Kävin Leipomo Kuiron myymälässä linjurissa 2.7. ja kyllä oli töykeä myyjä.
Todennäköisesti en mene toista kertaa sinne. Onko jollakin mitään huomioita kyseisen paikan myyjistä?
Linjurin Kuiro Leipomon myymälä.
10
1495
Vastaukset
- Bye Bye
Kävit salolaisessa liikkeessä ja sait salolaista palvelua.
Tyypillisenä salolaisena lisänä reklamointiisi kuuluisi vielä vastata että "muuta pois jos ei kelpaa, ei täällä sinunlaisiasi tarvita"
Hyvää palvelua, edullisempia hintoja sekä siistimpiä liikkeitä on jos vaan viitsii ajaa pois Salosta. Minä ainakin viitsin. - Pöö 2
Olen asioinut kyseisessä liikkeessä joitain kertoja. Olen ostanut tuotteita mukaan tai käynyt kahvilla. Aina olen saanut hyvää=asiallista palvelua.
- leipurihiivaa
itseäni estää siihen linjurin firmaan asteleminen sen vuoksi, kun en jaksa odotella ja kuunnela niitä vakiasiakkaiden kanssa käytyjä keskusteluja jotka ovat paremman palvelun piirissä kuin minä ns. en salolainen
- tjperåtoåw
Ko. liikkeen myyjä sanoi minulle kerran: "Ole nyt hiljaa" kun halusi selostaa kovasti jostain tuotteesta jotain. Helsingintiellä oleva liike asiakasystävällisempi.
- - tk -
Miksi valitatte/juoruatte jollain keskustelupalstalla näistä asioista? Reklamoikaa kyseiselle henkilölle tai hänen esimiehelleen niin saatte melko varmasti anteeksipyynnön ja asiakaspalvelukin voi parantua.
- leipurihiivaa
no, eihän se sen myyjän vika ole jos perinneasiakkaat haluaa käydä kauppaa vanhaan 70-luvun malliin.
- JSSPSJ
Eikö myyjä jaksanut kuunnella ruikutustasi? Perus salolaista meininkiä kävellä johonkin yritykseen sisälle, arvostella kaikkea mahdollista ääneen ja sitten vielä ihmetellään kun saatiin huonoa palvelua.
Olen ollut siellä monesti kahvikupposella.
Erinomainen palvelu aina.- eläkkeelle joutais
Myyjä aina naama norsunv*tulla ja samoin suurin osa eläkeläisasiakkaista.
- Saapasjalkajuntti
Monet menevät Linjuriin vain siksi, että voivat levittää kätensä liukurappusten molemmille kaiteille. Tuntuu kai jotenkin tyyriimmältä kun on kotona kiipeillyt vain kanalan ramppia ylös alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870