Ostin rompe torilta ralliratin sekä keskiön ja äijä joka myi sen sano että sopii 190e mersuun, mutta eipä kuitenkaa sopinut. Miten saan selville mihin autoon keskiö sopii? keskiössä ei lue minkä merkkinen se on vaan siinä lukee ainoastaan M147 ja L9 made in italy.
Miten saa selville mihin autoon ratin keskiö kuuluu?
7
531
Vastaukset
- ihan vain ajatus
luultavasti sopii 190e toiseen vuosimalliin.
- ---
keskiön sopivuuden saat selville kun kokeilet mihin se sopii.
- mesemies
selvä.
Jaa pitäiskö mun käydä kaikki automerkit ja mallit läpi sun mielest?- luisi???
onko reppanalla tietoa edes ratin merkistä ja tekijästä??
- ---
jaa,no mun mielestä voit työntää sen keskiön vaikka sinne minne aurinko ei paista.
- asentaja..
Hae autoliikkeistä koeajoon autoja. Aja nurkan taa ja irroita ratti ja kokeile.
Ei maksa mitään ja löytyy sopiva varmasti.
Huom ! Sovita vain autoihin joissa ei ole ohjauspyörässä turvatyynyä.
Autot ovat 70 ja 80 luvun pelejä.
Onnea matkaan. - mesemies
ja jos ei oo mitää järkevää sanomist nii voi pitää lärvi ummes en tarvii mittää teinipoikien viisauksia tähä.
ja ei ole tietoa keskiön merkistä koska myyjä ei tiennyt sitä eikä siinä missään lue...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820