Laaja kysymys, mutta haluaisin saada selville, kuka mieslaulaja levytti ehkä joskus 60-luvulla iskelmän, jossa kerrottiin Euroopan joista. Muistaakseni tekstissä mainittiin Tiber ja Rooma ja ehkä myös Seine ja Pariisi. Myös muitakin jokia muistaakseni tuli laulussa esiin. Haluaisin kaivaa esityksen You Tubesta, muuta olisi helpompi hakea, jos tietäisin joko laulajan tai iskelmän nimen.
Voi ystävät hyvät auttakaa nyt akkaa mäessä, muuten en saa rauhaa tämän asian kanssa.
Kuka levytti, milloin ja mikä olikaan iskelmän nimi?
Mie vain
3
163
Vastaukset
- Markku S
On Kalkutassa Ganges, Kai Lind tais laulaa ...
- ap.
Kiitos, nyt löysin tästä ilmeisesti alkuperäisen saksalaisen version. Juuri tätä iskelmää hain muistilokeroistani. Olen kuullut tämän viimeksi joskus, jaaha enpä muista milloin, mutta jäivät nuo jokien nimet vain mieleen. Nyt voin alkaa etsimään tuota Kai Lindin versiota tästä. Jotenkin takaraivossa nakutti Kain nimi, mutta pelkästään sillä on täältä netin syövereistä hankalaa löytää yhtään mitään.
- 1+16
oisko tämä kappale, tosin miehen laulamana ei löytynyt
http://www.youtube.com/watch?v=fMya2zUv95M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657