mua on jo vuosikaudet vainonnut eräs kirja, minkä nimeä tai kirjailijaa en kuollaksenikaan muista. netistäkään en omin neuvoin ole löytänyt, tai muuten osannut etsiä.
kyseessä on dekkari, pokkariversiona kirjan kansi on ollut sinertävä, päähenkilö on naispoliisi nimeltä maggie (tai vastaava). toinen muistamani henkilö on miespoliisi, tom tai nick (tai joku vastaava) ja heillä on ilmeisesti myös keskenään jotain sutinaa/sähköä välillä. maggiella taisi olla jotain lapsuuden traumoja. muistaakseni kirjassa tutkitaan lasten raakoja murhia?
toivottavasti joku ois lukenu tälläisen kirjan ja tunnistaisi mikä on kyseessä! olemassa saattaa olla myös toinen (tai usempikin?) kirja missä samoja tyyppejä seikkailee. kirjailija on EHKÄ nainen.
kiitos jo etukäteen vastanneille! :-)
kuka tunnistaisi tämän kirjan?
elegantti siili
1
131
Vastaukset
- Lukutoukka78
Olisiko kyseessä Alex Kavan Maggie O'Dell-dekkarit? En muista sitä ekan kirjan nimeä, mutta siinä pappi murhasi pikkupojan. FBI-agentti oli Maggie O'Dell ja miespoiliisi Nick.
Kavan dekkarit on muuten tosi hyviä, kannattaa lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645