Minkälaisista miehistä tykkäätte

Parikymppinen homo

Minkä näkösistä/ kokosista tykkäätte? Ite oon 172cm ja 65kg eli lyhyt ja myös hoikkavartaloinen paitti pieni maha ja jalat semi lihaksikkaat

43

2793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

miehen pitää ollla mies, ei mikään neiti. itelleni kasvot on ulkokuoresta tärkein, sitten vartalon ois kiva olla säädyllinen. munan koolla ei niin mitään väliä!

• yes you are right!! must be a man

• Jotain tollast

No kasvot on ydin tietysti. Kroppa vois olla... sellane David Beckham -tyylinen, laiha mut silti semi-lihaksikas. Hiukset lyhyehköt, väril ei kai välii. Ja ei liian pitkä, ku en itekkää oo (ainakaa viel). Tosta munan koosta nii.... sinänsä ei välii, mut sellain normikoko on hyvä. Ja tää nyt on tällästä täydellisyyttä, että en vaadi tota keltäkään :D

• Totta tollanen on hotein, mut iso meisseli nuoltavaks...

• reilusti parikymppin

Just tuollainen, kuin sinä olet! YES.

• juuri hyvä

EI....ole paha....ei yhtään....

mun mielestä soot ihan sopivaa kokoa...sentti sinne tai tänne ei tunnu missään.
      ite oon 181cm pitkä ja painoa on 88kg ja voisin olla paljon kevyempi .
      Jos saisin itse päättää kokoni niin vaihtaisin ilomielin päittäin sun kanssa.
      Toi ois tosi kiva olla just 172cm ja vielä noin siro..sopiva...täydellinen koko.
      varmasti oot seksikäs kun olet alasti....Ihan varmasti kelpaat monelle...usko pois !

• Boy19years

Just tollanen, ja jos on nännit jäykkänä ja rintalihakset niin oot täydellinen ;)
      Pituudella ei paljoa väliä, kasvoilla on.

• söpösöpösöpö

Söpöistä, englanniksi cute. Ikä voi olla, mikä tahansa, mutta kiinnitän huomiota SÖPÖIHIN miehiin. En rupea söpöyttä selittämään, sen vain näkee. Kai skannaan miehiä jollain söpö-eisöpö - tutkalla.

• Geojitmal

Tykkään lähinnä yksinomaan aasialaisista ja latinoista... ja söpö täytyy olla :) tiedä sitten miksei minua juuri lainkaan kiinnosta alusasumallit yms. Suomi on siis väärä maa minulle, ja aion tosiaan muuttaa seuraavien vuosien sisään kauas kauas pois.

Jos koosta puhutaan, niin pidän itseäni lyhyemmistä eli noin 175 cm ja alaspäin on sopiva, kunhan on hoikka tai normaalivartaloinen.

• Finnish teens are so awesome cutie :33333 I met a teen at cinema today who peeked at me several times and so cute with a so round pairs of eyes. but we did not break the ice and talked :((((

• lassibi

Sama mulla että pitää olla miehekäs/ poikamainen varsinkin kasvoista. Ikä ja pituus sais olla lähellä omaa eli 16-25 ja 170-180 cm. Sellanen urheilullinen vartalo joka on lisäks "ripped as fuck" eli suomeks: ei tarvii olla isoja lihaksii mut lihakset erottuu koska rasvaprossa on suhteellisen pieni.

Hiukset: ei tarvii olla laitetut vaan sellaset lyhyeks ajetut on jees mut toisaalta sellaset Ross Lynchin blondit kiharat ei haittais yhtään ;)

Kalun koko: eipä pahemmin välii mut perseen ei kuulu olla kun lanalla ajettu vaan pyöreä saa olla :D

Vaatteet: ei paljookaan väliä kunhan nyt ei pukeudu kuin vanhat miehet :D Esim jotkut rennot kollarit ja huppari vois olla vapaa-ajalla ihan jees.

• my skinny body cannot show my manly inside.

• Eetu251

Edward Snowden -look on ihan cool! Ns. pantavan näköinen :)

• duiduiduidui

Aasialaiset ja etenkin japanilaiset on jääny mieleen pyörimään. ; )

• 175/66

Sujut itsensä kanssa ja pitää itsestään huolta terveesti. Ei korjaa huonoa itsetuntoa meikillä. Pään sisällä myös omia ajatuksia ja kykyä puhua muustakin kuin pinnallisuuksista. Kaapista ulkona. Noi em. asiat jotenkin huokuu ulospäin itsevarmuutena ja tervepäisyytenä ja se on sexyä. =)

Yli 185cm kanssa pussailu tuottais ongelmia joten suht samoissa mitoissa mun kanssa. Paras olis joku samanikäinen ja joka harrastais samoja juttuja jotta vois yhdessä touhuta... =)

• real bear

Lihasta ja kohtuullisesti rasvaa, karhuiksi kai voisi sanoa. Mitään 50% rasvaprosentin omaavia "karhuja" ei voi karhuiksi kutsua pettämättä itseään.

• karhuherrat

Ite oon 22v 173cm 65kg, tykkään vähä pyöreistä pojista/miehistä

• min9

älä nyt suutu kun kysyn tämmöistä että oletko mies jos olet niin oletko gay bi vai hetero

• min9

mistä päin etsit ja minkäikäistä

• Mun unelma ois hoikka, nuori ja sängyssä vähän alistuva.

Itse oon 185/80/16 lihaksikas ja karvainen. Tykkään kun suhteessa on selvät roolit.

• miäs-91

Itse tykkään joko blondeista tai sitten hieman tummemmista, esim latinoista. Sileä tasainen iho, kirkkaat silmät ja siistit kulmakarvat, hiukset joko lyhyet tai jos on pidemmät niin kihartuvat, ei mitään pumpattua kroppaa, vaan sopusuhtainen ja sopivan lihaksikas, nuori koska itsekin olen, normaalisti mutta siististi pukeutuva ja tupakoimaton. Kovin karvaiset jätän väliin, jos rintakehässä on hyvin vähän niin se voi olla hyväkin, navan alla oleva karvaviiva ehdoton plussa, partaa hyvin vähän, pieni siisti tupsu leussa näyttää miehestä riippuen ihan kivaltakin. Rusketus on mulle myös ratkaiseva piirre ja paahdan itseänikin auringossa aina kun se paistaa, luonnollinen pitää tietenkin olla eikä mikään 'swedish gay -meemien nutellaiho' eli ei itseruskettavia. Lävistyksiä ja tatuointeja saa olla kohtuudella, kunhan eivät ole huomiota herättävin piirre. Ihan ruippanat ja kalpeat ei ole mun makuun, eikä myöskään kovin isokokoiset, vaan itsestään saa pitää huolta ja tärkeintä on että on fyysisesti ja henkisesti terveen näköinen ja oloinen tyyppi. Luonne ratkaisee aina ja tuokin on vain mun ihanne :)

• homoa nyrkillä

ei vitun homopaska persreikävittu

• namnam

Homoa nyrkillä? Mm tykkäät vai rajummista otteista. Kelpaa mulle ;)

• Joooooooo .
        namnam kirjoitti:

Homoa nyrkillä? Mm tykkäät vai rajummista otteista. Kelpaa mulle ;)

Se tykkää olla fistattavana.

• hiljaa3

Jaa sulle kelpaa nyrkki päähä. helvetin hyvä vitun homopaskapersreikävittupaskavittukusipaskahomopää

• Näin keski-ikäisenä homona on vilpittömästi todettava, että nykyisin henkiset ominaisuudet ovat tulleet paljon fyysisiä tärkeämmiksi. Arvostan kumppanissani rehellisyyttä, suurisieluisuutta, älykkyyttä ja huumorintajua.

Toinen asia on, että viisikymppinen kyllä mielellään katselee nuoria miehiä sillä silmällä. Se kai kuuluu luonnonlakeihin?

• hmhmh

Samalla tavoin ne keski-ikäiset heteroäijätkin kuolaa missikisoja ja brassipeppu-kisailijoita.

Siitähän ei pääse mihinkään että reilu parikymppinen hyväkroppainen miehenalku on ilo silmälle. Kiusata ei kuitenkaan saa. =)

• c(:

Mä nautin suuresti kun saan huomiota vähän vanhemmiltakin miehiltä. :) otan sen suurenpana kohteliaisuutena kuin esimerkiksi saman-ikäisiltä. Vanhemmat miehet on niin charmikkaita ja seksikkäitä. :P

• aint gonna happen...

Pidän ns. kiltin näköisistä ja söpöistä miehistä. Unelmamieheni olisi ns. kiltin/söpönnäiköinen, rintalihakset, hieman treenattu kroppa ja saa olla vähän kokoakin. Nautin romanttisista ja hellistä hetkistä.

Tämä ei tule koskaan tapahtumaan, koska olen ruma...

• sääliksi käy

• 12v homo

Tykkään vähän ylipainoisista ( 50kg ylipainoa) homo miehistä mieluiten heidän pitäisi olla yli 60 vuotiaita.

• teinixdomi

sellanen kevyt parta pitäis olla, ruskeat silmät on toine ja tykkään vähän ylipainoisista miehistä ei sais olla hoikka. Ja hiukset pysyy lyhyenä ;d varsinki sellaset lyhyt piikki hommeli on mukavan näköne, laitan linkkei mun unelmamieheist: http://static.naamapalmu.com/files/Tc/medium/qhtPfIsvjzBzlVi6Q8fA.jpg
      http://25.media.tumblr.com/tumblr_maq1zcaPH81qh0z3eo1_500.png
      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYWX8BcguMA4f8_eHD0Teg7jO6sMFZ0tsh2CU10giF8yiwlWu-Xg
      http://13.media.tumblr.com/tumblr_kpkmzbYEER1qzemc6o1_400.jpg
      peniksen koolla ei ole mitään väliä, pitää olla hyvännäkonen ja söpö..
      ja se kevyt parta on ehdoton

• 10+9

Sellainen rauhallinen suomalainen mies, joka on saanut syntymälahjana lihaksikaan kropan ja siihen hieman rasvaa päälle, ettei näytä ihan nyljetyltä. Tietenkin sillä pitää olla oikeasti voimaa. Kasvonpiisteet saisivat olla miehekkään jykevät.

Kaveri voisi pukeutua niin, että päälepäin näkyisi, että papua löytyy.

Siinä olisi ulkokuori. Lisäksi, jos hän olisi älykäs ja kasvanut useamman lapsen perheessä, niin uskoisin, että luonnekin olisi sopiva.

• I am 170 cm and a bit skinny (56kg) compared to other Finns, so basically I am not interested in anyone who is much larger in size than I am. taller is fine XDD but no more than 190, otherwise I could not kiss him at all. I love cutie teens, rather than strong guys. guys are smell if muscular.

• homo20v

Tykkään erittäin lihavista, karvaisista ja isäni ikäisistä tai vanhemmista. Myös sellainen sopiva ominaistuoksu olisi hyvä. En pane pahakseni runsasta alkoholin ja tupakan käyttöäkään.

• white5

Pidän vaalea hiuksista,sinisilmäisistä komeista,kauniista pojista/miehistä.Pituudella ei ole väliä,mutta ei lihava tai ylipainoa ei saa olla( hulluna&kiimassa ko.kundehin).

• Oma maku paras maku

Miehen/pojan pitää olla mukava, kiinnostava, luotettava, komea, poikamainen/miehekäs, hyväkroppainen eli siis vähän lihaksikas jässikkä, samanikäinen tai ehkä vähän vanhempi. Kriteerit voi olla vähän vaativat, johtuu varmaan siitä kun olen niin nuori. Tosin täytän kyseiset piirteet melko hyvin joten.. :)

• Iältään varmaankin 40-55, ei se nyt mikään ehdottomuus ole, sisäsiisti eikä mikään örveltäjä, melko rauhallinen, joka osaa käyttäytyä kaikissa tilanteissa. Pituudella ei suurta merkitystä, mielestäni monet pienet miehet voivat olla erittäin seksikkäitä, tatuoinneista ja liioista lävistyksistä en sen sijaan pahemmin innostu, karvaisuudesta kylläkin. Pieni tukevuuskaan ei pelota, jalkoväliin en kaipaa 20 cm, mutta se, miltä se näyttää, on tärkeää. Mielellään suonikas, ympärileikattua muistuttava, väriltään punaharmaa, ei missään nimessä kiiltävä ja punainen terska ja karvoitusta ympäriltä on siistitty. Tuollaisen tavaran otan mielelläni suuhun ja olen myös erittäin innostunut isoista nännipihoista ja kunnon imunänneistä, ne vie täydellisesti jalat altani. Nämä ovat siis ominaisuuksia, jotka eivät näy päälle päin, mutta tottakai siinä naamassakin ja ulkoisessa olemuksessa täytyy olla jotain, joka herättää sinun mielenkiinnon, mutta ne asiathan ovat kaikille erilaisia, ei siinä minkään mallin näköinen tarvitse olla.
      Jos vielä tykkää eläimistä ja viihtyy luonnossa, niin voiko enempää pyytää. En toki usko tällaiseen mieheen törmääväni, varsinkaan täällä Pohjois-Karjalassa, mutta kyllä se olisi ollut mahtavaa, jos tuollainen kaveri olisi syksyn marja- ja sienireissuilla ollut mukana.

• Ansat ja tyttömäiset miehet on parhaita, mutta ei gay-pride tyyppiset eikä yli korostettua homoutta. Ei karvoja missään mielellään. normaali hoikka tai lihaksikas. Läski saa oksennuksen aikaiseksi. No nämä siksi kun tykkäään itsekkin tyttöilystä ja tällä hetkellä en omista karvoja kuin partana ja hiuksina, parta lähtee kun opin meikkaan.

• kelloviis

fyysisistä ominaisuuksista semmoset pitkät 175cm
      luonteeltaan tykkään romanttisista ja paljon hymyilevistä tyypeistä :)

• Black

Itse kyllä tykkään mustista miehistä. Mielellään yli 185 pitkistä.

• Missä hän on?

Itse tykkään eniten ns. kauniista pojista. Saa olla melko hoikkakin, mutta ei mikään anorektikko tai alipainoinen. Hyvä fyysinen kunto on aina plussaa. Ja sitten pitää olla hyvä peppu :) Pituudella ei nyt ole niin paljoa väliä, mutta ehkei nyt mitään yli 2 metriä...

Luonteeltaan toivoisin hänen olevan samankaltainen kuin minä, eli taiteellinen, romanttinen, intohimoinenkin ja elämänmyönteinen.

Ikävä kyllä en ole koskaan löytänyt tuon kaltaista tyyppiä...

• 19vrimpula

Ite oon tällanen 178cm/62kg rimpula ja jostain syystä on aina lyhyemmät miehet kiinnostaneet. Olipa jätkä lihaksikas tai ei, sillä ei niin väliä, kunhan on muuten mukava ja huumorintajuinen. Omiin kriteereihin sopis kyllä heittämällä tämän keskustelun aloittaja...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe