liikkeellä olevien huhujen mukaan on ihan sama mikä on tulos. soini on puheenjohtaja joka tapauksessa
miten persut valitsevat puheenjohtajansa
5
78
Vastaukset
- ruuttatorvi
Tai sitten eniten poissaoleva.
- Timolle kaljaa!
Timppa taas säätiökännissä?? No kuinkas muuten?
- Rak ins.
Hmmm ristiriitaista... Kun kreikkalaiset poliitikot, yritysjohtajat ja pankkirit, sekä osa duunareistakin rellestää ja ryyppää omat, sekä muun euroopan veronmaksajien rahat niin heitä täytyy ja pitää tukea, se on hyväksyttävää.
Jos veronmaksajilta saaduilla rahoilla ryyppäämään intoutuu perussuomalainen niin se onkin tuomittavaa. - 8+11
Se joka on painavin, se on puheenjohtaja.
- tosi juoppo persu
Minä perssupoika kaiken join. Siinä meni tupa nurkkineen ja mummo turkkineen. Suksetkin join. Nyt on hankmo menossa. Ja jano senkun yltyy.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329