JOO tänne voi tulla keskus telemaan kaikki, ihan kuka vaan :) tämmöinen keskustelu(chat) :)
http://webchat.quakenet.org/?channels=vitunrillarit
TERVETULLOO :))
KIVAA KESKUS TELUA (CHAT) :)
kevin1
3
231
Vastaukset
- moi_tandu
SLAAFF SWAAAG !!
- Burgerheim
Ikävää että näet asian näin koska minä olen lähinnä tukenut ja kannustanut sinua että kykenisit hyväksymään homoutesi.
Huomaan että et pysty vielä myöntämään itsellesi homouttasi vaikka se helpottaisi elämääsi suunnattomasti. Olen tosin varma että se päivä kuitenkin koittaa vielä lähitulevaisuudessa.
Vaikkakin et vielä hyväksy homouttasi se näkyy ilmiselvänä meille muille. Nimittäin kaikista postauksistasi paistaa läpi tukahdutettu homoseksuaalisuus ja sairaalloinen kyrvänhimo. - tsouv
jumankekka mitäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657