Elikkäs, asun Juva-Mikkeli siinä jossain, en kerro missä. :-P Ja aikomuksissa hankkia 2 gerbua. Onko teillä kokemuksia tästä stellan lemmikkieläinkeskuksesta? Oletteko ostaneet sieltä lemmikkejänne? Ja, tiedän, ettei eläinkauppa ole paras vaihtoehto ja tiedän että se on riski, mutta siellä olevat eläimet vaikuttavat mielestäni terveiltä ja pirteiltä. Että jos olette ostaneet lemmikkinne sieltä, niin ilmoittakaa vähintään nämä:
-Onko lemmikkisi ollut terve?
-Onko sillä ollut ongelmia muiden kanssa?
-Häiriköikö se öisin?
-Onko se tottunut pellettiin?
-Mitä pellettiä annat (jos annat)?
Kiitos. Ja ei tarvitse oikeasti tulla sanomaan jtn. Tyyliin että "Tiedäthän että eläinkauppojen eläimet ovat saattaneet tulla jostain höpöhöpö tehtaasta?!?!?! Ja ne saattavat olla sisäsiittoisia!" I know that. -.-
Onko Mikkeli-Stella kokemuksia???
Oon joku vain
1
167
Vastaukset
- Deguäxpärt
-Onko lemmikkisi ollut terve? Ei ole tosiaan, tätä on jouduttu käyttämään kaksi kertaa sairas.
-Onko sillä ollut ongelmia muiden kanssa? Lajitoverin? Hieman se tappeli mutta on ne rauhoittunut jo vähän.
-Häiriköikö se öisin? Olen sikeäuninen enkä herää siihen, mutta jos valvon pitkään niin kyllä ne siellä ääntelee.
-Onko se tottunut pellettiin? Tietyn verran syö.
-Mitä pellettiä annat (jos annat)? Altrom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670