos viesteistänne. Hyviä pointteja monet. Pitäisi löytää uusia puolia rahan sijasta? Missä on oma psykatrini, joka alkaa pohtia elämässäni uusia tuulia? Tuo on myös hyvä, että olen tosiaan joskus saanut maistaa isoa menestystä. Voin kuitenkin kertoa näinpäin kehittyvän urakehityksen sangen kivuliaaksi. Ihminen kestää paljon enemmän uran kehittymistä, kuin laskemista. Positiivista tässä on, että tästä on taas mahtavaa ponnistaa ja se tunne on mitä parhain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70