Saako Eläinlääkäri ehdottaa/suositella Lemmikin omistajalle Eutanasia?
Ainakin eläinlääkäri on sanonut että joku voi loukkaantua jos eläinlääkäri ehdottaa Eutanasiaa ja siksi he eivät ota sitä puheeksi.
Kumman pitäisi ottaa puheeksi Eutanasia Lemmikin omistaja vai Eläinlääkäri?
Eutanasia??
1
160
Vastaukset
- molemmat2
Vastuullinen eläinlääkäri mielestäni ottaa eutanasin puheeksi yhtenä vaihtoehtona hoidolle, jos eläimen hoito ylipäätään on enää mahdollista. Jännä kyllä että täällä kun lukee ihmisten kirjoituksia niin koetaan että eläinlääkäri on ollut huono jos on maininnutkaan eutanasiaa. Eläinten omistajat harvemmin sitä kuitenkaan itse tuovat esille luottaessaan eläinlääkärin mainitsevan asiasta jos siihen on aihetta. Eli jos eläinlääkäri mainitsee eutanasian, älä loukkaannu vaan ole tyytyväinen että eläinlääkäri kertoo kattavasti eri vaihtoehdoista vaikeassa tilanteessa! Jotkut ovat valmiita laittamaan tuhansiakin euroja eläimensä hoitoon, toiset päätyvät mieluummin eutanasiaan vaikka hoitoja mahdollisesti olisikin tarjolla, jos ne ovat kovin kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647