Kuinka monta yli kolmekymppistä miestä tunnette, jolla ei ole ollut yhtäkään naista?
kuinka yleistä 30v miehen kokemattomuus?
168
6548
Vastaukset
- TIEDÄN
yhden melkein 40 vuotiaan...mitäpä sitten?
- ätmi
Vain itseni.
- 5+12
En yhtään. Ei ole yleistä. Pidättyvyys voi liittyä uskontoon mutta silloin mennään naimisiin nuorina. Yli kolmekymppinen kokematon on omituinen.
Jos olet sellainen niin tee asialle jotain! Mene ulos, biletä ja flirttaile ja iske itsellesi nainen!- uusiasia
"Yli kolmekymppinen kokematon on omituinen."
Onhan se tietysti suomi naiselle outoa ajatella että ei tarvitse miettiä saako mieheltä kondylooman vai herpeksen kun kondomi jätetään pois. Euroopan helpoimmille naisillehan on ihan normaalia että kondylooma syylät kukkivat vaginassa herpesrakkuloiden rinnalla ja välillä pissaaminen kirvelee. - perustele toi
"kolmekymppinen kokematon on omituinen" miksi pitäis esimerkiksi? vanhemman kokemattoman on sitäpaitsi melko vaikea saada ketään ja sen muut yleensä huomaa aika nopeasti,meit on moneen junaan
- yksinäinenM30+
No, sinähän sen sanoit "Mene ulos, biletä ja flirttaile ja iske itsellesi nainen!" Tuo toimii ainoastaan leffoissa!
- sosialistinen
yksinäinenM30+ kirjoitti:
No, sinähän sen sanoit "Mene ulos, biletä ja flirttaile ja iske itsellesi nainen!" Tuo toimii ainoastaan leffoissa!
Kyllä se toimii melkein kenelle tahansa oikeassa elämässä. On heitä joiden sosiaaliset ominaisuudet tuottavat ylivoimaisen esteen eivätkä he koskaan ymmärrä mitä tekevät väärin. Usein he syyttävät ulkonäköä mutta eivät he oikeasti sen rumempia ole kuin muutkaan. Heillä vain on vähän puutteelliset kyvyt huomata milloin keskustelukumppania ei aihe kiinnosta. He saattavat puhua naiselle tietokonepeleistä, autoista tai vaikka kemiasta mikä ei sinällään ole suurikaan virhe mutta kun pitäisi osata puhua muustakin.
- nainen kertoo
minulla on kaverina eräs 30v mies joka ei ole koskaan seurustellut eikä harrastanut seksiä naisen kanssa. Silti ihmetteln,kun hänellä on naisia kavereina.
Tällä miehellä on ollut suomi24 treffeissä kuvallinen ilmoitus kuulemma koskaan hänelle naiset eivät vastanneet takas,kun oli kirjottanu useammalle naiselle.
Varmaan osittain johtuu myös siitä miksi tämä mies ei ole löytänyt naista on se,että hän ei käy baareissa koskaan. Ei juo alkoholia eikä polta.
Elämä pyörii vain liikunta harrastusten tietokoneiden ympärillä työn lisäksi.
Hän on minulle kyllä joskus ehdottanut,että veisin hänen poikuutensa mutta olen aina sanonut ei. Minusta se tuntuu vain jotenkin pahalta harrastaa seksiä hyvän ystävän kanssa jonka kanssa voin jutella kaikesta- dsfbgdfsg
Eli naiset näkee tän miehen sellasena tyypillisenä kivana miespuolisena "tyttökaverina" jonka kanssa sekstaaminen kuvottaa jo ajatuksena koska heidän mielessäänhän tämä on vähintäänkin homo. Selittää aika paljon.
- savuton mies
"Varmaan osittain johtuu myös siitä miksi tämä mies ei ole löytänyt naista on se,että hän ei käy baareissa koskaan. Ei juo alkoholia eikä polta."
- Tarkoitatko sää muka oikeasti tätä vai oliko vitsi? En nyt usko, että se on naisille mikään haitta, että mies ei polta, ennemminkin suuri plussa. Sekin on mielestäni varsin kunnioitettava päätös, jos on päättänyt olla juomatta alkoholia. En itsekään ole kuin kerran vetänyt kunnon kännit, tästäkin kulunut kohta jo puolivuotta, enkä ole tämän jälkeen juonut kuin kaksi kaljaa. Itse en ainakaan juurikaan juo nimenomaan sen takia, koska olen erittäin liikunnallinen tyyppi. Ja kyllähän noita naisia löytää paljon muualtakin kuin niistä baareista. Itseasiassa parhaat löytää nimenomaan jostain muualta kuin baareista ;). - rumamies.
Ihanko minä paitsi et mulla on noin 1 nais kaveri jota en tapaa koskaan ja olen 6 vuotta vanhempi. Naiset ei vaan tykkää minusta ja minkäs minä sille voin. On mullakin ollut vuosia profiili mut en saa vastauksia. En ole edes kovin läski tai mitään. Baareissa kävin joskus mut kyllästtyin ja en ole sitten jaksanut enään käydä enkä yrittää kun naiset ei vaan halua edes jutella.
- 16+14
savuton mies kirjoitti:
"Varmaan osittain johtuu myös siitä miksi tämä mies ei ole löytänyt naista on se,että hän ei käy baareissa koskaan. Ei juo alkoholia eikä polta."
- Tarkoitatko sää muka oikeasti tätä vai oliko vitsi? En nyt usko, että se on naisille mikään haitta, että mies ei polta, ennemminkin suuri plussa. Sekin on mielestäni varsin kunnioitettava päätös, jos on päättänyt olla juomatta alkoholia. En itsekään ole kuin kerran vetänyt kunnon kännit, tästäkin kulunut kohta jo puolivuotta, enkä ole tämän jälkeen juonut kuin kaksi kaljaa. Itse en ainakaan juurikaan juo nimenomaan sen takia, koska olen erittäin liikunnallinen tyyppi. Ja kyllähän noita naisia löytää paljon muualtakin kuin niistä baareista. Itseasiassa parhaat löytää nimenomaan jostain muualta kuin baareista ;).Voisit neuvoa näille ätmeille mistä ja miten niitä naisia löytää, jotta loppuisi tämä ruikutus.
- Iskijä
16+14 kirjoitti:
Voisit neuvoa näille ätmeille mistä ja miten niitä naisia löytää, jotta loppuisi tämä ruikutus.
Kannattaa mennä ulos ja iskeä nainen. Niin yksinkertaista se naisen löytäminen on.
- savuton mies
16+14 kirjoitti:
Voisit neuvoa näille ätmeille mistä ja miten niitä naisia löytää, jotta loppuisi tämä ruikutus.
Opiskelupaikat, festarit, urheilu tapahtumat, harrastukset, yms...
- Näin se menee
dsfbgdfsg kirjoitti:
Eli naiset näkee tän miehen sellasena tyypillisenä kivana miespuolisena "tyttökaverina" jonka kanssa sekstaaminen kuvottaa jo ajatuksena koska heidän mielessäänhän tämä on vähintäänkin homo. Selittää aika paljon.
Ei homo vaan pesunkestävä ATM. Ei kostu naisen pilde.
- savunton atm
savuton mies kirjoitti:
Opiskelupaikat, festarit, urheilu tapahtumat, harrastukset, yms...
Opiskelupaikat on nuorille. Mitäs siten kun ikää on jo yli 30v? Harrastuksista ei ole ainakaan löytynyt.
- savuton mies
savunton atm kirjoitti:
Opiskelupaikat on nuorille. Mitäs siten kun ikää on jo yli 30v? Harrastuksista ei ole ainakaan löytynyt.
Aika huono mielikuvitus, jos et tosiaan yhtään paikkaa itse keksi :D.
Juotko kahvia, tykkäätkö hyvästä ruoasta? Mitäpä jos kävisit itseksesi jokupäivä kahvilla jossain kuppilassa tai syömässä jossain ravintolassa?
Voihan noita netin treffi palstojakin kokeilla?
Siinä sulle taas muutama uusi vaihtoehto :) - savuton mies
savuton mies kirjoitti:
Aika huono mielikuvitus, jos et tosiaan yhtään paikkaa itse keksi :D.
Juotko kahvia, tykkäätkö hyvästä ruoasta? Mitäpä jos kävisit itseksesi jokupäivä kahvilla jossain kuppilassa tai syömässä jossain ravintolassa?
Voihan noita netin treffi palstojakin kokeilla?
Siinä sulle taas muutama uusi vaihtoehto :)Lisäisin vielä sen verran, että itelläni on ainakin pistänyt silmään se, että kaupungilla kulkee erittäin paljon itsekseen kulkevia naisia shoppailemassa... eivät toki automaattisesti ole sinkkuja, mutta kukapa kieltää kokeilemasta?
- ätmi 2
savuton mies kirjoitti:
Lisäisin vielä sen verran, että itelläni on ainakin pistänyt silmään se, että kaupungilla kulkee erittäin paljon itsekseen kulkevia naisia shoppailemassa... eivät toki automaattisesti ole sinkkuja, mutta kukapa kieltää kokeilemasta?
Mä oon monesti vähän "kokeillu" niitä, mut yleensä tulee avaria poskelle.
- m34v
"Minusta se tuntuu vain jotenkin pahalta harrastaa seksiä hyvän ystävän kanssa jonka kanssa voin jutella kaikesta"
Tuntuuko se pahalta sen vuoksi että seksi on tuhmaa ja siihen liitetään jotain väärää? Koska vanhemmatkin pitivät aina seksin salassa lapsilta, liitetään siihen jotain väärää? Eli siis seksi ei ole yhteistä hyvyyttä johon liitetään rakkaus? Seksi on itsekästä jossa fantasioidaan jostain hienosta uroosta, mutta silti voidaan rakastua renttuihin jotka käyvät baareissa ja heidän kanssa sitten päädytään sänkyyn. No kyllä sitä varmasti voi sellaisenkin miehen kanssa hypätä sänkyyn jota rakastaa.
On se kuitenkin ymmärrettävää ettet hyppää tuon miehen kanssa sänkyyn jos et sitä rakasta. Toisaalta, miksi rakastaisit kun hän on selkeästikin epätoivoinen saadakseen itselleen naisen. Ei nainen voi olla miehen elämän päätarkoitus. Harva nainen haluaa itseään miehen elämän keskipisteeksi.
Kaikki eivät jää voittajiksi tässä elämässä. Vaikka olisi hyvä ihminen niin sitä voi jäädä ilkeiden ja pahojen ihmisten poljettavaksi. Itsellänikin käynyt näin. Enkä nyt siis kaipaa sääliä itseni suhteen. Se vaan on fakta että tämä maailma tuntuu tukevan vahvoja ihmisiä jotka ovat valmiita luopumaan järkevästä moraalista jolloin nämä ihmiset pääsevät huipulle käyttämällä toisia ihmisiä kylmästi hyväksi. Vahvin voittakoon, eikö? - Ikinä kuullut
Näin se menee kirjoitti:
Ei homo vaan pesunkestävä ATM. Ei kostu naisen pilde.
Mikä on ATM?
- Juuri oppinut
Ikinä kuullut kirjoitti:
Mikä on ATM?
Alemman Tason Mies
- .....
rumamies. kirjoitti:
Ihanko minä paitsi et mulla on noin 1 nais kaveri jota en tapaa koskaan ja olen 6 vuotta vanhempi. Naiset ei vaan tykkää minusta ja minkäs minä sille voin. On mullakin ollut vuosia profiili mut en saa vastauksia. En ole edes kovin läski tai mitään. Baareissa kävin joskus mut kyllästtyin ja en ole sitten jaksanut enään käydä enkä yrittää kun naiset ei vaan halua edes jutella.
sama täällä.
Yhden, itseni.
- Luulen tietäväni
Ihmiset ovat yksilöitä, moinen selibaatti voi johtua sadasta eri asiasta, ja vain osan taustalla on vaikeus saada naista sänkyyn. Itse en näe tuossa mitään erityisen outoa, tietääpä kaveri ainakin, ettei ole aviottomia lapsia tai sukupuolitauteja.
- eräs kokematon m30+
Itseni lisäksi tiedän muutaman kaverin-kaverin, jotka ovat ilmeisesti kokemattomia. Sellaisia miehiä jotka ovat ehkä joskus olleet naisen kanssa, mutta jotka käytännössä elävät lähinnä yksin ja ilman seksiä, on varsin paljon.
En ole itse koskaan edes yrittänyt päästä kenenkään kanssa sänkyyn. Mielestäni liian hankalaa ja myös ulkonäkö- sekä suorituspaineet on nykyään kovat. Elämässä on paljon muutakin pakollista suorittamista, joten en halua lähteä tuohon pariutumispeliin mukaan ollenkaan. Lisäksi koska avioliitoistakin hajoaa n. puolet, pariutumisessa ei ole edes taloudellisesti mitään järkeä. Ei naisen kanssa uskaltaisi ostaa yhteisesti mitään, koska riski parisuhteen loppumiselle on aivan liian suuri. Kaiken lisäksi hyvätuloisia naisia on melko vähän.- Kokenutkomuka
Kerran joskus 10v sitten sen ainoan kerran olin naisen kanssa sängyssä enkä nähnyt siinä fyysisessä puolessa oikeen mitään sellasta minkä takia sitä olis lisää sen jälkeen himoinnut. Alakerrassa ei tuntunut mitään ja se oli vaan sellasta suorittamista. Muija toisaalta näytti ainakin vähintäänkin esittävän nauttivaa mutten siitäkään oikein mitään kiksejä saanut. Itse hain lapsellisena jotain ihastumisen ja rakastumisen tuntemuksia, joita alkuun tulikin vaikkakin vain yksipuolisesti omalta osaltani. Naiset ne vaan halusi aina pelkkää seksiä. Siinä sitten vuosien myötä jotenkin puutui sitten siihenkin etten jaksa edes noiden tunteiden perässä juosta kun ei niihin kuitenkaan saa vastakaikua. Pelkkää saatanan panemista vaan joka paikassa. Eikö sitä sentään ennen joskus muinoin ensin ihastuttu, rakastuttu ja sitten vasta mentiin sänkyyn?
Ei tällanen nussimiskeskeinen nykykulttuuri oikeen passaa tällaiselle lievästi aseksuaaliselle romantikolle, joten tullut luovutettua. - 17+1
Kokenutkomuka kirjoitti:
Kerran joskus 10v sitten sen ainoan kerran olin naisen kanssa sängyssä enkä nähnyt siinä fyysisessä puolessa oikeen mitään sellasta minkä takia sitä olis lisää sen jälkeen himoinnut. Alakerrassa ei tuntunut mitään ja se oli vaan sellasta suorittamista. Muija toisaalta näytti ainakin vähintäänkin esittävän nauttivaa mutten siitäkään oikein mitään kiksejä saanut. Itse hain lapsellisena jotain ihastumisen ja rakastumisen tuntemuksia, joita alkuun tulikin vaikkakin vain yksipuolisesti omalta osaltani. Naiset ne vaan halusi aina pelkkää seksiä. Siinä sitten vuosien myötä jotenkin puutui sitten siihenkin etten jaksa edes noiden tunteiden perässä juosta kun ei niihin kuitenkaan saa vastakaikua. Pelkkää saatanan panemista vaan joka paikassa. Eikö sitä sentään ennen joskus muinoin ensin ihastuttu, rakastuttu ja sitten vasta mentiin sänkyyn?
Ei tällanen nussimiskeskeinen nykykulttuuri oikeen passaa tällaiselle lievästi aseksuaaliselle romantikolle, joten tullut luovutettua.Olen tosin vasta 24-vuotias mutta sama juttu minullakin niinä muutamana harvana kertana kun olen harrastanut seksiä että alakerrassa ei ole tuntunut miltään. Pitäisköhän sitä vain unohtaa seksi kokonaan jos vielä jatkossakin on sama juttu. Nautinnon takiahan sitä seksiä harrastetaan ja jos siitä ei saa nautintoa niin mitä järkeä siinä seksissä sitten on?
- Hyvä fiilinki
17+1 kirjoitti:
Olen tosin vasta 24-vuotias mutta sama juttu minullakin niinä muutamana harvana kertana kun olen harrastanut seksiä että alakerrassa ei ole tuntunut miltään. Pitäisköhän sitä vain unohtaa seksi kokonaan jos vielä jatkossakin on sama juttu. Nautinnon takiahan sitä seksiä harrastetaan ja jos siitä ei saa nautintoa niin mitä järkeä siinä seksissä sitten on?
Joo sama täällä. Teen harrastusten kanssa kaikkea mitä huvittaa, ja seksit ovat jääneet itsetyydytyksen tasoille, mutta ei sitäkään (itsetyydytystä) kaipaa montaakaan kertaa viikossa. Ei toisin sanoen ole puutteessa.
Silloin kun on ollut rakastunut on puute jokapaiväinen, mutta jos tunnepuolta ei ole mukana ei muutenkaan juuri puutteessa ole.
Jätin etsimiset kokonaan ja olen ollut sen jälkeen aika tyytyväinen, koska ei tarvitse kokea että koko ajan jotakin puuttuisi sen takia että ei ole kumppania.
Jos nyt menisi vaikka jonnekin raflaan niin fiilikset olisi aivan eri kuin siinä mielentilassa kun "olisi pakko löytää joku".
Tosi mukava olla kun on päästänyt irti tästä nussimakeskeisestä kulttuurista.
Jos ei oikeasti rakasta löydy niin aivan sama. Antaa olla. - .....
Kokenutkomuka kirjoitti:
Ei tällanen nussimiskeskeinen nykykulttuuri oikeen passaa tällaiselle lievästi aseksuaaliselle romantikolle, joten tullut luovutettua.sama täällä.
- .....
Hyvä fiilinki kirjoitti:
Joo sama täällä. Teen harrastusten kanssa kaikkea mitä huvittaa, ja seksit ovat jääneet itsetyydytyksen tasoille, mutta ei sitäkään (itsetyydytystä) kaipaa montaakaan kertaa viikossa. Ei toisin sanoen ole puutteessa.
Silloin kun on ollut rakastunut on puute jokapaiväinen, mutta jos tunnepuolta ei ole mukana ei muutenkaan juuri puutteessa ole.
Jätin etsimiset kokonaan ja olen ollut sen jälkeen aika tyytyväinen, koska ei tarvitse kokea että koko ajan jotakin puuttuisi sen takia että ei ole kumppania.
Jos nyt menisi vaikka jonnekin raflaan niin fiilikset olisi aivan eri kuin siinä mielentilassa kun "olisi pakko löytää joku".
Tosi mukava olla kun on päästänyt irti tästä nussimakeskeisestä kulttuurista.
Jos ei oikeasti rakasta löydy niin aivan sama. Antaa olla.sama täällä.
- minä esim
mutta ole jonkin verran vanhempi,en ole ikinä seurustellut enkä sekstaillut,en ole mikään friikki tai outo muutenkaan
- jatkoa...
nainen jos menee baariin niin sitä on piirittämässä useampi mies jos taas mies menee niin ei yhtäkään naista tule juttelee ellei se ole tuttu tai yms.kukaan nainen ei ole koskaan kysynyt että olenko ollu ikinä kenenkään kanssa mutta tiedän myös että naisen vaistoaa sen muutenkin,jotkin kaverit ovat kysyneet ja olen vastannut kiemurrellen niin että se jää vähän kyseenalaiseksi että olenko ollut vai en kun en yksinkertaisesti kehtaa sanoa suoraan sitä ,se on aika noloa itselleni jos kertois olevani neitsyt.monet muutkin tietävät minut ja varmaan ajattelevatkin että "toi ei ole varmasti saanut koskaan" mutta se ei niinkään minua haittaa.en ole koskaa edes mennyt juttelemaan oma aloittesesti naisien kanssa enkä ehdottanut niille mitään,käyn kyllä baareissa pelkästään ryyppäämässä
- Naisasialooseri.
Tunnen pari 28 vuotiasta insinööriä, joilla ei ole ollut yhtään naista.
- failure in life
Kulostaa ihan minulta, olen vain vuoden verran vanhempi insinööri. Eipä oo mulle kukaan tehny ikinä aloitetta ja oon itse niin jäätävän epävarma naisten kanssa. Yritän parhaan kykyni mukaan saada ajatukseni muualle naisista ja parisuhteista.
- rohkeutta peliin
failure in life kirjoitti:
Kulostaa ihan minulta, olen vain vuoden verran vanhempi insinööri. Eipä oo mulle kukaan tehny ikinä aloitetta ja oon itse niin jäätävän epävarma naisten kanssa. Yritän parhaan kykyni mukaan saada ajatukseni muualle naisista ja parisuhteista.
Tee se aloite. Ei se tapa.
Itse jahkasin ja jahkasin aikoinani ja kun kerran yhdeltä kysyin, oli saman tien valmis vaikka mihin. Oltiinkin sitten aviossa pari vuosikymmentä kunnes kyllästyin.
- 164cm mies
Meikäläinen menee kohta tuohon kategoriaan mutta se johtuu vain lyhyestä pituudestani.
Sellainen naisen löytäminen jolle olisin ihannemies pituuteni takia on yhtä todennäköistä kuin eurojackpotin täysosuma ja sittenkin se juttu kaatuisi siihen, että olen syystä tai toisesta epäkelpo sille erittäin harvinaiselle naiselle.
Se että on ruumiin rakenteeltaan niin epäkelpo että joutuu elämään loppuelämän yksin ilman naista on ihan helvetin kova prosessi.
Mitä hittoa muuten merkitsee 30 vuoden ikä ? Entäs sitten kun on 40v....50v.....60v ?
Yhtä ja samaa paskaa koko elämä, mitä vitun väliä millään.- yksi neitonen
Minä olen 164,5 pitkä ja seurustelin noin viisi vuotta itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Pituus ei ollut koskaan ongelma. Älä luovuta! Kyllä niitä harvinaisia naisia on olemassa, joille miehen pituus ei ole se merkittävin asia.
- itsevarmuutta
Minäkin 173 cm nainen ja tapailin ja ihastuin 164 cm mieheen, mut hän antoi sit mulle pakit...
Pituusero ei ollut kummallekaan mikään ongelma.
- kiltti mies
Itseni lisäksi vain yhden, koska hän on suoraan sanonut, ettei halua naista. Ei ATM-asioista puhuta miesten kesken, joten en voi tietää muiden miesten tilannetta. Todennäköisesti ATM:iä on kuitenkin hyvin paljon.
- ..............
Minä, veljeni ja kaksi serkkuani. :P
- Sukupuuttoa pukkaa
Luonnonvalinta toimii.
- M29Poikuustallella
Olen kohta 30-vuotias ja poikuus on vielä tallella.
Suurin syy tähän on ulkonäkökeskeinen kulttuuri, siihen liittyvä arvomaailma ja yksinkertaisesti fakta, että usealla tapaamallani naisella (sama ikäluokka) on ollut pallo pahasti hukassa, oli kyse sitten talouden hoitamisesta tai muista elämän perusasioista, jotka olisi syytä olla ainakin jollain asteella hallussa. Elämän pyhä kolminaisuus on kyseisille naisille merkinnyt meikkaamista, shoppailua ja bilettämistä.
Irtosuhteet ei ole koskaan ollut juttuni, enkä yksinkertaisesti pysty käsittämään ns. "pelimiehiä", jotka esineellistävät naisia ja käyttävät heitä vain kertakäyttöhyödykkeinä omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Mikäs siinä, jos pelisäännöt on tiedossa molemmilla osapuolilla, mutta useimmiten nainen on se osapuoli, joka saa siipeensä.
Olen akateemisesti koulutettu, hyvin toimeentuleva ja elämässä on kaikki perusasiat kunnossa naisrintamaa lukuunottamatta. Ulkonäöltäni olen tavallinen, tosin ruumiinrakenne on sporttinen. Mitään uskonnollisia agendoja tai aatteellisia vakaumuksia minulla ei ole. Minut on kasvatettu kunnioittamaan muita ihmisiä sellaisena kuin he ovat ja ajattelemaan asioita järkiperäisesti.
En ole katkera vastakkaiselle sukupuolelle, vain hieman pettynyt vallitsevaan arvomaailmaan, jossa ihmisen arvo määräytyy pelkästään ulkoisten piirteiden perusteella ja pienet hyveet, kuten suvaitsevaisuus, ystävällisyys sekä empaattisuus ovat taka-alalla.
Eipä tässä auta muu kuin jatkaa eteenpäin, ehkäpä jonain päivänä kumppani tulee vastaan.- tuuliak*
Sulle sitten tietenkin kelpaisi joku sairaalloisen ylipainoinen ja umpiruma haahka empaattisella luonteella varustettuna, koska sähän et tietenkään ole yhtään ulkonäkökeskeinen kuten kaikki muut.
- selibaattilordi
Akateemminen, hyvin toimeentuleva, asiat kunnossa naisasioita lukuunottamatta.
Aivan kuin minä
Olisiko syy siinä että sulla on HUONO ITSETUNTO. Koska et ole saanut naista, sulla on HUONO ITSETUNTO ja täten et voi saada naista. Naiset välttelevät myöskin kokematonta kolmekymppistä miestä kuin ruttoa, kun niillä on yleensä HUONO ITSETUNTO tai joku muu samasta asiasta johtuva "miälenterveysongelma"
http://lordselibacy.blogspot.fi/2013/06/natsimuijjia.html - 19+18
selibaattilordi kirjoitti:
Aivan kuin minä
Olisiko syy siinä että sulla on HUONO ITSETUNTO. Koska et ole saanut naista, sulla on HUONO ITSETUNTO ja täten et voi saada naista. Naiset välttelevät myöskin kokematonta kolmekymppistä miestä kuin ruttoa, kun niillä on yleensä HUONO ITSETUNTO tai joku muu samasta asiasta johtuva "miälenterveysongelma"
http://lordselibacy.blogspot.fi/2013/06/natsimuijjia.htmlMinkähän takia mielenterveysongelma on vielä nykypäivänäkin monen ihmisen mielestä niin paha asia? Se että on mielenterveysongelmainen ei kuitenkaan monessa tapauksessa tarkoita sitä että on joku sekopää. Se että on masentunut, ahdistunut tai kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta ei tarkoita sitä että on hullu.
- Hullulle pillua
19+18 kirjoitti:
Minkähän takia mielenterveysongelma on vielä nykypäivänäkin monen ihmisen mielestä niin paha asia? Se että on mielenterveysongelmainen ei kuitenkaan monessa tapauksessa tarkoita sitä että on joku sekopää. Se että on masentunut, ahdistunut tai kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta ei tarkoita sitä että on hullu.
Ja mitä sitten vaikka on hullu? Voi meille hulluillekin antaa. Myös hullulla on oikeus päästä panemaan.
- Evoluution sanelemaa
selibaattilordi kirjoitti:
Aivan kuin minä
http://lordselibacy.blogspot.fi/2013/06/natsimuijjia.htmlEI se ole mikään "itsetunto," vaikka sillä nimellä siitä puhutaankin. Kyseessä on empatian puute, eli kykenemättömyys välittää muiden tunteista.
Naiset etsii miestä jolla on korkeat testosteroniarvot. Ja testosteroni vaikuttaa aivoihin: mitä enemmän testosteronia, sen agressiivisempi öykkäri ihminen on. Korkean testosteronin miehet ovat narsistisia, he eivät VÄLITÄ muista ihmisistä, koska eivät koe empatiaa. Naisille tämä on kiinnostavaa, koska se kertoo korkeasta testosteronista.
Se on evoluution sanelema juttu, että öykkärit ja väkivaltaiset kiinnostavat, koska se on testosteronin merkki. Ja testosteronista on apua immuunijärjestelmässä, mikä tapaa lasten suuremman mahdollisuuden jäädä henkiin. - pppååääääååååååååååå
Evoluution sanelemaa kirjoitti:
EI se ole mikään "itsetunto," vaikka sillä nimellä siitä puhutaankin. Kyseessä on empatian puute, eli kykenemättömyys välittää muiden tunteista.
Naiset etsii miestä jolla on korkeat testosteroniarvot. Ja testosteroni vaikuttaa aivoihin: mitä enemmän testosteronia, sen agressiivisempi öykkäri ihminen on. Korkean testosteronin miehet ovat narsistisia, he eivät VÄLITÄ muista ihmisistä, koska eivät koe empatiaa. Naisille tämä on kiinnostavaa, koska se kertoo korkeasta testosteronista.
Se on evoluution sanelema juttu, että öykkärit ja väkivaltaiset kiinnostavat, koska se on testosteronin merkki. Ja testosteronista on apua immuunijärjestelmässä, mikä tapaa lasten suuremman mahdollisuuden jäädä henkiin.Juuri näin se mitä ilmeisemmin on. Tästä todistaa myös ainakin kaikki itse tekemäni asiaan liittyvät havainnot.
Tähän sitten tulee ihmispopulaatioilla tämä kulttuuri laajasti ottaen(tiede, tekniikka talous ja jopa taiteetkin vielä), ja tällä on ihmispopulaatioiden selviytymiselle voittajana muihin kulttuureihin nähden erittäin suuri merkitys. Tästä sitten tulee se hämmentäväkin ristiriita sikäli kun näissä jutuissa taasen ei suinkaan ainakaan pelkällä sonnimaisella testosteronilla ja psykopaattiluonteella pärjätä, vaan tähän nähden jopa ihan käänteisisetkin luonteenpiirteet ovat eduksi, jopa empatiakyvystäkin voi olla hyötyä. - .....
ei tule.
- Loma-aikoina
on tilaisuus käydä tuolla periferiassakin, niin siellä (myös) löytyy vaikka kuin, he vaan ovat kiinni tekemisissään ja harrastuksissaan, eikä ole sillain allergisoituneet asialle kuin esim.jatkuvasti nettikirjoittelijat ym muut puoli- tai kokojoutilaat tyypit.
Virnuilevat tieten seksiasioille, jos puheeksi tai muuten eteen sattuu, mutta se siitä, ei mitenkään metsästys ym.menemisiä haittaa. Tuntuma nettiin saattaa rajoittua siihen, kun joku perehtyneempi kaveri kannettavastaan pornoa näyttää :) ja nauretaan päälle...
Yksi osa on maajussille morsian- tyyppisiä tapauksia, joissa toimeentulo on yrityksen kautta, ja siksi eläminen on kaikin puolin sitouttavaa. Niissä ongelmana on, mikä olisi ulkopuolelta tulevan naisen rooli yrityksessä. Harvalla on mahdollisuus alkaa osakkaaksi yritykseen. - Kaveriton nussimaton
Yhden, eli itseni. Mutta taatusti se on yleisempää kuin luullaan, eihän tällaisesta asiasta voi missään avoimesti puhua. Sen sijaan yli 16-vuotias panematon nainen on aika kummajainen, kaikki ne on antaneet niille joilla on niitä vitunvitunvitun kavereita. Tämä kaveriväki se päästetään nussimaan 16-vuotiaita naisia. Niitten päällä ne ähkivät ja ne vitunvitunvitun kaverit varmaan vieressä odottavat vuoroaan.
- qwerty1233
Monen mielestä yli kolmekymppinen kokematon mies on omituinen, mutta se on varmaan paljon yleisempää mitä uskotaan.
Itse olen 35v, eikä ole koskaan ollut minkäänlaista suhdetta naisen kanssa. Syynä varmaan erakkoluonne, kaverittomuus...baareissa eikä missään muissakaan biletyspaikoissa ei tule käytyä ,koska ryyppääminen eikä tanssiminen kiinnosta.
Mistä voi löytää naisen, jos ei käy viihteellä? En todellakaan tiedä.
Poikuudestani tosin pääsin eroon 21-vuotiaana, kun eräs mökkinaapurin likka ehdotti mulle seksiä. Hän varmasti arvasi kokemattomuuteni, koska kävin hänen ja veljensä kanssa paljon kalastamassa ym ja juteltiin kaikista asioista.
Vaikka hän oli hoikka ja kaunis nainen, muutaman vuoden minua vanhempi, niin en minä seksiä mitenkään erikoisena pitänyt.
Sen jälkeen ei ollut mitään. Yksikään nainen ei ole tehnyt elettäkään, että haluaisi tutustua minuun lähemmin. Myöskään minä en ole koskaan yrittänyt iskeä naista, koska en todellakaan tiedä, kuinka naisia lähestytään.
Aika kuluu todella nopeasti ja elämä menee ohitse, mitään et mahda.- yksi neitonen
Mistä löydät kunnollisen, vapaan miehen jos et etsi baareista? Jos aika menee työn ja normi arjen pyörityksessä. Ja jos joskus näet kiinnostavan miehen niin miten häntä lähestyt ja mitä juttelet?
Kyllä naisetkin miettii ihan samoja asioita. On epävarma olo siitä miten tulisi toimia ja mitähän se toinen osapuoli mahtaa ajatella. Mutta jos et ikinä rohkene yrittää niin voitko mitään saavuttaakaan. Ja mitä menetettävää minulla on jos jollekin juttelen? Näillä ajatuksilla kannustan itseäni yrittämään. Olen ollut ujo ja tehnyt töitä sen eteen etten enää olisi. Ja sillähän sitä pääsee alkuun että rohkenee jutustella, on sopivasti utelias ja kiinnostunut toisen vastauksista. Ilman sen kummempia odotuksia. Katsoo vaan mitä tapahtuu... Eikös se niin mene ettei kannata katua tehtyjä asioita vaan tekemättömiä. Sitä ettei ole ikinä uskaltanut edes yrittää.
Uskoisin, että on paljonkin hyviä, kilttejä, ihania naisia joille ei ole merkitystä sillä onko mies kokematon. Itse ainakin arvostaisin sitä enemmän kuin paljon kokenutta. Ja onhan myös paljon naisia joilla ei ole yhtään kokemusta. Toivotan onnea kaikille kokemattomille ja jaksamista ja yrittämisen halua. Älkää antako elämän mennä ohi tekemättä mitään. - Vitun paska elämä
yksi neitonen kirjoitti:
Mistä löydät kunnollisen, vapaan miehen jos et etsi baareista? Jos aika menee työn ja normi arjen pyörityksessä. Ja jos joskus näet kiinnostavan miehen niin miten häntä lähestyt ja mitä juttelet?
Kyllä naisetkin miettii ihan samoja asioita. On epävarma olo siitä miten tulisi toimia ja mitähän se toinen osapuoli mahtaa ajatella. Mutta jos et ikinä rohkene yrittää niin voitko mitään saavuttaakaan. Ja mitä menetettävää minulla on jos jollekin juttelen? Näillä ajatuksilla kannustan itseäni yrittämään. Olen ollut ujo ja tehnyt töitä sen eteen etten enää olisi. Ja sillähän sitä pääsee alkuun että rohkenee jutustella, on sopivasti utelias ja kiinnostunut toisen vastauksista. Ilman sen kummempia odotuksia. Katsoo vaan mitä tapahtuu... Eikös se niin mene ettei kannata katua tehtyjä asioita vaan tekemättömiä. Sitä ettei ole ikinä uskaltanut edes yrittää.
Uskoisin, että on paljonkin hyviä, kilttejä, ihania naisia joille ei ole merkitystä sillä onko mies kokematon. Itse ainakin arvostaisin sitä enemmän kuin paljon kokenutta. Ja onhan myös paljon naisia joilla ei ole yhtään kokemusta. Toivotan onnea kaikille kokemattomille ja jaksamista ja yrittämisen halua. Älkää antako elämän mennä ohi tekemättä mitään.Naisten kokemattomuus johtuu mitä luultavammin vain siitä etteivät nämä naiset ehkä käy juuri koskaan missään tai pelkäävät miesten matkaan lähtemistä. Useimpien miesten taas täytyis uskaltaa tehdä kymmeniä aloitteita naisille ennenkuin edes teoriassa on mahdollista että onnistaa. Vaikeaa on meillä miehillä varsinkin jos ei ole keskustelutaitoja ja kärsii sattumoisin sairaalloisesta ujoudesta kuten minä. Tämän takia ei kiinnosta enää oikein mikään ja tekis mieli haistattaa koko maailmalle.
- yksi neitonen
Vitun paska elämä kirjoitti:
Naisten kokemattomuus johtuu mitä luultavammin vain siitä etteivät nämä naiset ehkä käy juuri koskaan missään tai pelkäävät miesten matkaan lähtemistä. Useimpien miesten taas täytyis uskaltaa tehdä kymmeniä aloitteita naisille ennenkuin edes teoriassa on mahdollista että onnistaa. Vaikeaa on meillä miehillä varsinkin jos ei ole keskustelutaitoja ja kärsii sattumoisin sairaalloisesta ujoudesta kuten minä. Tämän takia ei kiinnosta enää oikein mikään ja tekis mieli haistattaa koko maailmalle.
Ujous ei ole maailman kamalin asia. Siitä voi pikku hiljaa päästä eroon, oppia pois niin sanotusti. Ja onhan nykyään tämä netin ihmeellinen maailma, missä pystyy tutustumaan ja juttelemaan monenlaisten ihmisten kanssa. Ehkäpä nettipalstoilta löytyisi joku jota voisit jossain vaiheessa myös tavatakin?
- toivorikas vielä
yksi neitonen kirjoitti:
Uskoisin, että on paljonkin hyviä, kilttejä, ihania naisia joille ei ole merkitystä sillä onko mies kokematon. Itse ainakin arvostaisin sitä enemmän kuin paljon kokenutta. Ja onhan myös paljon naisia joilla ei ole yhtään kokemusta. Toivotan onnea kaikille kokemattomille ja jaksamista ja yrittämisen halua. Älkää antako elämän mennä ohi tekemättä mitään.täyttä asiaa. Niitä harvoja kertoja, kun on uskaltanut mennä jutteleen ei oo tarvinnu katua, vaikka pari kertaa vaan näytetty vihreää valoa. Tuskallisia ne kerrat, kun ei oo saanu suutansa auki, ne harmittaa. Olen kolmekymppinen ja seksiä en oo harrastanut, vaikka ois jotain helppoja yhden yön juttuja ollu tyrkyllä. En koe tätä ongelmana. Ja tunnustan kokemattomuuteni, en koe sitä erityisen häpeällisenä. Haluisin ensin tutustua ja rakastua. Sitä tunnetta kaipaan, että olis ensin molemmin puolin vahvoja tunteita. Aika imelää, mutta niin se menee. Tarvii laittaa uusi vaihde silmään ja lopettaa haaveilu :).
- Yksin helpompi
Naisten kokemattomuus johtuu mitä luultavammin vain siitä etteivät nämä naiset ehkä käy juuri koskaan missään tai pelkäävät miesten matkaan lähtemistä. Useimpien miesten taas täytyis uskaltaa tehdä kymmeniä aloitteita naisille ennenkuin edes teoriassa on mahdollista että onnistaa. Vaikeaa on meillä miehillä varsinkin jos ei ole keskustelutaitoja ja kärsii sattumoisin sairaalloisesta ujoudesta kuten minä. Tämän takia ei kiinnosta enää oikein mikään ja tekis mieli haistattaa koko maailmalle.
Se ottaa myös kovasti ylpeyden päälle, kun saa useamman kerran pakit. Se satuttaa, varsinkin jos on ehtinyt jo ihastua. Meillä miehilläkin on sydän, eikä sekään kestä rikkoutumista montaa kertaa.
- Tarkemmalla silmällä
Yksin helpompi kirjoitti:
Se ottaa myös kovasti ylpeyden päälle, kun saa useamman kerran pakit. Se satuttaa, varsinkin jos on ehtinyt jo ihastua. Meillä miehilläkin on sydän, eikä sekään kestä rikkoutumista montaa kertaa.
Ei se todellakaan tapa. Tuo on se tärkein asia mikä mieheksi kasvavan pitää oppia että yhden antamat pakit eivät lopulta paljon merkitse eivätkä useammatkaan.
Jätä poispilatut pissikset rauhaan ja hae enemmän itsesi kaltaisia naisia. - .....
yksi neitonen kirjoitti:
Uskoisin, että on paljonkin hyviä, kilttejä, ihania naisia joille ei ole merkitystä sillä onko mies kokematon. Itse ainakin arvostaisin sitä enemmän kuin paljon kokenutta. Ja onhan myös paljon naisia joilla ei ole yhtään kokemusta. Toivotan onnea kaikille kokemattomille ja jaksamista ja yrittämisen halua. Älkää antako elämän mennä ohi tekemättä mitään.ei mene.
- .....
yksi neitonen kirjoitti:
Ujous ei ole maailman kamalin asia. Siitä voi pikku hiljaa päästä eroon, oppia pois niin sanotusti. Ja onhan nykyään tämä netin ihmeellinen maailma, missä pystyy tutustumaan ja juttelemaan monenlaisten ihmisten kanssa. Ehkäpä nettipalstoilta löytyisi joku jota voisit jossain vaiheessa myös tavatakin?
totta. kuinka monelle olet vittuasi jakanut ?
Itselläni oli poikuus tallella 29-vuotiaaksi asti. Edes ensisuudelmaa keneltäkään en ollut saanut siihen mennessä. Sitten tuolta television yhdestä chatista sattui löytymään yksi minua nuorempi nainen ja aloimme sitten seurustelemaan. Hänen kanssaan sitten tuli koettua vähän seksiä, suudelmia ja läheisyyttä. Seksi ei ollut mitenkään erityistä, mutta läheisyys oli sitä parasta. Sitä kesti sitten 3kk. Sen jälkeen ja sitä ennen olen elänyt yksin.
Syitä on monia. Uskonnollinen vakaumukseni oli yksi, joka piti minut poissa seksistä. Tulin siihen pisteeseen tuolloin etten enää kestänyt sitä himoa ja "lankesin" tuon naisen kanssa.
En käy baareissa, koska yhdenyön jutut tai ryyppääminen eivät kiinnosta. Minulla ei ole minkäänlaista sosiaalista verkostoa. En ole facebookissa tai missään yleisimmissä sosiaalisssa medioissa. Muutama tekstiviestikaveri on aikaisemmista kaupungeista missä olen asunut.
Nykyään olen siis 36-vuotias. Asun yksin. Käyn töissä. Ei kavereita paitsi työkaverit. Olen sosiaalinen töissä ja ihmisten keskellä. Mutta vapaa-aikani menee aina yksin, koska ei kiinnosta käydä missään. En kuulu enää mihinkään kirkkoon tai seurakuntiin, mutta usko on edelleen tallella. En tarvitse kirkkoja tai seurakuntia.
Elämä menee yksin ja hyvä niin. Mistään ei voi löytää naista paitsi sattumalta. Nuo sattumat ovat hyvin harvinaisia. Olen päättänyt, että jos joskus seksiä harrastan, se tapahtuu avioliittoon johtavassa parisuhteessa tai sitten vasta avioliitossa. Hetkelliset suhteet eivät kiinnosta, sillä tunteeton ja merkityksetön seksi on vain tyhjää enkä saa siitä mitään. Se tuli selväsi tuon yhden suhteeni aikana.
En ole katkera, järki on päässä ja elämä jatkuu. Koitan kehittää itseäni kuntosalilla fyysisesti ja henkisesti lukemalla tiede-, filosofia- ja hengellisiä kirjoja. Pyrin elämään "kultaista sääntöä noudattaen". En tuomitse ketään, vaikka olisinkin eri mieltä monista asioista.
Siispä kohti uutta viikkoa ja lähemmäksi kesälomaa! Voimia yksinäisille ja sinkuille.- atm....
Onneksi on maksullisia naisia. Muuten olisin varmaan täysin kokematon kohta 40 vuotias.
- 36v metsien.mies
Kyllä se täällä syrjäseuduilla on hyvin yleistä, omalta kylältä voin suoraan sanoa ainakin kymmenen tyyppiä. Ja nämä ei todellakaan mitään rapajuoppoja luusereita, vaan esim. puuseppä, maanviljelijöitä, rekkakuski, metsäkoneyrittäjä jne. Itse olin kokematon 33-vuotiaaksi, kunnes aloin käyttää ostopalveluita, ja niissä olen pysynyt. Oli minulla deittiprofiilikin ja ilmeisesti ulkonäössäni ei pahempaa vikaa ole, koska naiset ottivat itse useasti yhteyttä ja kävin treffeilläkin. Homma vaan tyssäsi heti kun alkoivat utelemaan seurusteluista, vaikka en tietenkään maksullisista kertonut mitään, en alkanut valehtelemaan että olisin seurustellut. Tällä tiellä mennään hautaan asti, harmi sinänsä, olisin kyllä uskollinen ja huolehtiva mies, mutta kun ei niin ei sitten. Itsekunnioitus se on minullakin, enkä aio nöyryyttää itseäni turhilla treffeillä enää.
- matti........
Itselläni oli poikuus tallella 31-vuotiaaksi ja sitten aloin itsekin käyttää ostopalveluita. Niissä aion pysyä, tulee helvetin paljon halvemmaksi. Ei todellakaan jaksa innostaa mitkään pariutumisriitit, käytän aikani johonkin hyödylliseen.
- 44455ååååååååååååååå
No se nyt ainakin lie varma asia että tällainen on meidän olissamme paljon yleisemää kuin mitä luullaan saati valtamediassa kerrotaan tai muutoin annetaan ymmärtää.
- -Pollux
Komppaan. 30-vuotias kokematon lienee yhtä yleinen kuin 45-vuotias naimisissa mutta silti 10v ilman ollut. Molempia ehkä 25 % miehistä...
- 11+6
En ymmärrä miksi media vaikenee tästä miesten ongelmasta löytää naista.
- Mediapeliä
11+6 kirjoitti:
En ymmärrä miksi media vaikenee tästä miesten ongelmasta löytää naista.
Ei ole tarpeeksi seksikäs aihe. Eikä kukaan halua lukea masentavia juttuja. Onhan siinä sekin, että jos paljastetaan, että muuten ihan kunnollinen mies ei kelpaa naisille jos sattuu olemaan ujo, poikuus tallella tai muuten "tylsä", niin tällainen antaa toisenlaisen kuvan naisista kuin media yleensä haluaa luoda naislukijoilleen. Virallinen "totuushan" on se, että mies jää yksin vain jos on väkivaltainen juoppo tai muuten täysin kusipää, vaikka kaikkihan me tiedetään, että nimenomaan tuollaiset miehet eivät yksin jää, kun taas se kiltti ja hiljainen pera ei voisi vähempää kiinnostaa, eikä siitä siksi kannata lehtiinkään kirjoittaa, koska se ei kiinnosta edes lehtien lukijoita. Naisten seksiongelmista sen sijaan voidaan kirjoitella, sillä jos otsikossa lukee nainen seksi, niin lehdet menee kyllä kaupaksi.
- mieluummin yksin
Ihan sellainen asia tiedoksi teille, jotka ette ole koskaan saaneet naista, että siinä naisen jalkovälissä olevassa reijässä tai yleensäkään panemisessa ei ole mitään ihmeellistä. Mistään et jää paitsi, vaikket koskaan pääsisi ähkimään naisen päälle.
Toisekseen mitä ihmettä te valitatte sitä naisettomuuttanne? Olkaa onnellisia, että tulette toimeen yksin. Jos kuvittelette, että parisuhde on jotain ruusuilla tanssimista, niin väärässä olette. Enpä ala enempää avautumaan, mutta sanonpahan vain ,että naiset osaavat olla t o d e l l a v i t t u m a i s i a.
Mä en ainakaan jaksa edes yrittää iskeä mitään muijaa, kun en sitä mihinkään tarvitse. Näen naiset oikeastaan vain lapsentekokoneina, mitään muuta virkaa niillä ei ole.- POKS sanoo pimppi!
No ei käytetyn naisen päällä ähkiminen tietenkään voi ollakaan mikään mieltäylentävä kokemus. Mutta edes kerran elämässään on miehen päästävä korkkaamaan kaunis teinineitsyt. Se on miehen elämän kohokohta. Ilman korkkauskokemusta ei ole 100% mies.
- hoh hoi
POKS sanoo pimppi! kirjoitti:
No ei käytetyn naisen päällä ähkiminen tietenkään voi ollakaan mikään mieltäylentävä kokemus. Mutta edes kerran elämässään on miehen päästävä korkkaamaan kaunis teinineitsyt. Se on miehen elämän kohokohta. Ilman korkkauskokemusta ei ole 100% mies.
Jestas tää teinitneitsyt on jo väsynyttä trollausta.
- Sinkkumies 40
Vastakysymys kuuluu, miksi olisi pitänyt olla jotakin, jos irtosuhteet eivät kiinnosta, eikä kohdalle ole osunut naista, jonka kanssa olisi oppinut tuntemaan muutakin kuin kättäpäivää ?!
Ennemmin kokematon ja "katkeroitunut", kuin että harrastaisin seksiä täysin tuntemattomien naisten kanssa, ja ottaisin siinä samalla turhia terveys ja elatusmaksuriskejä.- Kokemusta on
Näinpä juuri. Vain hyvää kannattaa yrittää. Yksinelossa on paljon hyviä puolia.
- Tyhjä rakkaus
Mielestäni tässä ketjussa LIIOITELLAAN sitä eroa mikä on miehellä jolla ei ole ollut yhtään naista VS miestä jolla on joku nainen joskus.
Esimerkkinä että mies on 32 (minä) ja joitakin lyhyitä suhteita on menneisyydessä takana, mutta edellisestä aikaa jo ties kuinka kauan.
Miten se lämmittää mieltä että joskus on ollut naisen kanssa jos ei ole mm. oikeasti ollut vakavassa suhteessa tai kukaan ei ole rakastanut sinua?
Sitten päälle kolmekymppisenä huomaat kuinka sinulle tyrkytetään A) kaiken jo nähneitä ja kokeneita "kiertolaisia" B) toisen kierroksen väkeä eli avioliitto ja lapsia mahdollisesti takana C) mukavia naisia jotka ovat yleensä ajatuksiltaan sekä kehoiltaan ympäripyöreitä.
Jos jotakuta oikeasti häiritsee se ettei koskaan ole ollut naisen kanssa niin kannattaa käydä vaikka maksullisisssa hoitamassa ongelma pois.
Mutta totuus on se että jos et ole sitä "Onnellista" porukkaa joka voi vaihtaa suhteesta toiseen lentäen tai noita kukasta kukkaan lentäviä miehiä niin kyllä ne tilit ja saldot aikalailla nollataan sen uuden naisen kanssa.
Itse olen huomannut että toisin kuin väitetään niin naisten "rakkaus" on usein raadollisempaa ja paljon paljon materistiselimpaa (mitä nainen hyötyy ja miltä naisesta tuntuu kuin että miten nainen rakastaa miestä ja seisoo tämän rinnalla) kuin mitä miehillä.
Miehillä on seksin ja sen suhteen välillä suurempi hyppäys seksistä idealistisempaan rakkauteen kun taas naisille nuo ovat lähes sama asia josta erkkikään ei ota selvää paitsi ajan kanssa.
Ja voit huomata että nainen on vain sinun kanssasi jonkun tekosyyn takia eikä sen että oikeasti välittäisi sinusta. Ja jos nainen eroaa niin hänelle löytyy kyllä ottajia.
Olen huomannut että moni mies paikkaa tuota epäsuhtaa sillä ettei vain välitä naisista ja panee sen minkä pystyy. Hassua että juuri näillä miehillä on siten eniten kokemusta sekä myös myyntiä naisten keskuudessa. Naiselle kun ei tule sitten rasitteita siitä että mies olisi "tunnesyöppö" ja liian "needy" sekä jollakin romanttisella tavalla rakastunut vaan on parempi että nainen on se rakastunut ja mies se muuten tunteeton mutta "rakastava" panopupu.
Eli yleisesti ottaen ette ole menettäneet paljoa naisten suhteen te kokemattomat ja toisaalta tehdään liian suuri ero niiden välillä joilla ei ole ollenkaan kokemusta ja niiden joilla on vähän kokemusta.- 35v m.ies
No onhan se ero että mies joka on ilmaiseksi saanut edes kerran, voi vielä kuollessaankin ajatella kelvanneensa edes kerran. Kun taas esim. itse en ole saanut koskaan, paitsi maksua vastaan ulkomailla, se vetää mielen maahan vielä vanhanakin. Minun on luultavasti helpompi kiivetä mt. Everestille ilman lisähappea kuin saada naista edes kerran maksutta.
- Tyhjä rakkaus
35v m.ies kirjoitti:
No onhan se ero että mies joka on ilmaiseksi saanut edes kerran, voi vielä kuollessaankin ajatella kelvanneensa edes kerran. Kun taas esim. itse en ole saanut koskaan, paitsi maksua vastaan ulkomailla, se vetää mielen maahan vielä vanhanakin. Minun on luultavasti helpompi kiivetä mt. Everestille ilman lisähappea kuin saada naista edes kerran maksutta.
No minähän en osaa sanoa miltä se tuntuu joten tietysti eroa on.
Sanoin vain ettei se mieltä nyt ehkä lämmitä tyyllien 70 vuotiaana että silloin yli 40 vuotta sitten olin naisen kanssa mutta kukaan ei tykännyt minusta tarpeeksi.
Mutta naistenhan ei tarvitse olla kuin olemassa niin saavat.
Kyllä ne naiset tahtovat ottaa mieheltä sen maksun tavalla tai toisella kuule. - Vaihtotalous
Tyhjä rakkaus kirjoitti:
No minähän en osaa sanoa miltä se tuntuu joten tietysti eroa on.
Sanoin vain ettei se mieltä nyt ehkä lämmitä tyyllien 70 vuotiaana että silloin yli 40 vuotta sitten olin naisen kanssa mutta kukaan ei tykännyt minusta tarpeeksi.
Mutta naistenhan ei tarvitse olla kuin olemassa niin saavat.
Kyllä ne naiset tahtovat ottaa mieheltä sen maksun tavalla tai toisella kuule.Naiset ottaa maksun joko rahassa muuten. Jotenkin kunniakkaampaahan ja tyydyttävämpäähän se on jos voi maksaa seksistä sosiaalisella pääomalla, kun siinä tulee hyväksytyksi ihan toisella tapaa kuin jos maksaa käteisellä. Edellisessä vaihtoehdossa voi sentään uskotella, että sitä kelpasi ikään kuin itsenään.
- Kahden kauppa
35v m.ies kirjoitti:
Jos jäät yksin, höllennä omia kriteerejäsi. Jokainen löytää seuraa jos todella haluaa päästä eroon yksinäisyydestään.
- lähes 40 vuotias
kukaan ei edes uskoisi minua jos sanoisin että olen kokematon
- Tyhjä rakkaus
Ihan sama juttu.
KUKAAN ei uskoisi miten vähän minulla on naisia ollut, kuinka vähän seksiä harrastanut tai etten ole oikeasti kunnolla seurustellut koskaan.
EI KUKAAN.
Nimittäin ennen ja etenkin nykyisellään minua pidetään huipputyyppinä, rentona, ok-näköisenä joka naurattaa naisia ja saa heidät aina viihtymään.
Toisin kuin sanotaan niin ei sitä naamasta näe ettei saa tai kukaan ei rakasta. - Lamppulaa
Tyhjä rakkaus kirjoitti:
Ihan sama juttu.
KUKAAN ei uskoisi miten vähän minulla on naisia ollut, kuinka vähän seksiä harrastanut tai etten ole oikeasti kunnolla seurustellut koskaan.
EI KUKAAN.
Nimittäin ennen ja etenkin nykyisellään minua pidetään huipputyyppinä, rentona, ok-näköisenä joka naurattaa naisia ja saa heidät aina viihtymään.
Toisin kuin sanotaan niin ei sitä naamasta näe ettei saa tai kukaan ei rakasta.Vähän ego paitsaa.
- .....
jos minut näkisi niin kyllä uskoisi.
- ATM-VirginForever
Täälläkin (36v) kokematon mies. Olen vielä täyskokematon eli en ole edes pussaillut tai päässyt koskettamaan tissejä. Luulen että meitä kokemattomia on kyllä paljon enemmän kuin vois kuvitella. Ite en aio harrastaa seksiä koskaan jos ei nyt joku ihmerakas jostain ilmestyy. Kaverini taas on pannut varmaan 30 naista (mitä mä tiedän!). Vain tieto siitä että miehellä on ollut monta naista saa uudet naiset sänkyyn. ATM-effekti on päinvastainen eli kokemattomuus karkoittaa naisia tehokkaammin mitä vanhemmaksi ATM tulee.
- Naisasialooseri.
Juuri noinhan se menee, kokemattomuus aiheuttaa lisää kokemattomuutta ja kokemukset lisää kokemuksia.
- Onnea luusereille
Kokemattomuus ei karkoita vaan luuserius, joka ei saa pilluja märäksi kiimasta. Vaikka mies oli ns. kunnollinen, niin hän voi olla luuseri, koska hän käyttäytyy kuin tälläinen. Yksi tyypillinen luuseriuden merkki on säästäväisyys ja kitsaus, joka näkyy päälle ihan vaatetyylistä lähtien. Käytännöllistä ja järkevää ehkä, mutta luuserin merkki. Toinen on korrekti käytös ja pelkurin asenne. Pitää olla rohkea ja räyhäkäs. Seinien pystyssä pitäjiä riittää baarien varjoissa.
Mitä hyöytyä on siitä koulutuksestasi jos olet työtön tai et käytä työssä saamiasi rahoja. Sitten on vielä nämä "tosirakkauden" odottajat. Olette kyllä naiveja ja tulette löytämään ainoastaan 2. tai 3. kierroksella oleviä yh:ta, jotka riitävän monta iskua ottaneena haluavat rauhoittua sinne omaan punaiseen tupaan, jonka TE maksatte ja elätätte muijan äpärät, jotka nykypäivänä voivat olla kaiken kirjavissa väreissä.- höpöä menoa
Hehheh, taitaa pikku homppelipojua ottaa tänään päähän kun somalipoju ei antanut persettä :D No älä huoli, kyllä sinä joku päivä menetät poikuutesi ruskeaan reikään.
- ei kiitos.
Olisin saanut kerran seksiä mut nainen oli mua 45 kg painavampi ja 20 vuotta vanhempi. Läski nainen ei edes tiedä missä sen pillu on joten miten sitä voi panna.
- Torkell
No voi tätä vilua..poiat..Minullekin seksi ja naisia eivät niin tärkeitä elämässäni: tulen toimeen ilman naista montaa tuntia:))
- 8+8
Miksi naiset on sellaisia paskoja että kelpuuttavat vain jo ennestään seurustelleita ja nussineita miehiä? Naisilla on outo ajatusmaailma, ei voi muuta sanoa.
- Vitun paska elämä
8+8 kirjoitti:
Miksi naiset on sellaisia paskoja että kelpuuttavat vain jo ennestään seurustelleita ja nussineita miehiä? Naisilla on outo ajatusmaailma, ei voi muuta sanoa.
Kieltämättä välillä meinaa ärsyttää koko naissukupuoli. Pakko kai se on kuitenkin tunnustaa ettei se taida olla naisten syytä että olen syntynyt todella ujoksi ja epävarmaksi mieheksi. Enhän voi pakottaa naisia ihastumaan minunkaltaiseeni mieheen ja naisilla on vapaus valita haluamansa mies enkä voi sille mitään. Ärsyttää, vituttaa ja masentaa mutta ei auta mikään. Voishan maailma olla siinä mielessä toisenlainen että naiset pitäis kilteistä ja ujoista miehistä mutta näin ei ole ja se siitä sitten. Haistakoot paska kaikki!
- Ajatus
8+8 kirjoitti:
Voisiko yksi tekijä olla se, että miehissä on paljon noita ulisijoita, kuten vieressä oleva ketju
"Naiset voisivat tuoda rauhan maan päälle" osoittaa. Eivät tunnu vakuuttavilta ja tasavertaisilta vaan enemmänkin hoivattavilta, ja se ei naisen näkökulmasta ole miehissä toivottava ominaisuus. - Ajatus2
Kieltämättä välillä meinaa ärsyttää koko naissukupuoli. Pakko kai se on kuitenkin tunnustaa ettei se taida olla naisten syytä että olen syntynyt todella ujoksi ja epävarmaksi mieheksi. Enhän voi pakottaa naisia ihastumaan minunkaltaiseeni mieheen ja naisilla on vapaus valita haluamansa mies enkä voi sille mitään. Ärsyttää, vituttaa ja masentaa mutta ei auta mikään. Voishan maailma olla siinä mielessä toisenlainen että naiset pitäis kilteistä ja ujoista miehistä mutta näin ei ole ja se siitä sitten. Haistakoot paska kaikki!
Sää et ehkä kuulu noitten ulisijoitten joukkoon, turhautunut vain. Ryhdistäydyt asenteessasi ja jollain alalla (ei juurikaan punttisalilla), sitten kun on näyttöä kyvykkyydestäsi ja tuot sitä esiin, sut (biologisen kaavan mukaan) huomataan kyllä
- tsubadubadudaa
8+8 kirjoitti:
Kyllä ne teidätkin kelpuuttaisivat ihan kokemattomina mutta kun te ette osaa.
- Nähty on
Älä välitä. Sitten kun sieltä tulee se "elämäsi nainen" joka sanoo olevansa ihastunut ja antaa sitä ja tätä, rahasi se vain vie ja lähtee etsimään uutta uhria.
No ainakin itseni tiedän. Ei naista ei seurustelusuhdetta.
Tänään jopa yks työkaveri sanoi että sun tilanteesi on aika toivoton, sä et elä kun korkeintaan 40 vuotiaaksi.
samu1 kirjoitti:
Tänään jopa yks työkaveri sanoi että sun tilanteesi on aika toivoton, sä et elä kun korkeintaan 40 vuotiaaksi.
Olen naisille vain se kiva kaveri jolle on kiva haukkua omaa kusipää poikakaveriaan jonka kanssa lopulta ollaan illasta käsikynkkää ja suudelmia vaihdetaan. Ja tietenkin se kulutettu klisee tulee naisten suusta, #sä oot niin mukava kyllä sä vielä jonku löydät" Voi aaarg ja elämän kevät..
- näin on
samu1 kirjoitti:
Olen naisille vain se kiva kaveri jolle on kiva haukkua omaa kusipää poikakaveriaan jonka kanssa lopulta ollaan illasta käsikynkkää ja suudelmia vaihdetaan. Ja tietenkin se kulutettu klisee tulee naisten suusta, #sä oot niin mukava kyllä sä vielä jonku löydät" Voi aaarg ja elämän kevät..
tuotakin joutunut kattomaan pakosti joskus,nykyään lähden menemään samantien
En kyl tunne... Mut älä siitä huoli. Yhä tänä päivänä saan naisilta anteeksi sen, kun kerron että olen uusien kumppaneiden kanssa niin solmussa hermojeni kanssa, että ei touhusta todennäköisesti tule mitään. Ja ikäähän on se 30... Eli no worries. tuskin norminainen siitä muuta ajattelee, ku että sööttiä.
- 38939
Japanissa tehtiin kyselytutkimus johon saatiin yli 14000 vastausta. Sen mukaan miehistä on kolmikymppisenä kokemattomia 9,5% ja naisista 5,1%. Nelikymppisenä miehistä 3,7% ja naisista 2,0%.
Kuusikymppisistä miehistä kokemattomia oli 0,5% ja naisista 1,0%.
Eli kolmekymppiselläkin on vielä saumoja päästä siitä eroon. Tosin japanissa suhtautuminen prostituutioon ei ole niin kielteistä kuin täällä femakkosuomessa. Tosin täytyy ottaa huomioon että ajat olivat ennen erilaiset. Kun nuo nykyiset kolmekymppiset pääsevät kuudenkympin ikään niin veikkaan että kokemattomia löytyy huimasti enemmän kuin tuo 0,5%.- ...
Taitavat siis kuolla ennen 60v rajaa todennäköisemmin, kuin naista saavat.
- Lähtö lähenee
... sen jo sanoikin. Et ottanut huomioon sitä miksi tuo määrä pienenee. Siksi että kaikki löytävät naisen? Ehei. Japanissa, kuten myös Suomessa itsemurha on hyvin suosittua.
Moni mies vetää ennemmin narun kaulaan tai ranteet auki kuin että kärsisi vuodesta toiseen yksin. En aio itsekään enää montaa vuotta sinnitellä. Samaa harmaata sontaa tämä on eikä muuksi muutu. - Älä ota varaslähtöä
Lähtö lähenee kirjoitti:
... sen jo sanoikin. Et ottanut huomioon sitä miksi tuo määrä pienenee. Siksi että kaikki löytävät naisen? Ehei. Japanissa, kuten myös Suomessa itsemurha on hyvin suosittua.
Moni mies vetää ennemmin narun kaulaan tai ranteet auki kuin että kärsisi vuodesta toiseen yksin. En aio itsekään enää montaa vuotta sinnitellä. Samaa harmaata sontaa tämä on eikä muuksi muutu.Aika surullista luettavaa. Olisi kuitenkin epätodennäköistä, että ongelmasi ratkeaisivat naisen avulla. Mene hyvä mies terapiaan.
- 8+6
Puhutaanko tuossa täysin kokemattomista eli sellaisista joilla on poikuus ja neitsyys tallella?
- 10+3
Vaikka nyt ei asiaa varsinaisesti kysyttykään, niin voin kertoa, että kyllä meitä 30 -ikäisiä täyskokemattomia naisiakin löytyy. Vaikea sanoa miten paljon, kun ei näitä asioita naisetkaan viitsi kauheasti mainostaa, mutta aivan varmasti tälläkin palstalla useampia pyörii.
Vähän e.m. kaltaisia ajatuksia tässä itselläkin kyllä on. Tuntuu, että kaikki aiemmin seurustelleet naiset menevät kuin kuumille kiville heti vapauduttuaan, mutta meitä kokemattomia eivät miehet vilkaisekaan. Ja ei, en ole ruma enkä läski, niinkuin joku tässä aivan varmasti olisi seuraavaksi arvelemassa. En nyt vain satu olemaan sitä tyyppiä joka tekee aloitteita miehelle kuin miehelle, ja miesten aloitteitahan nyt on aivan turha odottaa, se ei ole enää tätä päivää.
Minä näkisin kokemattoman kumppanin plussapuolena sen että hän ehkä osaisi arvostaa parisuhdetta enemmän kuin sellainen, joka on tottunut vaihtamaan uuteen joka vuosi. Kuvittelisin, että kokeneelle sarjapariutujalle se erokin olisi luultavasti ihan arkipäiväinen pikkujuttu, kun taas itselle se olisi varmasti aika kova pala.
Jos nyt itse joskus treffeille pääsisin, niin todellakaan en menisi kyllä mieheltä ensimmäisenä kyselemään noista aiemmista naisseikkailuista, koska en tietenkään haluaisi miehenkään minun mieskokemuksiani heti utelevan.- kokematon319
Olisi mielenkiintoista tutustua kokemattomiin naisiin. En tietenkään usko, että kelpaisimme toisillemme, mutta olisi se silti mielenkiintoista.
- 10+3
kokematon319 kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tutustua kokemattomiin naisiin. En tietenkään usko, että kelpaisimme toisillemme, mutta olisi se silti mielenkiintoista.
No niin, sehän on selvä, ettei pelkästään molempien kokemattomuus mitään onnistunutta suhdetta takaa.
Olen myös aika varma, ettet uskoisi minua täysin kokemattomaksi, vaikka tuntisitkin :). Olen ihan normisosiaalinen ja miespuolisia kavereitakin löytyy useitakin. - 12+19
En nyt haluaisi saivarrella, mutta mielestäni on aika outoa, jos nainen on vielä kolmekymppisenä neitsyt.
Jos kerta oletetaan, että nainen haluaa miehen ja lapsia, niin miksi hän ei etsi miestä esim netin kautta? Nettideittisivustoilla on todella paljon miehiä, jotka etsivät naista tositarkoituksella. Alle kolmekymppisen naisen on helppo saada treffiseuraa netistä.
Jos ei saa, niin sitten on varmasti ulkonäössä vikaa. - 10+3
12+19 kirjoitti:
En nyt haluaisi saivarrella, mutta mielestäni on aika outoa, jos nainen on vielä kolmekymppisenä neitsyt.
Jos kerta oletetaan, että nainen haluaa miehen ja lapsia, niin miksi hän ei etsi miestä esim netin kautta? Nettideittisivustoilla on todella paljon miehiä, jotka etsivät naista tositarkoituksella. Alle kolmekymppisen naisen on helppo saada treffiseuraa netistä.
Jos ei saa, niin sitten on varmasti ulkonäössä vikaa.No juuri tuohonhan se aina tyssää. Jos päätyisin treffeille sinun kanssasi, niin tottakai heti olisit kyselemässä aiemmista mieskokemuksistani, ettei vain kävisi niin hullusti, että olisit ihastunut OUTOON naiseen. Aika laumapelleltä kyllä vaikutat. :D
Nettideitit on kyllä kokeiltu: 4kk aikana ei yksiäkään treffejä. Kaikki omasta mielestäni mielenkiintoiset miehet ovat vain lopettaneet viestittelyn, kun taas joistakin vähemmän mielenkiintoisista on ollut tosi vaikeaa päästä eroon.
Ja niin, arvasinhan, että tuohon ulkonäköön tässä heti mennään. Omasta mielestäni olen ihan nätti, ja kroppa ainakin on todistetusti loistokunnossa. Mutta voihan tietty olla, että itse oletkin enemmän vähän sellaisten pyöreämpien naisten perään. - M30+.
10+3 kirjoitti:
No juuri tuohonhan se aina tyssää. Jos päätyisin treffeille sinun kanssasi, niin tottakai heti olisit kyselemässä aiemmista mieskokemuksistani, ettei vain kävisi niin hullusti, että olisit ihastunut OUTOON naiseen. Aika laumapelleltä kyllä vaikutat. :D
Nettideitit on kyllä kokeiltu: 4kk aikana ei yksiäkään treffejä. Kaikki omasta mielestäni mielenkiintoiset miehet ovat vain lopettaneet viestittelyn, kun taas joistakin vähemmän mielenkiintoisista on ollut tosi vaikeaa päästä eroon.
Ja niin, arvasinhan, että tuohon ulkonäköön tässä heti mennään. Omasta mielestäni olen ihan nätti, ja kroppa ainakin on todistetusti loistokunnossa. Mutta voihan tietty olla, että itse oletkin enemmän vähän sellaisten pyöreämpien naisten perään.Onko sulla ollu joskus täällä stellaria rekisteröitynä nikkinä?
- Valehtelet kuitenkin
Anteeksi, mutta sinun todellakin täytyy olla ruma tai läski. Todennäköisesti läski. Kyllä muuten miehet lähestyvät. Jos et muka saa miehiltä lähestymisiä, johtuu se siitä, että ne lukuisat sinua epätoivoisesti tavoittelevat eivät enää jaksa edes yrittää, kun tietävät, että pakit tulee kuitenkin eikä mitään mahdollisuuksia, joten miksi edes yrittää.
Naiset eivät ikinä tee aloitteita, joten voisit tehdä poikkeuksen sääntöön ja mennä vaikka rupattelemaan jollekin kivanoloiselle miehelle. Ei tarvitse ihan kaikille, senkuin valkkaat sen komeimman niistä kymmenestä, jotka perääsi kyyläävät kun kävelet missä tahansa.
- julma maailma
Todellisuudessahan kokemattomia miehiä on paljonkin enemmän kuin ihmiset luulevat, sillä suurin osa pitää asian visusti omana tietonaan. Nyky-yhteiskunnassa kun miehellä ei monta suurempaa häpeän aihetta ole. Ei nykyään ole enää mikään häpeä olla alkoholisti, huumeidenkäyttäjä, sossun asiakas, kokoomusnuori, rikollinen, ikuisuusopiskelija, työtön jne. jne, mutta kokematon mies on edelleen kaikkien silmissä täysi nolla ja luuseri vaikka elämä olisi muuten miten hyvässä kunnossa.
Ja raaka totuushan on, että naiselle ei ole suurempaa turnoffia kuin miehen kokemattomuus. Kaikenlaisia meriselityksiä kyllä riittää niin monta kuin on naisiakin, mutta lopputulema on aina sama, mielenkiinnon totaalinen lopahtaminen. Kokemattoman miehen kannattaa siis (jos nyt jollain onnenkantamoisella onnistuu naisen kanssa juttusille ja petipuuhiin pääsemään) aina selittää kömpelyytensä ja epävarmuutensa jollain valkoisella valheella, esim. ujostelee aina uusien kanssa, ei ole tullut vuosiin sopivaa naista vastaan jne. Se on vielä hyväksyttävää ja saattaapa jopa imarrella naisen itsetuntoa.- 10+3
Uskot siis vakaasti, että kirjoitin tuon y.o. kommentin vain v-ttuillakseni? No pidä toki uskosi, jos haluat.
Vaikka valehtelu onkin ikävää, niin kyllä se minusta tuossa tilanteessa on anteeksiannettavissa, jos nyt todellakin miehen koko itsetunto on kiinni tuosta yhdestä asiasta. Voisin ehkä jopa itsekin harkita valehtelua, jos jos pelkäisin miehen pitävän minua omituisena kokemattomuuteni takia. Kaikkein paras olisi tietysti. jos mies ei edes kyselisi tuollaisia asioita suhteen alkuvaiheessa. Jos suhde vakiintuisi, niin olisi helpompi kertoa totuuskin. - Female27
10+3 kirjoitti:
Uskot siis vakaasti, että kirjoitin tuon y.o. kommentin vain v-ttuillakseni? No pidä toki uskosi, jos haluat.
Vaikka valehtelu onkin ikävää, niin kyllä se minusta tuossa tilanteessa on anteeksiannettavissa, jos nyt todellakin miehen koko itsetunto on kiinni tuosta yhdestä asiasta. Voisin ehkä jopa itsekin harkita valehtelua, jos jos pelkäisin miehen pitävän minua omituisena kokemattomuuteni takia. Kaikkein paras olisi tietysti. jos mies ei edes kyselisi tuollaisia asioita suhteen alkuvaiheessa. Jos suhde vakiintuisi, niin olisi helpompi kertoa totuuskin.Kun elimme mieheni kanssa sitä aikaa, kun hän vikitteli minua, niin keskustelu kääntyi kumppanien määrään. Hän kuvitteli minulla olleen jo monta miestä 22-vuotiaana. Kun sitten kerroin hänelle, ettei ole vielä ollut yhtään hän sanoi "Vau, olis hienoa olla sun eka". Siitä meni vähän aikaa, niin mieheni oli ensimmäiseni ja ainoani sekä tulevan toisen lapsemme isä. =)
- 5+1=6
En ole aivan kolmeakymmentä mutta lähellä. Siitä huolimatta on sanottava, etten tunne montaakaan kaltaistani (netissä tosin tunnen).
Koen, että oma ongelmani on nimenomaan juomattomuuteni. Periaatepäätöksen olla juomatta tein joskus yläasteella muutamien ekojen kännien jälkeen, tuolloin lähinä juoppoisäni käytöksestä inspiroituneena. Myöhemmin olen kuitenkin katunut tätä päätöstä.
Päätökseni, tai kenties voisin sanoa sitä jopa pakkomielteeksi, on tietynlainen kahle, koska en ole koskaan tutustunut baarikulttuuriin, jota kautta useimmat parit kuitenkin toisensa tässä kulttuurissa tapaavat. Kun 20:n alkupuolella ja sitä ennen muut kävivät baareissa, minä jättäydyin pulkasta, koska en tuntenut oloani mukavaksi humalaisten seurassa. Ainoat bileet missä käyn ovat työpaikan pikkujoulut, ja niistäkin lähden aikaisin, heti syötyäni.
Ja mitä yritinkään sanoa? Sitä, että juomattomuus todella, uskoisin, rajoittaa pariutumismahdollisuuksia varsin reilulla kädellä. Oma persoonani on esimerkiksi aika sulkeutunut, olen ujo ja näin päin pois, ja alkoholi kenties helpottaisi.
Mutta kun olen liian periaatteen mies, tuntisin tekeväni jonkinlaisen petoksen itseäni vastaan, mikäli alkaisin tässä vaiheessa opettelemaan alkoholinkäyttöä (tai sitten sitä seksuaalielämää). - ikisinkku ukko
En oo saanut naista, ikää paljon yli 30. Eikä edes hirveesti kiinnosta, enää.
Sitä on niin tottunut tähän yksinelämiseen. Joskus parikymppisenä olin vielä siinä uskossa, että haluan vaimon ja lapsia ja niitä olisi sellaisia herttaisia naisihmisiä, joita olisi helppo lähestyä. Ja v i t u t.
Nyt vasta viime vuosina olen tajunnut, kuinka vaikeita naiset ovat. Vaikka olen jo näin vanha, en ole vielä tavannut sellaista sinkkunaista, jonka kanssa vosiin kuvitella asuvani saman katon alla.
Ei mahda mitään.- 10+3
Voisitko hieman spesifioida, että millä tavoin me naiset olemme vaikeita. Osattaisiin ehkä ottaa opiksi ja muuttaa niitä tapojamme, jotka miehiä niin suunnattomasti häiritsevät.
- Ei kuka tahansa
10+3 kirjoitti:
Voisitko hieman spesifioida, että millä tavoin me naiset olemme vaikeita. Osattaisiin ehkä ottaa opiksi ja muuttaa niitä tapojamme, jotka miehiä niin suunnattomasti häiritsevät.
Anna olla. Ei hän sinua etsi.
- Female27
10+3 kirjoitti:
Mä luulen, et ensiks pitäis vaan suostua jokaisen vastaantulijan panolaudaks.
Ainakin näin baaritiskin työpuolella tuli vastaan huorittelut sun muut kuivuus sekä hämähäkinseitti-toivotukset, kun en suostunutkaan sen kolmen promillen humalassa olevan kylän "alfan" kanssa lähtemään jatkoille. - Tyhjä kylä vai
Female27 kirjoitti:
Mä luulen, et ensiks pitäis vaan suostua jokaisen vastaantulijan panolaudaks.
Ainakin näin baaritiskin työpuolella tuli vastaan huorittelut sun muut kuivuus sekä hämähäkinseitti-toivotukset, kun en suostunutkaan sen kolmen promillen humalassa olevan kylän "alfan" kanssa lähtemään jatkoille.Sekös se oli baarin ainoa mies joka sinua jatkoille pyysi?
- veit sanat...
täysin samoin kävi itelle
- -OTK-
Neuvoni kaikille kokemattomille on, että matkustelkaa. Matkustelu avartaa maailmaa. En tiedä muista, mutta omasta mielestäni on mielenkiintoista tavata uusia ihmisiä. Ikinä ei tiedä minkälainen persoona sieltä tulee vastaan, varsinkin ystävällinen ihminen herättää lähemmän tutustumisen halun. Toivoa on niin pitkään kuin on toivoa!
- Poikuus muisto vain
Thaimaassa varsinkin kannattaa käydä. Tai ylipäätään missä tahansa paikassa missä raha puhuu eikä feminismi. Ja pian on poikuus muisto vain.
- Totta kyllä mutta
Poikuus muisto vain kirjoitti:
Thaimaassa varsinkin kannattaa käydä. Tai ylipäätään missä tahansa paikassa missä raha puhuu eikä feminismi. Ja pian on poikuus muisto vain.
Mutta kun ei meitä, jotka kaipaammen naisystävää, välttämättä kuule kiehdo huorissa käynti. Olen itse kulkenut maailmaa paljon, ja vaikka tunnen miehiä jotka iskevät ravintoloista ja pettävät vaimoaankin, huorille hekin sanovat ei.
Kyllä minullekkin on naiset tarjoutuneet Etelä-Amerikassa ja Espanjassa ja Ranskassa. Mutta kun maksullisia naisia nämä ovat olleet. Suomessa, kumma kyllä, nyt vasta huomasinkin, edes maksulliset naiset eivät ole tulleet ehdottelemaan, vaikka heitäkin kyllä on.
- voi voi.
täytyy olla ruma jos ei ole saanut seksiä 30 vuotiaana
- ....
En yhtään. Mitäs jos jatkat vaan sitä runkkaamista jatkossakin.
- Lintu taivaasta
Naisille kirjotan kuinka paljon heitä rakastan mutta en siltikään ole seurustellut kertaakaan 30v aikana. Kertokaapas naiset mikä on vikana kun rakastan heitä mutta siltikään en ole kokenut parisuhteen tuomaa tunnetta vaikka näen heitä päivittäin ja elämäni aikana olen saanut tuntea ihailua, ikävää ja rakkautta mutta siltikään en ole seurustellut. Ja sanon kokemuksesta kuinka passiivisia naiset on hyvät sinkut miehet. Olen tuntenut naisen syleilyn ja tuoksun useita kertoja mutta jos odotatte aloitetta naiselta niin saatte odottaa loputtomiin, vaikka kuinka rakastatte naista niin kertokaa se hänellä koska se tunne on aina molemmin puolinen ja yhtä säkenöivä. Hypätkää ulos kierteestä ja ottakaa vastuu omasta elämästänne ja hallitkaa elämäänne kuin metsän enkelit ja voikukkien tuoksu antakaa virran silloin viedä kohti unelmien päämääräänne.
- mollaustauko?
Hankkikaa elämä, oma elämä, miksi tarvii pyrkiä tiettyyn muottiin, johonkin joka
tuottaa turhia suorituspaineita ja sotkee turhaan omaa arkea? Kyllä niitä kokemuksia, jossain vaiheessa karttuu? Tietenkin aktiivisuus auttaa asiaa, mut turha ottaa asiasta ylimääräisiä paineita. Olkaa omia itsejänne ja arvostakaa toisia.
Kukasta kukkaankin toimijoilla on aika huono omatunto ja ei moinen toiminta anna varmuutta yhtään lisää. Enempi morkkista jälkeenpäin haluaako kohdata toista tämän jälkeen uudestaan, monesti vastaus on EI. Luottamus omaan itseen heikkenee.
Itse en kuulu tähän kategoriaan, mut frendei löytyy, joilla on näitä yhden yön juttui ja muutamia tapauksia ollaan sitten karteltukin yössä. Ja samaa tekee naisetkin, ollaan huomattu.
Ei ole tapana arvostella toisten tekemisiä, poikkeuksena ym. tukemaan kokemattomampia ihmisiä tilanteestaan, ettei se kuitenkaan ole niin paha asia, jollei ole suurempia kokemuksia alla, osaa sit antaa sille suhteelle enempi arvoa, kun sen mieleisen ja OIKEAN kohtaa.
Tumputtaminen jne. en koe itse huonona asiana, kunhan vaikutin on positiivinen
(ei mitään pedofiiliaa tai vastaavaa jne.), josta saa mällin lentämään. Kivempaahan se olisi, kun olisi partneri, jonka kanssa tarpeet hoituu, mut kyllähän noita on parisuhteitakin olemassa, jossa tyydytetään itseä mielikuvilla, kun kumppanista ei saada riittävää seuraa tai hän on toisaalla?
Itsellä ollut muutamia kohtaamisia, jotka viety loppuun asti, mut kun ollaan frendien kanssa vertailtu kokemuksia, olen omiin kokemuksiin ollut enempi pettynyt eli en ole kohdannut vielä ns. mielitiettyä. (jonka kanssa harrastaa mm. juoksua, pyöräilyä ym. terveitä itseä innostavia asioita) kemiat ei ole kohdanneet vielä yhdenkään kanssa, ilmeisesti olen ollut liian passiivinen tekemään asioille tarvittavia toimenpiteitä?
Tsemppiä vaan kaikille kesään, ei luovuteta ja positiivisuus auttaa moneen!
Toisten mollaaminen on per...stä! Samoin kaikenlainen kukkoilu ja leijailu toisten kustannuksella! - Rakkauttako kaipaat?
Hyvät miehet ja naiset kaikille maailmassa pari. On tummaa ja vaaleaa on säkenöivää ja on vihlovaa, on kalpeaa ja on väriä, on turhuutta ja tärkeää, on lapsia ja aikuisia, on naisia ja miehiä. Ei mitään olisia olemassa ilman paria. Nainen on luotu miehellä jotta elämäsi olisi yksinkertaisesti nautinnollisempaa. Et sinäkään olisi olemassa ilman vastakohtia mutta ei olisi olemassa mitään muutakaan. Se yksinkertainen perusta olemassa ololle maailmassa missä rakkaus on korvattu keinotekoisilla valheilla. Ainoa asia jonka ihminen tarvitse elämässään oppia on että kaiken alku on ylhäältä johon saat yhteyden sydämmestäsi. Kaiken luoja on tehnyt ihmisen elämästä onnellisen. Nainen tekee miehensä onnelliseksi ja mies tekee naisen onnelliseksi. Yhteys lähteeseen helpottaa elämää ja tekee elämästäsi iloista jos niin tahdot. Miehille kehotan jättämään turhuuden ja keskittymään sydämmeensä ja todelliseen luontoon ja ymmärtämään sen merkitys elämässä, siellä on kaikki mitä elämään tarvitset. Naisille kehotan herkistämään silmiä ja lopettamasta turhuudet. Aidot ihmiset eivät turhuuksia tarvitse, se on elämää se.
- assanvessankassa73
Kyllä tiedän 2 varmaa tapausta. Molemmat lähes 40-vuotiaita neitsyitä.
Toinen on Valtosen Jukka Raahen kunnasta ja toinen on Närväsen Teemu
Vantaalta. Että varokaa, jos sellaiset tulee vastaan, voipi himo yltyä turhan
suureksi.- minä vain
todella tyhmää jnkun nimiä rueta laittamaan , vaikka olisi keksittyjäkin !
- ...................
En yhtäkään, itselläni kolmas nainen hakusessa =)
- christian17
tiedän kyllä pari yli kolmekymppistä miestä joilla ei ole kokemusta ruuanlaitosta. lasketaanko se?
- Nörde 29v.
Ei ole kokemusta ei mutta eipä enää kiinnosta.
- sama...
^^ olen täysin kokematon ja semmoiseksi jään mut en välitä enää,oon löytänyt hyvät puolet tästä
- bruichladdich
Kaksi tuttavaa tulee mieleen äkkiseltään. Molemmat hoikkia, korkeakoulututkinnon omaavia (toinen tohtori).
Tunnen myös kaksi naista joilla ei ole kokemusta. Niin ikään hoikkia ja työelämässä. Toisella korkeakoulututkinto. Molemmat 45v nurkilla. Heistä tosin miehenä näen aika äkkiä syyn miksi näin on. Kokemattomista tuttavamiehistä on vaikeampi sanoa. - Ihania ootte
Tunnen. Hyvännäköinen ja tosi mukava mies, korkeasti koulutettu. Ei läträä viinan kanssa, on puhelias ja kiinnostava. Taitaa vaan olla senverran ujo, ettei huomaa, että joku nainen olisi hänestä kiinnostunut. Yksi nuori nainen on nimittäin mulle sanonut, että ko. tyyppi on ihana. Mutta kun nainenkin on ujo, vaikka on hoikka ja nätti. En ole tämä nainen enkä tuo mies, olen heitä paljon vanhempi. Monet kirjoitatte, että naisen saaminen on helppoa, tai miehen, mutta ei se aina ole. Enemmän rohkeutta peliin! Takapakkeja tulee, mutta niistä huolimatta uusi yritys. Ei ainakaan yksinoloa huonommaksi voi elämä mennä, jos kerran yksinolosta kärsii. Ja ei kannata heti alussa "huutaa" kokemattomuuttaan. Oikeasti silti moni itsekin kokematon tai vain vähän seurustellut voi jopa arvostaa toisen kokemattomuutta. Täällä vaan jotkut on katkeria. Taitaa SE karkottaa.
- -OTK-
"Tunnen. Hyvännäköinen ja tosi mukava mies, korkeasti koulutettu. Ei läträä viinan kanssa, on puhelias ja kiinnostava. Taitaa vaan olla senverran ujo, ettei huomaa, että joku nainen olisi hänestä kiinnostunut. Yksi nuori nainen on nimittäin mulle sanonut, että ko. tyyppi on ihana. Mutta kun nainenkin on ujo, vaikka on hoikka ja nätti."
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta sinähän voisit toimia amorina, koska tunnet molemmat :)
- kuona
Minä olen 29v mies. Koskaan en oo seurustellu. Olisin kyllä voinut, mutta elämäni nainen hylkäsi minut. Se oli kova kolaus. Sitten ryyppäsin 6 vuotta, No, juopon katkera tilitys, mutta ehdottomasti sen arvoinen. Tämä on rakkautta parhaimmillaan omasta mielestä.
- joigdjd
Ei ne naiset sen vaikeampia ole kuin miehetkään. Ihmettelen keskustelua millainen miehen pitää olla / tai ei pidä olla saadakseen naisia. Itse en kaipaa stereotyyppistä "klooninaista". Vaan eloisan ihmisen. Ja olen rennosti oma itseni. Jos itseensä ei ole tyytyväinen, vaikea muidenkaan on olla.
Suosittelen myöskin maiseman vaihtoa ulkomaille, joskus se auttaa. - miesoh
Yli 40 ja ihan täydellisen kokematon.
Joskus nuorempana asia otti välillä koville. Nyt jotenkin turtunut ja alistunut asiaan ja yritän vaan olla ajattelematta asiaa.
Silti se joskus nousee pintaan. Nytkin olen vähän rikki, kun alkuvuoden olin yhdessä yhteydessä säännöllisissä puheissa harvinaisen mukavan naisen kanssa. Palasi vaihteeksi mieleen mitä olen maton alle lakaissut. Mutta se tuttavuus oli ja meni eikä taida enää tulla yhteydenpitoa vaikka haluaisinkin.
Eikä sellaista minun kohdalle monesti osu. Nyt sitten... sattuu vieläkin p...le...
Kyllä minä ihan hyvin ihmisen näköinen olen. Joskus tuntuu että naiset jopa huomaavat ja vilkaisevat niin että se tuntuu vähän aikaa hyvältä. Mutta niin sosiaalinen en ole että osaisin vaivata tuntemattomia ihmisiä tunkeilmalla. Olen kyllä muuten ihmisten ilmoilla enkä eristäytyneenä johonkin luolaan.
Ja naiset muuten eivät todellakaan tee aloitteita. - voivoiettä
Älä sinä siitä huolehdi anna ihmisten olla niinkuin ovat. toisilla on naisystävä ja toisilla ei. ei semmoista tarvitse ihmetellä.
- e5ytye
lasten juttuja
- n39
minäki neitsyt ja 39v.....jospa sitä joskus.
- ehkä tunnen
Luulen että tunnen yhden mutta en voi olla varma koska ei siitä voi puhua. Jos kysyisinkin niin aika turha olisi luulla saavansa rehellistä vastausta. Sehän meni niin että jo yläasteella monet rehvasteli seksikokemuksillaan ja sitten jälkeenpäin selvisikin että ne pahimmat rehvastelijat menettivät neitsyytensä siinä 18-20v. Eipä niiden juttuja silloinkaan uskottu kun harvathan siinä iässä ovat kokeneet ja jos olisi ääneen epäillyt, olisi ollut vaara paljastaa oma kokemattomuutensa joka oli jo siinä iässä häpeä, vaikka siis kaikki oltiinkin kokemuksia vailla. Poikuudesta piti päästä eroon, pääsin 16 v ja se kaikkein pahin rehvastelija yläasteelta sai ensimmäiset todelliset seksikokemuksensa 20 v ja vasta silloin sain tietää että jätkähän oli siihen asti neitsyt vaikka aina puhui piparin saannista.
- Yhden ainakin
Oli minulla aikanaan poikuus tallella yli kolmekymppiseksi. Nyt jo lapset aikuisia, avioliitto takana ja elelen uudestaan yksikseen ilman minkäänlaista seksiseuraa. En ole tarttunut tarjolle tulleisiin eikä ole vastaan tullut sellaista joka vaikuttaisi paremmalta seuralta kuin yksinolo.
- Kukaan ei ihastu
Olen itse tuollainen yli 40v tapaus.
Sosiaalisesti olen ihan tavallinen kaveri. Minullakin on muutama naistuttu, työkavereita ja ystävieni vaimoja, jotka pitävät minusta kovasti - yhden naimisissa olevan naisen kanssa olen ollut paras kaveri jo kymmenen vuotta - mutta kun kukaan ei ole ihastunut minuun. Ja jotta naisen saa, pitää ihastumisen tapahtua. Edes ravintolasta et saa ketään mukaan, ellei hän ihastu. Olen kyllä ravintolassakin muutaman naisen kanssa viettänyt hauskaa iltaa, mutta siihen se jää, kun heitä ei kiinnosta lähteä mukaan. No, kolmekymppisenä jätin ravintoloiden kiertämisen, kun turhauduin ja näin että ei onnistu. Työkavereissakin on ollut naisia, joiden kanssa on flirttailtu kovastikin, mutta sekin on jäänyt siihen.
Olen ulkonäöltäni tavallisen näköinen kaveri, hoikka ja harteikas, mutta keskimittaa reippaasti lyhyempi eli hieman yli 170cm. Nuorempana olin kova urheilija, nopea juoksija, mutta noin kymmenen vuotta sitten satutin polveni niin pahasti, että en enää voi juosta. Pieniluinen kyllä olen, eikä parrankasvu ole tiheää, joka kertonee siitä että testosteronia on ilmeisesti keskivertoa vähemmän. Toisaalta lihasmassaa on kyllä ihan normaalisti, jota ilman pikajuoksukaan ei olisi onnistunut, ja sen kertyminen kyllä testosteronia vaatii ainakin jonkinverran.
Sitten tunnen yhden miehen, johon naiset taas ihastuvat välittömästi: hänellä on ollut satoja yhden yön suhteita. Naiset pysähtyvät kadulla ja sanovat että oli pakko tulla puhuun, kun hän näytti niin ihanalta, samoin kaupassa kassatytöt ja myyjät tekivät hänen kanssaan treffejä. DIskosta/baarista/yökerhosta hän ei juurikaan lähtenyt yksin. Se on aivan uskomatonta, täytyy nähdä ennen kuin uskoo! Vaikka hän kulki toisen naisen kanssa, silti naiset tarjosivat itseään hänelle.
Hänellä oli myös kaksi pidempiaikaista tyttöystävää, joita petti jatkuen. Kun hän meni naimisiin, hän petti vaimoaan. Tuolloin sanoinkin hänelle, etten enää halua nähdä häntä, koska en halua osallistua hänen vaimonsa pettämiseen. Tiedän, että hän myös pahoinpiteli tyttöystäväänsä, kun hän itse kerran kertoi siitä. Hän on ollut nyt kymmenen vuotta naimisissa, mutta sama pettäminen jatkuu: meillä on yhä yksi yhteinen kaveri, ja sitä kautta tiedän.
Toisilla on vetovoimaa jolla saa jokaisen naisen. Siis, jokaisen. Toisella taas ei ole vetovoimaa. Ja kyllä ulkonäöllä on tähän valtava vaikutus, sillä mikään supliikkimies tämä tuttuni ei ollut, ja naisista hän puhui rumasti huorina tai muijina, eikä arvostanut heitä lainkaan (ei kyllä ihme). Ehkä myös joku haju, testosteroni ja stressihormoni, vaikuttavat asiaan. - niskasta kiinni
Ei voi muuta todeta kuin että voi jessus näitä juttuja. Lähes neljäkymppiset ukkelit väittävät olevansa kokemattomia. Liekö edes uskoa kaikkia?
Käsittääkseni aika harva mies menee hautaan asti kokemattomana. Kyllä se päivä vielä tulee, että joku nainen haluaa teidät sänkyynsä. Uskokaa vain...Mutta oikeasti minä säälin teitä, kun tajuatte mistä olette jääneet paitsi.
Miksi ette käy laivaristeilyillä? Alatte käymään kerran kuussa Viron tai Ruotsin laivalla, niin jo on kumma, jos ei käy flaksi. Laivat on täynnä nuoria naisia, varsinkin viikonloppuisin. Ja eronneita nelikymppisiä puumia, niitä vasta onkin.
Se on satavarma asia, että jos tavismies ei yritä löytää naista, niin ilman jää. Kotoa ei tule kukaan hakemaan.- Temperamenttiaan..
ei voi muuttaa, itse olen rauhallinen ja vähäpuheinen. Ei auta vaikka mihin risteilylle tai maailmanmatkalle menen, ei käy flaksi. Muuten en mikään vätys ole, olen menestynyt yrittäjänä, mutta yksinäisellä alalla. Liikunnalla olen saanut hyvän vartalon. Mutta ei auta, onneksi töitä riittää ja sinne voin haudata yksinäisyyden. Ikää 35 mies, kokematon, jos maksullisia ei nyt lasketa.
- kotona lusitaan
Mutta kun ei tuo äitemuori päästä minua laivalle.
"Siellä nyt on ties mitä porukkaa ja sinähän voisit tippua vaikka mereen" Niin sanoi äitemuori.
T: Yrjänä 42v. - Yli 40v ukkeli
Olen käynyt nuorempana baareissa ja risteilyillä, mutta turhaa se oli, en saanut pillua baarista enkä laivalta. Vitutti vaan katsella vierestä miten vittua jaetaan lärvi väärällään vonkaaville pillusankareille. Yhtä hyvin voin ryypätä ja vetää käteen kotona, sama lopputulos halvemmalla. Pari kertaa olen käynyt huorissa, muuten menisin takuuvarmasti hautaan sukupuoliyhdyntää kokematta. Naiset on täyttä sontaa. Työntäkää tissit pilluun perkeleen huorat!
- .....
kotona lusitaan kirjoitti:
Mutta kun ei tuo äitemuori päästä minua laivalle.
"Siellä nyt on ties mitä porukkaa ja sinähän voisit tippua vaikka mereen" Niin sanoi äitemuori.
T: Yrjänä 42v.sama täällä.
- Näinsitten
"Pelkkää saatanan panemista vaan joka paikassa. Eikö sitä sentään ennen joskus muinoin ensin ihastuttu, rakastuttu ja sitten vasta mentiin sänkyyn?
Ei tällanen nussimiskeskeinen nykykulttuuri oikeen passaa tällaiselle lievästi aseksuaaliselle romantikolle, joten tullut luovutettua"
Taisit juuri varastaa ajatukseni?
Mutta kaikki tuo yllämainittu pätee myös muhun. Se on vaan niin että kaikki naiset jotka ei heti halua nussia ovat varattuja , mutta salaa kiinnostuneita, tai sitten sukupuolisesti kylmiä, joilta ei sitten muutenkaan helposti saa läheisyyttä. Minä sitten olen aina ihastunut tämänlaisiin naisiin ja siitähän ei koskaan tule mitään.
Koskaan ei tosiaan ole ollut tarkoitus. Ei sitä voi päättää keneen ihastuu.
Näillä korteilla pelattuna ei taida se kokemattomuuskaan olla lähdön päällä ainakaan vuosiin. Itseni.
- 5+15
31v ilman seurusteluja tai mitään sinne päin viittaavaa. Kukaan ei ole kiinnostusta ilmaissut, enkä itsekään ole tehnyt asian eteen mitään. Pienestä pitäen ympärillä olleet parisuhteet ovat menneet poikki, enkä näin usko että itsekään siinä onnistuisin. Tästä syystä myös odotan että toinen osapuoli osoittaa kiinnostusta ensin.
Töistä jäävä vapaa-aika menee käytännössä surffaillessa netissä ja kuunnellen musiikkia. Olen varmaankin aika tavallisen näköinen, mutta ylipainoinen hiljainen ja totinen mies. Tupakkaa en polta, enkä juo alkoholia. Sosiaalisesti melko rajoittunut. Herättänee kovaa kiinnostusta?
Kämppä on melkoinen tunkio. Ei täällä ole edes tuoleja kuvitteellisille vieraille, saati että niitä kehtaisi tänne pyytää. Harrastuksia ei dataamisen lisäksi tällä hetkellä ole.
Kuriositeettina heitettäköön, että mielenkiinnosta olin jo lähellä käydä reissulla maksullisella asuinpaikkani ulkopuolella, mutta huoran kirjeenvaihto oli sen verran hidasta, että asia ei edennyt mihinkään. Voisi kai siis sanoa että olen niin onneton, ettei kelpaa edes maksullisille.- .....
koskettava tarina.
- Näkökulmia
Eiköhän Suomessa, varsinkin syrjäseuduilla, ole varsin yleistä, etteivät miehet saa seksiä. Eli moni menee hautaan seksiä harrastamatta.
Landella ei juuri ole naisia, ihmisten ilmoille on pitkä matka, joten miehet eivät ehdi käydä paljon baareissa tai harrastuksissa, joissa voisi kohdata vapaita naisia. Raskaan työpäivän jälkeen ei kertakaikkiaan ehkä jaksa ajella kaupunkiin naista etsimään. Ja mitä vähemmän kokemusta, sitä enemmän naiset karsastavat. Tuossahan oli kommentteja: "kokematon aikamies on outo."
Tuskinpa nuo miehet ovat sen kummallisempia kuin muutkaan. Olosuhteet saattavat tehdä sen, ettei naista saa.- 36vuotias .mies
Näin on, täällä olisi monta "helmeä" löydettäväksi, yritteläitä ja liikunnallisia miehiä. Onpa yliopistossa opiskelleitakin. Omalla kohdalla kaupunkiin on matkaa n.50 km, ja yksin olisi baariin lähdettävä... monesti jää lähtemättä. Mieluummin lähtee järvelle tai muihin harrasteisiin jossa niitä naisia ei tapaa.
- Niin se on...
36vuotias .mies kirjoitti:
Näin on, täällä olisi monta "helmeä" löydettäväksi, yritteläitä ja liikunnallisia miehiä. Onpa yliopistossa opiskelleitakin. Omalla kohdalla kaupunkiin on matkaa n.50 km, ja yksin olisi baariin lähdettävä... monesti jää lähtemättä. Mieluummin lähtee järvelle tai muihin harrasteisiin jossa niitä naisia ei tapaa.
Minulla oli ennen maalta kaupunkiin matkaa vieläkin enemmän, mutta otin lopulta niskasta itseäni kiinni ja aloin käymään viikonloppuisin kaupungissa. Sovin usein netin kautta treffejä kaupungin naisten kanssa, ja sitten tavattiin jossain kuppilassa tms. Olihan se raskasta ja kallista, mutta lopulta opin konstit ja aloin saamaan naista.
- 36. Vuotias mies.
Niin se on... kirjoitti:
Minulla oli ennen maalta kaupunkiin matkaa vieläkin enemmän, mutta otin lopulta niskasta itseäni kiinni ja aloin käymään viikonloppuisin kaupungissa. Sovin usein netin kautta treffejä kaupungin naisten kanssa, ja sitten tavattiin jossain kuppilassa tms. Olihan se raskasta ja kallista, mutta lopulta opin konstit ja aloin saamaan naista.
Itse olen käynyt maksullisissa naisissa ulkomailla pari kertaa vuodessa. Nykyisin ahdistaa jo pelkkä ajatus että pitäisi yrittää joku iskeä ja saada sillälailla naista. Ei onnistu minulta, liian hiljainen ja kiltti olen enkä tykkää alkoholista. Hollantia suosittelen, siellä asia on luonnollinen, eikä kiinnitä kenenkään huomiota.
- 36 koskematon
tääl olis kokematon,vituttaa vain että kun ei ole rahaa muuten lähtisin pattayalle sinne miehen paratiisiin,suomalaista akkaa en enää huoliskaan
- Anonyymi
Kiltteys ja kunnollisuus.
- Anonyymi
Ja kaks sakelsmania.
- Anonyymi
En ainakaan tiedä tietäväni yhtään ainoaa. Kaikki tuntemani yli kolmekymppiset miehet ovat olleet ainakin yhdessä pidemmässä parisuhteessa, vaikka eihän sekään nyt tietenkään takaa, että seksiä olisi ollut.
Nykyisinä aikoina se on suorastaan tavallista.
- Anonyymi
Kun juo viinaa, rikkoo paikkoja, käyttäytyy arvaamattomasti. vetää huumeita ja tekee rötöksiä niin saa naista. Jännämies tietää tämän eikä välitä vittuakaan naisen vikinöistä. Jännämies ähkii ja nainen vinkuu alla. Vain tulemalla jännämieheksi saa naisen kuin naisen.
t. jännämies - Anonyymi
Se vasta kokemus onkin olla 30v neitsyt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154