Koittakaa oikeesti te monien kanssa seurustelleet ja naimisissa/kihloissa olleet joskus ymmärtää meitä ikisinkkuja jotka eivät ole olleet parisuhteessa ikinä elämässään, eikä maistaa koskaan sitä "rakkauden hedelmää" joka on elämän suola.
Oikeasti se on vaan niin että seurustelemattomuus katkeroittaa!!
Terveisin 31v. Ikisinkku.
Seurustelemasttomuus katkeroittaa!!
22
430
Vastaukset
- 17+13
No hei kato, eihän toi nyt ole ongelma eikä mikään. Nyt vaan vähän positiivista ajattelua ja senkun meet vaan ja hommaat itsellesi sen naisen. Niin helppoa ja yksinkertaista se on!
- ätm.
Katos vaan, onpa helppoa. Miksen tuota ole tullut ajatelleeksi? Nyt muuttui elämäni suunta!
- lifemocker
kannattaisi etsiä siihen elämään sisältöä ihan ylipäätänsäkkin, et sä suhteessakaan ole toisen kanssa 24/7, että ihan yhtälailla sä olet onneton sitten suhteessakin tyhjän elämäsi kanssa kuin suhdetta ilman
- Vitun hippikuntti
Turpa kiinni lifemockeri, ennen kuin se tukitaan.
Etkö vitun idiootti lukenut aloitusta ollenkaan?
Olen ollut suhteessa kuten sinäkin joten meidän on turha lässyttää että "älä katkeroidu ja nauti elämästä" jos kyseessä on joku täysin kokematon.
Mehän emme tiedä miltä se tuntuu.
Mutta sähän tiedät kun sä tiedät kaiken. Tai sitten ET... - lifemocker
Vitun hippikuntti kirjoitti:
Turpa kiinni lifemockeri, ennen kuin se tukitaan.
Etkö vitun idiootti lukenut aloitusta ollenkaan?
Olen ollut suhteessa kuten sinäkin joten meidän on turha lässyttää että "älä katkeroidu ja nauti elämästä" jos kyseessä on joku täysin kokematon.
Mehän emme tiedä miltä se tuntuu.
Mutta sähän tiedät kun sä tiedät kaiken. Tai sitten ET...ihan vaan faktaa: yhtä onneton sinä olet suhteessakin, jos LUULET, että se sun elämän kokonaan toisenlaiseksi muuttaa ;)
Lifemocker puhuu ihan asiaa. Kyllä elämässä pitää olla muutakin sisältöä kun seurustelu, kuten mm. työ ja harrastukset.
- mies kaks-kasi
Niiin,tiedän mitä ap meinaa...itse olen 28v ja en ikinä seurustellut.Se kyllä hieman kieltämättä välistä kivistää,aika kovaakin.Mutta,toisaalta,jos jotain hyvää haluaa löytää niin saa oikeasti tehdä mitä,miten ja missä vain haluaa.Ei tarvitse ajatella että joku odottaisi tai että kun toinen haluaisi tehdä noin.Ei tarvitse riidellä kenenkään kanssa.Ei ole kumpannin sukua sähläämässsä että teidän pitää tehdä niin tai näin,tai että pitää mennä/tulla sinne sekä tonne.
Ylipäätään,itse ajattelen niin että enemmin yksin kuin huonossa seurassa.Se pätee myös parisuhteeseen.Jos siihen ryhdyn niin pitää myös olla aitoa tunnetta mukana.
Sinkkuudessa on omat hyvät niinkuin huonotkin puolensa.Ainut,mitä toivon,on että löydän neitoni muutaman vuoden sisällä,koska haluan perheen itselleni,mieluiten melko nuorena.
Ihmiset,jotka ei edes halua lapsia,niin ne voivat nauttia vain elämästä ja katsoa mitä tuleman pitää.Joten,kippis ja scool,eteenpäin ;)- Myöhässä jo
"Ainut,mitä toivon,on että löydän neitoni muutaman vuoden sisällä,koska haluan perheen itselleni,mieluiten melko nuorena."
Tuosta aikataulusta alat olla jo myöhässä. Ensimmäiset lapset hankitaan keskimäärin suunnilleen sinun ikäisenäsi, tai ehkä pari vuotta vanhempina. Muútamien vuosien kuluttua olet jo hieman keskimääräistä vanhempi perheen perustaja.
Et sinä siis enää nuoresta vanhemmasta mene. - 77788999999999999999
Myöhässä jo kirjoitti:
"Ainut,mitä toivon,on että löydän neitoni muutaman vuoden sisällä,koska haluan perheen itselleni,mieluiten melko nuorena."
Tuosta aikataulusta alat olla jo myöhässä. Ensimmäiset lapset hankitaan keskimäärin suunnilleen sinun ikäisenäsi, tai ehkä pari vuotta vanhempina. Muútamien vuosien kuluttua olet jo hieman keskimääräistä vanhempi perheen perustaja.
Et sinä siis enää nuoresta vanhemmasta mene.Mä luulen että moni p/s-markkinoilta syrjäytynyt mies harhautuu ajattelemaan niin, että sitä vanhemmitenkin hyvin vielä voi tehdä naisasioidensa suhteen vaikka mitä ja sen perheenkin perustaa ja lapsia saada. Tämä harhautuminen saattaa ainakin osin johtua valtakulttuurissamme aina esitellyistä naistenmiehistä jotka vielä jopa 8-kymppisenäkin saavat nuoria naisia nussittavakseen. Nämä miehet kuitenkin ovat julkkiksia ja monimiljonäärejäkin, ja he ovat myös naisten kanssa tosipaljon pelanneita, ja heiillä jo niitä lapsiakin on useampienkin naisten kanssa. Mutta ei mitään tällaista suosiota voi suinkaan olettaa saavansa joku tavallisen oloinen äijä joka ei ole monimiljonääri, saati sellainen jolla ei edes niitä naiskokemuksiakaan ole mikä asia jo sinänsäkin riittää naisille turnoffiksi. No voihan sitä aina jonkun naisen tällainen p/s-markkinoilta syrjäytymään päätynyt mieskin saada, mutta rimaa pitää silloin laskea niin jumalattoman paljon että ei sitä kantti välttämättä sellaista kestä, ja mitä sellaisilla naisilla sitten ylipäätänsäkään enää tekee.
- asiantuntija.
77788999999999999999 kirjoitti:
Mä luulen että moni p/s-markkinoilta syrjäytynyt mies harhautuu ajattelemaan niin, että sitä vanhemmitenkin hyvin vielä voi tehdä naisasioidensa suhteen vaikka mitä ja sen perheenkin perustaa ja lapsia saada. Tämä harhautuminen saattaa ainakin osin johtua valtakulttuurissamme aina esitellyistä naistenmiehistä jotka vielä jopa 8-kymppisenäkin saavat nuoria naisia nussittavakseen. Nämä miehet kuitenkin ovat julkkiksia ja monimiljonäärejäkin, ja he ovat myös naisten kanssa tosipaljon pelanneita, ja heiillä jo niitä lapsiakin on useampienkin naisten kanssa. Mutta ei mitään tällaista suosiota voi suinkaan olettaa saavansa joku tavallisen oloinen äijä joka ei ole monimiljonääri, saati sellainen jolla ei edes niitä naiskokemuksiakaan ole mikä asia jo sinänsäkin riittää naisille turnoffiksi. No voihan sitä aina jonkun naisen tällainen p/s-markkinoilta syrjäytymään päätynyt mieskin saada, mutta rimaa pitää silloin laskea niin jumalattoman paljon että ei sitä kantti välttämättä sellaista kestä, ja mitä sellaisilla naisilla sitten ylipäätänsäkään enää tekee.
Detoksia peliin vain, niin homma rupeaa toimimaan. Elohopeakelaattori pyyhkii mielen terveemmäksi. Ties mitä roskaa ekstrasellulaariseen tilaan on kertynyt, mm. laskostuneita proteiineja, jotka ovat immuunipuoluksesta peräisin.
- Mkaksviis
Toi on varmaan totta. Ymmärrän, että alkaa jo ahdistaa, kun ikääkin on jo kuitenkin kolmekymmentä, eikä naista löydy. Eikö sinulla ole ollut minkaanlaista parisuhdetta, ei lyhyttäkään tai yhdenyön juttuja?
Itselläni on ensimmäinen seurustelukumppani löytynyt 17 vuotiaana. Suhde kesti kolme vuotta, tyttö löysi toisen miehen. Puolivuotta sinkkuna ja löysin uuden puoliso kokelaan. Menipä aikaa pari vuotta, muutettiin saman katon alle. Vajaa vuosi asuttiin yhdessä, ja tämäkin tyttö löysi itselleen uuden miehen.
Noh, sitten meni muutama kuukausi. Löysin uuden puolison taas... kaikki meni hyvin, kummallakin töitä ja muutettiin vuoden päästä samaan asutoon. Sitten taas vuosi ja alkoi menemään huonommin, puolisoni työpaikalla oli ongelmia ja ne heijastuivat kotielämään. Kaikki meni väärin, mikään ei ollut oikein. Lopulta elämä yhdessä tuntui mahdottomalta... ja tuli ero.
Nyt on puolivuotta mennyt. Ei ole uutta puolisoa, viimeisimmän naisen mustasukkaisuus on kutistanut kaveripiirin olemattomiin. Ei ystäviä, sukulaissuhteet kärsineet (ahdistus ja masennus jonka suhde aiheutti minulle) Töissä olen edelleen, se on henkireikä minulle. Sielläkin välillä väsyttää, kun omassa elämässä asiat masentaa. Tällä kertaa ei sentään uutta miestä ollut jo valmiiksi katsottuna!
Nyt yritän parhaani mukaan saada kavereita ja yksikin hyvä ystävä olisi lottovoitto. Olen aloittanut pari uutta harrastusta.... tapasin jopa harrastuksessani naisen ja treffeilläkin ennätin käydä. Tosin se kuihtui yhtä nopeasti kuin alkoikin...
Että ei se naisen kanssa eläminen ole aina helppoa. Jos löydät puolison, ketä rakastat ja hän sinua, muutenkin kaikki on kuten pitää... tuskin on valittamista! Mutta jos kohdalle sattuu vääriä ihmisiä, teet virheen ja sitoudut yhteiseen elämään; lopputulos voi olla kaaos. Sanon silti, että mieluummin olen nämä kokenut ja OPPINUT PALJON siitä, millainen nainen minulle olisi se oikea. Ja en todellakaan katso vain ulkokuorta, kokemusten kautta minulle on selvää, että arkun kannessa on koristeet, mutta tärkein aarre löytyy sisältä :) (toki sitä kantta vaan ekana tuijottaa, mutta pitkässä suhteessa se on vasta kakkosena...)
Ikää on 25. Etten panikoi mistään, oppia ikä kaikki. - Viina & handu 4ever
Tosiaan se vituttaa kun en naisilta koskaan mitään saa. Kyrpelöi oikein kyrvänjuurta myöten. Ai VITTU! Perkeleen huorat kun muille vaan jaatte sitä pillunne reikää! Ai VITTU miten kyrpii! Vain viina ja runkku minua lohduttavat.
KLUNK KLUNK KLUNK!
RUNK RUNK RUNK! - ....
Olen 26-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. En ole katkera, vaikka haluaisin löytää itselleni miehen ja perustaa perheen.
- lifemocker
mikäs sua estää etsimästä sitä miestä?
anna kun arvaan: "miehen pitää tehdä se aloite"? :D - ....
lifemocker kirjoitti:
mikäs sua estää etsimästä sitä miestä?
anna kun arvaan: "miehen pitää tehdä se aloite"? :DEi miehen tarvi tehdä aloitetta, olen useamman kerran itse tehnyt.
- aateeäm
Kyllä elämä on turhaa jos ei ole ketään naista. Mulla ei ole edes nais ystäviä. Ja ihan varmasti olen yritrtänyt. baareissa kävin 10 vuotta putkeen ja tuhalsin omaisuuksia mut naiset ei vaan halunnut tutustua.
- lifemocker
no se nyt on ihan OMAA hölmöyttä laittaa rahojaan vieraisiin naisiin ;)
- aateeäm.
lifemocker kirjoitti:
no se nyt on ihan OMAA hölmöyttä laittaa rahojaan vieraisiin naisiin ;)
En sanonut et minä naisille niitä rahoja annoin. Rahaa voi tuhata muutenkin. Baarissa juomalla menee paljon rahaa. Rahaa kuluu kun käy tapahtumissa, baareissa, konserteissa, se esillä oleminen maksaa meinaan.
- iiics
On tietysti helppo kyseenalaistaa koko parisuhdeideaali kun itsellä on ollut suhteita ja suhteettomuus on oma valinta silloin kun suhdetta ei ole. Mutta ei siitä haittaakaan olisi, että ikisinkutkin kriittisesti pohtisivat yhteiskunnallisesti tuotettua parisuhdenormia ja alkaisivat ihan tietoisesti seurata, miten sitä tuotetaan ja miksiköhän.
Tämä ei tarkoita, etteikö läheisten suhteiden ja hyväksytyksi tulemisen tarve olisi luontaista kaikille ihmisille. Kysyn vaan, miksi ne toiveet kaikkineen kohdistetaan siihen mahdottomaan parisuhdeideaaliin. Tästä näkökulmasta on ihan hyvä, että ihanne on alkanut purkautua lemmikkivillityksen kautta. Yhä useampi on kokonaisempi ihminen koiran tai kissan tai muun huolenpitoa tarvitsevan kautta.- todellakin
Se on sairasta että ihmiset pitävät eläimiä ihmisen korvikkeina.
- Sairasta menoa
todellakin kirjoitti:
Se on sairasta että ihmiset pitävät eläimiä ihmisen korvikkeina.
On se. Monet naiset esimerkiksi nuolettavat pimppaansa koirallaan. Hieraistaan Mustin murkinaa haaroihin ja sitten kutsutaan Musti murkinalle. Isojen uroskoirien antavat myös panna, doggy style tietysti!
- on sairasta
On sairasta narista tuntemattomista ihmisistä... Lemmikkieläinten hankinta on sen sijaan täysin normaalia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917