Olen 16-vuotias poika joka on haaveillu pitkän aikaa dj urasta ja en tiedä että mitä kannattaa amatöörin hankkia?? Budjetti 200-400 euroo... tietokone löytyy jo omasta takaa ei oikeen muuta mutta... :/ artisti Dj:n ja beatmixaus hommat kiinnostaa tarkemmin sanottuna ja olen ala ikäne niin ei oikeen mihinkään pääse edes oppipojaks :/ ja ku asuu kauhajoella niin oikeen oo mitään koulutus paikkaakaan lähellä :/ joten voiko joku linkata jotain hyviä tutorialia/tipsejä josta vois olla apuu?? Kiitos jo valmiiksi :)
Mitä kaikkea tarvitaan Dj:ksi??
Dj:iiksi haaveileva
1
216
Vastaukset
- tietoinen2
huutonetis näkyy olevan koko dj setti myynnis valoja myöten ja vielä satakunnas, eli lähellä sua... helvetin halvat kamat, pääset keikoille toteuttaan haavettas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635