Olen aina saanut kiksejä tuulihousuista ja esim. shortseista vastaavalla materiaalilla, haluaisinkin vain tietää mistä tähän löytää materiaalia ja olenko aivan yksin :).
Tuulihousut ja vastaavat materiaalit
7
1616
Vastaukset
- Kiiltävä tuulihousu
Moi
Et ole yksin:) - Adidas vintage
Hei! Olen itsekin tuulipuvuista pitävä, varsinki 70-80 luvun kahisevat Adidas tuuli/sadeasut kiihottaa!
Moi täällä kans sadeasuista kiihottuva runkkari Uudeltamaalta hmm kiinnostaako sadeasurunkku touhut sua kaverin kans.
- Poppers84
Puna-mustat seduction hoppari-housut ovat itsellä, vaikka ovatkin jo 15 vuotta vanha juttu. Mä vaan rakastan käyttää niitä!
Moi,ihan samaa täälläkin,tuulihousut ja niitä kun näkee jonkun päällä niin alkaa ukko kiihottuun.Laittakaa viestei niin vaikka keksittäis jotain kivaa?
- kiiltävä tuulihousu
Tuosta tulee, että sitä samaa täälläkin. Kun vaan voisi jakaa tätä:) Kiiltävään tuuliasuun ja silmäniloksi..
Kirjottele ton mun profiilin kautta hdmi56,niin voidaan jutella lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164