Treffipalsta alkaa olla loppuunkoluttu...

7 vuoden profiilin olo aikana ei ainuttakaan tapaamista, naiset kirjoittaa vain muutaman rivin sitten katoavat sanomatta sanaakaan. Nykyaikaista kommunikointia parhaimmillaan suomessa.

14

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkee sitä

Jos 7 vuotta jaksaa pitää profiiliaan treffipalstalla ja tuon enempää ei jää käteen niin oliskohan aika miettiä missä vika? Siinä on kuule jotain muuta syytä kuin suomalainen kommunikointi :)

• Samu

Kuule olen kirjoittanut asiallisia ja sopivan pitkia viestejä mutta näizet ei joko vastaa tai sitten kirjittavat muutamalla sanalla ei todellakaan kommunikointi voi pelata.

• 18+13

7 vuotta?! Minulle riitti 17 päivää huomatakseni, ettei netin kautta ainakaan miesseuraa kannata etsiä. Sitä en tiedä millaista naistarjonta siellä on, kun en käynyt heidän profiilejaan lukemassa.

• treffiuunoilija

Minulla treffipalstalla profiili 2 vuotta, kymmenet treffit, viisi seksisuhdetta ja pari muuta tapailua. Ja olen ihan tavallinen taavi, ulkoisesti jopa ehkä alempaa keskitasoa mutta toki työssäkäyvä ja ihan hyvin itsestäni huolehtiva. Kyllähän ne naiset ovat aika nirsoja vastailemaan, mutta välillä ne ottavat ihan itsekin yhteyttä ja tällöin tuppaa "herumaankin", jos ei itse heittäydy kovin nirsoksi. Toki olen itsekin lempannut pahimmat ja täysin sopimattomat tapaukset. Veikkaan, että korkeamman tason miehillä täällä on treffejä ja hoitoja pilvin pimein. Olen jutellut omien treffikumppanieni kanssa asiasta ja kyllä heille tuntuu löytyvän miehiä laidasta laitaan treffikumppaneiksi.

Mikähän mahtaa olla Samulla se syy, miksei ole noin pitkänkään ajan kuluessa päässyt aloitusviestejä pitemmälle? Onko kuva ollut esillä, johtuuko ulkonäöstä? Vai onko paikkakunnalla jotain merkitystä, esim. pienen paikkakunnan rajallinen valinnanvara? Vai onko elintavoissa jotain, mikä mättää? Oletko mahdollisesti liian kiltti?Naiset eivät kuitenkaan halua mitään aivan nörttiä, jos jotain särmikkäämpääkin on tarjolla. Jokin erityistaito vetoaa aina ja en tarkoita tällä it-osaamista. Jokin lahjakkuus vaikka kirjoittamiseen tai soittamiseen. Onko kirjoittaminen sinulle sujuvaa ja mistä aiheista kirjoitat? Kysytkö naisilta mitään? Monet naiset ovat sanoneet, etteivät voi sietää jos mies kehuskelee heille esim. autollaan tai rahoillaan. En väitä, että mikään näistä olisi juuri Samun tapauksessa oikea syy, mutta olisi mielenkiintoista tietää mikä mättää. Itsellenikin on muodostunut sellainen kuva, ettei täällä naisten kanssa kommunikaatiota mitenkään helposti synny, mutta on niitäkin joiden kanssa se on vaivatonta ja tuntuu oudolta ettei 17 vuodessa yhtään sellaista olisi Samun kohdalle osunut. Oletko varmasti lähestynyt naisia, jotka samalla tasolla kanssasi, esim. koulutus, ulkonäkö tms. suhteen?

• treffiuunoilija

Tsori Samu1: 7 vuotta, ei 17 vuotta. Tuli näppäilyvirhe.

• Voi kun sen tietäisin mikä mättää?? Ainakin olen liian kiltti. Työssäkäyvä asiansa hoitava. Siinä varmaan miinukset nykynaiselle.

• samu1 kirjoitti:

Voi kun sen tietäisin mikä mättää?? Ainakin olen liian kiltti. Työssäkäyvä asiansa hoitava. Siinä varmaan miinukset nykynaiselle.

Niin ja olen yrittänyt etsiä kaltaisiani työssäkäyviä tavallisia naisia mutta ei heille kelpaa kuin muutama rivi.

Kerrankin eräs nainen kehui kun olin kirjoittanut sopivan pitkän tekstin ja profiilia kehui että on riittävästi tekstiä mutta itse ei vaivautunut muutamaa sanaa enempää kirjoittamaan ja häipyi tuhka tuuleen.. Lisäksi hänen profiilinsa oli mitäänsanomaton ja profiilitekstissä ainut kertomus itsestä oli HEI. Että näin
        On tää vaikeeta!

• ihmettelen...
        samu1 kirjoitti:

Niin ja olen yrittänyt etsiä kaltaisiani työssäkäyviä tavallisia naisia mutta ei heille kelpaa kuin muutama rivi.

Kerrankin eräs nainen kehui kun olin kirjoittanut sopivan pitkän tekstin ja profiilia kehui että on riittävästi tekstiä mutta itse ei vaivautunut muutamaa sanaa enempää kirjoittamaan ja häipyi tuhka tuuleen.. Lisäksi hänen profiilinsa oli mitäänsanomaton ja profiilitekstissä ainut kertomus itsestä oli HEI. Että näin
        On tää vaikeeta!

Miksi kummassa otit yhteyttä juuri sellaiseen naiseen, jonka profiilitekstinä oli vain "HEI"?

• muaaalta

kustapaskoo

• yksinäinen sinkku

Paskoja ämmiä tuolla, ja kaikki on vaa jostai isoista kaupungeista. Rumaa en huoli, läskiä en halua.

• Onnstnt

Ei voi olla noin vaikeeta.

Itse olen netistä löytänyt kolme viimeisintä kumppania. Suhteet ovat olleet yhdeksästä kuukaudesta viiteen vuoteen, nykyinen juuri lähestyy sitä. Pisin aika naisen löytämiseen on ollut kuukausi.

Profiilini kuvasi, mitä olen hakemassa ja mitä voin tarjota. Yhteydenottoja tuli mielestäni kohtalaisesti, yli kymmenen joka kerta. Ja niistä joka kerta löytyi myös se jonka kanssa pääsi pidemmälle kuin toisille treffeille. Kirjoittelua alkuun muutamasta päivästä pariin viikkoon. Sen jälkeen tapaaminen ja jos näyttää natsaavan, jatketaan. Jos taas ei natsaa, sovitaan heti ettei tästä tule enempää. Näin kummallekaan ei jää epäselvä tilanne.

Aikuisen (40 ) ihmisen pitäisi löytää toinen aikuinen aika helposti kun lähtökohtana on että molemmat etsivät seuraa. Jos näin ei käy, vika saattaa olla hakijan odotuksissa tai vaatimuksissa...

• Kyllä se valitettavasti on vaikeeta kun naiset eivät halua kommunikoida asiallisiin viesteihin, yhdessäkään ei vongata, ihan perusasioita, mutta tämä ilmeisesti ei sitten kelpaakkaan. Olen myös liian kiltti ja se ei tunnu purevan. Kuvakin on ollut suurimman osan ajasta.

Kertokaa nyt niitä vinkkejä äkkiä te joille tämä on helppoa ja natsaa..
        Teidän neuvoja kaivataan nyt.

• kurjakonsultti
        samu1 kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on vaikeeta kun naiset eivät halua kommunikoida asiallisiin viesteihin, yhdessäkään ei vongata, ihan perusasioita, mutta tämä ilmeisesti ei sitten kelpaakkaan. Olen myös liian kiltti ja se ei tunnu purevan. Kuvakin on ollut suurimman osan ajasta.

Kertokaa nyt niitä vinkkejä äkkiä te joille tämä on helppoa ja natsaa..
        Teidän neuvoja kaivataan nyt.

samaan ongelmaan olen itse törmännyt. Tosin lopetin homman jo turhautuneena jo vastaamattomuuteen. Voi olla, että oot liian tavallinen, tylsä tai huono tekemään aloitteita. Alotusviesti sais olla persoonallinen, hauska ja suunnattu just kyseisellä tyypille. Tämäkään ei aina riitä, tiedän. Parin viestin jälkeen sitten pyydät treffeille. Profiilitekstiä voit hiukan värittää ja tehdä siitä persoonallisemman. Kerrot itsestäs muutakin kun peruslatteuksia. Ja kuvaat selkeesti minkälaista naista haet. Mulle käy kaikki-tyypit ei jaksa innostaa useimpia naisia. Tärkeetä on tietää mitä hakee, olla itsevarma, eikä kannata vähätellä itseään. Muna ei voi neuvoa kanaa, mutta sitkeesti oot ainakin jaksanut yrittää :D.

• fiksu mies.

En koskaan liity mihinkään treffi palstoille. Se on ajan haaskausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe