Naurettavaa touhua. Soitan kun netti ei puhelimessa toimi niin kaveri rupee myymään puhelinta. TÄH mulla ei netti toimi puhelimessa niin mikä velho siellä jo tietää et mun puhelimessa on vika? Onko niin että Soneran tarvii nyt jo joka portaalissa myydä? eikö Vikapalvelu voisi olla ns. myynti vapaa? vai onko se oikein että jos puhelimessa ei netti toimi tai puhelut pätkii niin tärkeintä on tietää missä on muut perheen liittymät ja onko uudelle puhelimelle tarvetta. NO EI ENÄÄ KUN UUDELLE OPERAATTORILLE!
Soneran tekninen asiakaspalvelu
1
280
Vastaukset
Morjesta,
Ensinnäkin, mikä tilanne sinulla on netin suhteen tällä hetkellä, toimiikos se tällä hetkellä ok?
Ja sit vielä, olisimme kiinnostuneita tuosta itse palvelutapahtumasta kaikkinensa. Olisko sulla mahdollisuus laittaa meille viestiä niin pääsemme siihen tilanteeseen käsiksi?
Jos sopii, ja jos sulla on Facebook-tunnarit niin laitatko meille siellä privana vaikka puhelinnumerosi niin tutkimme vähän tapahtunutta. Tai, toinen vaihtoehto on että jos chattaat meillepäin Omien Sivujen Liittymänhallinnasta löytyvän chatin kautta niin saadaan siitä sun tiedot selville :)
(laita mukaan vaikka linkki tähän keskusteluun)
Olisimme kiitollisia jos pääsisimme asiasta jyvälle. Meille ja meillä on tärkeintä että ongelma ratkaistaan ensin, siitä me lähdetään!
Miltä kuulostas? Kiitos jo etukäteen,
Tero@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657